נגישות
נגישות

יוליה - Yulia ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על יוליה

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
13/06/10

תפריט הערב מהטובים שאכלתי, פירות ים ברמה אחרת, הדגים מממממ... אין מה להוסיף עוד, המלצרים יודעים את העבודה שלהם אחראי המשמרת תמיד נוכח וכך גם מנהל המסעדה, מצד אחד אווירה יוקרתית ומצד... שני נעימה ולא מתפלספת מדי, אחזור בטוח, תודה למלצרית המתוקה (לא זוכרת את שמה) ולמנהל המקסים על ערב בלתי נשכח שחגגנו בעלי ואני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
22/12/09

פשוט אין על המקום הזה ... הים ...האווירה... הרוגע...השירות... וכמובן האוכל אויי אלוהים האוכל........... פירות ים ודגים מהטובים שטעמתי מנות ראשונות מדהימות הכרובית וסלט הסלק היו... מאלפים... מגיע לי "יוליה" לפחות פעם בשבוע ֱֱֱ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
17/10/09

בקרתי במסעדה ביום ששי האחרון, 16.10.09. משעה 14.00-16.00 יחד עם עוד 3 סועדים והתאכזבתי. המקום נראה לי מוזנח בכמה תחומים:.1. השרותים היו מלוכלכים. פח הנירות מלא ונירות משומשים נזרקו על... משטח האבנים. 2. לאחת המלצריות היה כתם על החולצה הלבנה שלה, בחזית. ממש לא נעים ולא מתאים.3. השולחנות הלבנים בחוץ, מלוכלכים, פגומים וזקוקים לצבע ושיפוץ. חבל, כי כל הדברים האלה פגעו באוירה ובהנאה מהמקום ומהתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
5.0
21/09/09

אין אוכל כזה בשום מסעדה בגוש דן ! יוצאים עם טעם טוב בפה ובכיס. השף אילן פנחס יודע את העבודה. מורגש שיש בעל בית בשטח, השרות מצויין והניקיון לעילה. יושבים מול הים ונהנים מכל רגע.... שמחנו שיש חניה צמודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/09/09

אירגנתי כנס מפיצים אירופאים. חיפשתי לסיום הכנס מסעדה ליד הנמל. אני צריכה לציין שאני מהצפון, אז בחירת המסעדה לא היה פשוט. היה קבלה מאוד נעים. סידרו לנו מקום בחוץ. האורחים מאוד נהנו... מלרגיש את אווירת הים. התחלנו עם טאפאס, שהיה מצוין. היה קשה לבחור מנה עיקרית(מרוב בחירה) האורחים שלנו לא הפסיקו להשוות לארצו ולהגיד שהיה פשוט מדהים. תודה שרון והצוות שלך. היה ערב מקסים, טעים, ונעים. היה ערב שלא נשכח

עוד פרטים
הוספת תגובה