נגישות
נגישות

יוליה - Yulia ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על יוליה

Stella Kent - תמונה
Stella Kent מבקר מתחיל
Very tasty food
3.8
28/04/12

הלכנו לשם בשישי בלילה, ובמבט ראשון זה לא נראה כמו מסעדה יוקרתית, בגלל שהיו שולחנות גדולים שחיכו לניקיון אחרי ארוחות משפחתיות. יחד עם זאת, האוכל היה מדהים. קיבלנו דג סרגוס ברוטב רוזה על... רביולי ממולא בתרד, ומנה של לינגוויני פירות ים. שתי המנות היו מאוד טעימות. הבירות היו קרות כמו שצריך והסורבה היה מרענן. הפוקצ'ה שקיבלנו בהתחלה הייתה פריכה והלכה היטב עם המתאבנים שהוגשו על חשבון הבית. בשורה התחתונה יוליה היא מסעדה לא מתיימרת אלא קסם של מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miki sinkler - תמונה
miki sinkler מבקר מתחיל
יום נישואים במסעדת יוליה
4.8
14/04/12

חגגנו יום נישואים במסעדת יוליה,למען האמת זה כבר התחיל מהזמנת השולחן והסבר הגעה למקום ע"י האחראי,זה היה נעים ,ונדיב,המלצרית היתה פשוט 10 האוכל הדניס השלם היה טעים מאוד,והפילה דניס על מצע... פירה היה ערב לחך,פשוט מקום מקסים ואיכותי,ממליצים בחום רב

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 3 ביקורות
נהננו מאד!!!
4.5
17/11/11

חגגנו יום הולדת 3 חברות ופינקו אותנו בצורה שלא תאמן - האוכל היה מדהים, המחירים סבירים והשירות היה נהדר ומפנק. בהחלט נחזור עם בהעלים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itay Fo - תמונה
Itay Fo 7 ביקורות
4.3
06/07/11

היינו ביוליה בשבת האחרונה קבוצה של 6 מבוגרים ופעוטה :) , הזמנו בעיקר מנות דגים שהיו מעולות, אפילו הוחלפה מנה אחת למנה מוצלחת הרבה יותר. אחלה מסעדה, נהנו מאוד.... תמשיכו ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/05/11

ואוווו אני מתה על המסעדה הזו...אני וחבר שלי חוגגים שם כבר 3 פעמים וממש נהנו מהאוכל, מהשירות ומהאוירה!!! אני בעיקר ממליצה לא לאכול יותר מידיי כי בסוף אתם חייבים להזמין את הוולקנו שוקולד... בהכנה עצמית שזה אחד הדברים!!! חובה חובה חובה! פעם הבאה שיש לכם אירוע לחגוג רק שם! ואל תתיחסו לכל התגובות הפלצניות שלפניי תקשיבו לי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
21/05/11

יקר ופלצני -מלצר עצבני וגרוע הרס לנו את האווירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
29/11/10

חגגנו יום הולדת. מקום נחמד ביותר בעיקר בזכות מיקומו - ליד הים מה יכול להיות יותר טוב! אבל בגלל הקור ישבנו בפנים וזה הרבה פחות נעים. אוכל היה באמת טוב - פירות ים טריים ברטבים נהדרים.... שימו לב - מנות אומנם גדולות אבל ללא שום סלט או תוספת ליד כך שאי אפשר לקחת מנו אחת לזוג כמה שאפשר ברוב מקומות אחרים. אבל שירות... ממש גרוע. אף אחד לא ממהר לשום מקום, וזה במסעדה כמעט ריקה. מה יהיה ביום עמוס?

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי ונגה - תמונה
שי ונגה 4 ביקורות
1.3
02/11/10

אכזבה, זה כל מה שחשתי כשעזבתי את המקום. אכזבה מהאוכל, אכזבה מהמקום, אכזבה מהשירות. אולי הציפיה היתה בשמיים, הביקורות היללו ושיבחו ובסופו של דבר ההרגשה היתה ריקנית וזולה. ארוחות הבוקר לא... היו צפויות, הן היו למטה מכך. אומלט גבינת העזים דמה לחביתה רגילה עם נגיעות של גבינה צפתית. קיש החצילים- גבינת עזים היה בסדר, לא יותר מזה. קצרה היריעה מלדבר על השירות. מעולם לא נתקלתי בשירות גרוע כל כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/09/10

אוכל מאוד טעים,שירות מעולה,מאוד נהנו!!!!! שווה כל שקל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 4 ביקורות
4.3
16/07/10

אכלנו אתמול 8 סועדים במסעדה וכול מילה מיותרת.. אין סועד שלא נהנה מהמנה שלו. האוכל פשוט טעים והמחיר לא בשמיים (1000 ש"ח לשולחן). רובנו אכלנו דגים ופירות ים שהיו מעולים בטעמם. והקינוחים... פשוט גן עדן (במיוחד קינוח גבינת העזים עם תפוחים וקינמון). לסיכום זו הפעם השניה אני אוכל במסעדה בשנה וחצי האחרונות והמקום פשוט שומר על איכותו הגבוה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה