נגישות
נגישות

יוליה - Yulia ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על יוליה

מתי - תמונה
מתי 3 ביקורות
שרות חובבני ומזלזל בלקוחות
2.5
21/11/15

זה התחיל באי הסכמה להגדיל שולחן למרות שהזמנו שולחן ל6 וקבלנו שולחן ל4 ולא הסכימו למצוא פיתרון.זה המשיך בהגשת מנות עיקריות לפני מנות ראשונות ונגמר בזה שאפילו להפרד לא טרחו. שלמנו הרבה... כסף 850 שח ללא טיפ וקבלנו יחס של דוכן אוכל מהיר. גם המנות למרות שהיו טעימות היו קטנות בהתחשב במחיר. אנחנו כנראה לא נשוב לשם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אוכל מעולה מול נוף משגע
4.5
11/06/15

מסעדה מקסימה שלמרות מיקומה בנמל תל אביב נמצאת קצת מחוץ להמולה המקומית. נוף משגע לים, מנות פתיחה מעולות. כרובית בציפוי קריספי מתקתק מהטעימות שאכלתי, סלט קפרזה מצויין וגם מנת קבבוני מוסר... ים פשוט מצויינת. מפירות ים בעיקריות פחות התלהבנו, אבל סלמון היה פשוט מעולה, ומומלץ בחום. קינוחים מגוונים ומאד מאד טעימים. לא לוותר על מקלות חלווה עם רוטב שוקולד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 4 ביקורות
תמורה למחיר
3.8
13/01/15

מקום נעים, מיקום מעולה, שירות אדיב (תודה למלצר אבו-זקן חמוד ואדיב) היינו שניים: מתאבנים, שתי מנות דג מצויינות (פורל בחמאה באריזת נייר כסף עם ירקות קלויים), כוס בירה וכוס יין, קינוח לכל... אחד... 320 ש"ח ממש לא מוגזם. יוליה- עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהרון - תמונה
אהרון 2 ביקורות
חוויה לא הייתה.....
2.0
18/10/14

האוכל טעים! האווירה כמו בקיבוץ, והכל יקר ללא פרופורציה. מנות ראשונות יקרות ב- 20-30 אחוז מכל מקום מכובד אחר. קרפצ'ו מוגש ללא לחם (עוד 20 ש"ח) הבירה היקרה ביותר בעיר: 1/2 ליטר 34 שח.... המבורגר ב- 80 ש"ח. שרות סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 6 ביקורות
פשוט טעים
3.5
16/10/14

היינו 4 - שני צעירים ושני מבוגרים. כולנו הסכמנו, שהאוכל היה טעים - כל המנות אלא שהילדים שלנו (24, 33) אענו, ששילובי המרכיבים היו קצת לא שגרתיים. סה"כ חוויה חיובית והיא מצטרפת להתרשמויות... מביקורים קודמים במהלך השנים האחרונות. 585 ש"ח לשלוש מנות ראשונות, 3 מנות עיקריות, שתיה (בירה יין) ושני קינוחים נראה מחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 4 ביקורות
נפלא!
4.8
22/04/14

ביקרנו במסעדה כבר כמה פעמים. האוירה טובה, השרות תמיד נעים והאוכל טעים. זאת המסעדה החביבה עלינו בנמל כי למרות המיקום המעולה בקצה הדרומי של הנמל והנוף לים היא לא באמצע הבלגן ולא עמוסה כמו... המסעדות מצפון לה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or מבקר מתחיל
מדהים
4.5
05/12/13

אתמול חגגנו לחבר שלי יום הולדת במסעדה. לא הייתי יכולה לבחור מקום טוב יותר מזה. אווירה רומנטית , אוכל אלוהי ומושקע ושירות שפשוט שעשה לנו את הערב! אומנם המסעדה לא מאוד זולה, אבל התמורה... שקיבלנו היא ענקית ואני ממליצה בחום במיוחד לזוגות שחוגגים איזה אירוע ובא להם להתפנק(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
gabyben - תמונה
gabyben 7 ביקורות
ערב מהנה
4.0
08/11/13

סעדנו 4 מבוגרים בערב באמצע השבוע. האוכל: מנות ראשונות, דגים, בשר, פסטות היה פשוט מעולה. אווירה נעימה, מחיר סביר, השרות מכני לוקה בחוסר יחס אישי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן מבקר מתחיל
מיקום מעולה, ארוחת בקר טובה
3.3
27/10/13

ארוחת הבוקר הייתה עשירה, טובה וטעימה. החיסרון הבולט הוא המחיר, 74 ש"ח לארוחת בוקר זה יקר בכל קנה מידה. המיקום טוב מאד על הים, נעים יותר לשבת בחוץ על הדק אם כי בסדר גם בפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 3 ביקורות
מיקום מצוין, כל השאר פחות
2.8
10/06/13

המיקום אכן מעולה, בדיוק מול הים - מושלם ליום חמים ליד הים. לעומת זאת האוכל (בחרתי עסקית) בשעות הצהריים היה לא מסעיר עם בחירה משונה של מנות ותוספות לעסקית. השירות איטי ומסורבל, כאשר... המחירים אינם זולים ומגיעים לכ-100 ש"ח לעסקית ה"זולה" עם שתיה, ללא יין או קינוח. בקיצור, לוותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה