נגישות
נגישות

יוליה - Yulia ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על יוליה

חני - תמונה
חני 2 ביקורות
לא טעים ויקר
2.3
24/02/18

האוכל ממש לא היה טעים ולא הרגיש כמסעדת שף חוץ מהמחירים! תפריט דל ולא מגוון במיוחד לא לצמחוניים. נאמר למו שגם החומוס וגם הפסטה נעשים במקום(במסעדה) אך זה ממש לא הרגיש כך. המחירים דבוהים... למדי ולא שווים את התמורה. קיבלתי הודעה לטלפון והשארתי חוות דעת אך לצערי אף אחד לא טרח לחזור אלי. בקיצור לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri מבקר מתחיל
כבר תוך כדי הארוחה היה לנו ברור שלא נחזור, וחבל, כי המיקום נפלא.
3.0
20/01/18

לא נהנינו. האוכל באיכות בינונית במקרה הטוב. את המנה הראשונה החזרנו. קיבלנו אחרת במקומה באיכות סבירה בלבד. הסלט מתובל מדי. הדגים עם תוספת כבדה מדי. מנה אחרונה טובה. המלצרים היו בסדר.... למרות שהמיקום נהדר, מול הים. לא נחזור וגם לא נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/01/2018
לקוחה יקרה, אנו לוקחים כל ביקורת ברצינות ולומדים ממנה. נשמח אם תשאירי לנו מספר טלפון על מנת שנוכל לחזור אלייך
Eilat - תמונה
Eilat מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
30/12/17

שירות לא משהו. מנות ממוצעות מינוס, מגיעות קרות. מחירים יקרים. לא מומלץ בכלל. ........................

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/01/2018
לקוח יקר, אנחנו מצטערים לשמוע! אנו מקבלים כל ביקורת והערה ולומדים ממנה, נשמח אם תוכל למסור מספר טלפון או מייל ליצירת קשר.
שלומי - תמונה
שלומי 17 ביקורות
יוליה אווירה מצוינת
3.8
07/10/17

יוליה מסעדה טובה מאוד אוכל מצין מנת פסטה אלי אולי פרובנס פשוט חלום אווירה מושלמת אודות לים ולנמל מחירים קצת יקרים מדי בהתחשב בפרודוקטים של המנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/10/2017
אלי  - תמונה
אלי 2 ביקורות
נחזור שוב :)
4.8
13/05/17

חוויה חיובית ונעימה (היינו בשישי אחרה"צ)- נוף (מקסים) לים, אווירה כיפית, אוכל טעים ושירות טוב! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lee - תמונה
lee 3 ביקורות
חוויה שלילית, הכזבה, לא נחזור!!!
1.0
13/04/17

הכזבה!!!! היינו חמישה ואף אחד לא היה מרוצה. מנות קטנות, משעממות ולא מצדיקות את המחיר המופרז. מנה שנקראת "מחבת קציצות דגים" מורכבת משלושה כדורי דגים שגודל כל כדור הוא גודל של כדור... פלאפל. פשוט בושה!!! המנה מופיעה בתפריט במנות עיקריות והיא קטנה אפילו למנת פתיחה! האחראי רק הסכים שאנחנו צודקים ולא עשה עם זה כלום. השירות לא הולם, עדיש וחסר איכפתיות, כל דבר היינו צריכים לבקש כמה פעמים בזמן שהמסעדה היתה חצי רייקה. נשארנו רעבים עם תחושה שלאך אחד לא אכפת אם הלקוחות מרוצים. לעולם לא נחזור למקום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
כשמחפשים בריזת הים המלטפת, נוף כחול, רחש הגלים והמון רוגע ושלווה
5.0
18/03/17

פילה סלמון בגריל על סלט כרוב רענן, צ'ילי ויוגורט עיזים- אני מאוד אוהבת לאכול דגים במסעדות שמתמחות בכך אולם כאן אני חייבת לטפוח היטב לשף על השכם, המנה פשוט מדהימה, הסלמון הכי טעים שאכלתי... עד היום, פשוט מושלם, קרנצי בחוץ ונימוח בפנים:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
מקום מושלם ואווירה ר ומנטית
4.5
03/01/17

אתמול חגגנו לחבר שלי יום הולדת במסעדה. לא הייתי יכולה לבחור מקום טוב יותר מזה. אווירה רומנטית , אוכל אלוהי ומושקע ושירות שפשוט שעשה לנו את הערב!לא זול אבל שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamir - תמונה
Tamir 4 ביקורות
מאכזב מאוד.
1.0
06/12/16

אני לא נוטה לכתוב ביקורות על מסעדות אבל הפעם לא יכולתי להישאר אדיש.. אכלתי הערב במסעדה אצלכם, הזמנתי המבורגר, אין לי מילים לתאר איך התאכזבתי, ההמבורגר היה פשוט דוחה. בהתחשב בזה שלא היו... אנשים במסעדה, השירות היה על הפנים - אמרתי למלצר שלא טעים לי והוא פשוט אמר שהוא מצטער ולא מעבר לכך. בנוסף חיכינו לחשבון מלא זמן בלי שאף אחד שם עלינו. המחירים לא מוצדקים בשום צורה עבור מה שמקבלים, אשכרה 100 ש"ח על כלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר מבקר מתחיל
מחיר מופקע יחסית לגודל המנות ושירות גרוע
1.5
29/04/16

ישבנו לארוחה משפחתית (12 איש, 6 מבוגרים) ולא ממש נהנינו. ראשית, השרות איטי מאוד. היינו צריכים לבקש מספר פעמים כל דבר, כולל לבקש שיפנו את השולחן אחרי העיקריות. כל דבר לקח המון זמן, אם... בכלל. למשל: סלט ירקות קצוץ עם טחינה - הטחינה מעולם לא הגיעה... שנית, המנות ממש קטנות יחסית למחיר. לדוגמה: פילה דניס הגיעה חתיכה אחת קטנה, למנה שעולה מעל 90 ש"ח. כנ"ל גם הסלמון. האוכל אמנם טעים, אבל המחיר ממש לא מוצדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה