נגישות
נגישות

קנטינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על קנטינה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
10/01/09

חזרנו כרגע (שבת) - 3 מבוגרים ו-2 ילדים מביקור שהיה בבחינת פעם ראשונה ואחרונה. יחס המלצריות מזלזל ומתנשא. חיכינו 50 (!) דקות למנות שהזמנו. בכל פעם שהתעניינו מתי נקבל את המנות נענינו... בתירוצים שונים1) המנות בהכנה (לא, חשבנו שהן לא בהכנה...) 2) מצטערים על העיכוב. 3)המסעדה מלאה (המסעדה היתה חצי ריקה בשעה 13:30) ועוד תירוצים כאלה ואחרים. ביקשנו לדבר עם מנהל המסעדה (שלא היה נוכח במקום) כדי להתלונן על השירות הגרוע. סועדים שהגיעו אחרינו קיבלנו מנות לפנינו ובמקביל היה זוג נוסף שנזף במלצריות על ההמתנה הממושכת למנה. זו הגיעה לאחר שהם הזמינו חשבון וביטלו את ההזמנה מפעת ההמתנה הממושכת. לסיכום - ל"קנטינה" לא נחזור, ונמליץ לאחרים לא להגיע. שומר נפשו ירחק. חבל על עגמת הנפש. מיותר לציין שלא קיבלנו שום הצעה לפיצוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
06/01/09

כמה מאכזב. השירות היה בינוני מינוס המחירים בלי פרופורציה. מנת פסטה עם 5 שרימפס עולה 80 ש"ח. מנת דג קרוב ל-100 ש"ח. והכי גרוע , שירדנו לשירותים, הם היו מלוכלכים, יותר גרוע מבחומסייה. לא... מומלץ, יש מסעדות הרבה יותר טובות, זולות ושירותים שהם נקיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
11/10/08

מסעדה ללא אופי האוכל סביר לא יותר מחיר 30 אחוז יותר ממסעדות מקבילות פלצני ושירות גרוע ובמחיר הזה שינקו את השירותים גם היפים נכנסים לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
2.3
19/09/08

מ ז ע ז ע. אכלנו שם ארוחת צהרים בשבוע שעבר. הפסטה (עם כבד עוף) היתה בלתי אכילה (מלוח ומתובל באופן מוגזם) והשאירה תחושה נוראית. החזרנו (לראשונה מזה 20 שנים). קבלנו ברוסקטה - סביר בלבד.... בזבוז זמן ואכזבה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
09/09/08

האמת, הסיבה העיקרית שאני הולכת לקנטינה זה בשביל לראות ולהראות כמה נעים ונחמד לאכול עם כל היפים והיפות שפוקדים את המקום השחקנים והשחקניות האוירה נהדרת המקום תוסס וממש נהדר לבלות שם ערב.... אבל מכיוון שה קשור באוכל אז אתייחס גם אליו- מעולם לא התאכזבנו ממנה כלשהיא האוכל טעים וטרי ורענן המנות טובות ומשביעות ג'ו בעל המקום מארח נהדר ונותן הרגשה טובה מילה טובה ונותן לך להרגיש שאתה רצוי- וחוץ מזה הוא מתנשק עם כל היפות שמגיעות לשם ממש תענוג לחוות את האירועים השונים. ארוחה בקנטינה זה לא רק אוכל זה חוויה-הצגה חיה עם כל היפים והיפות של תל-אביב רבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/08/08

המלצה בכל פה , קנטינה, אין עליה, ממש ארוחת מלכים, כל כך טעים ועשוי במקצועיות, כמו שאמרתי אין עליה. המקום יפה ונעים והשרות של המלצרים/יות חביב מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס 3 ביקורות
1.7
21/08/08

אתמול אחרי הצהריים, בשעה שבה מקומות אחרים מכריזים על Happy Hour, ושמחים על כל לקוח שמגיע, ישבנו חברתי ואני על הבר. בקשנו לשתות משהו ולחלוק פיצה "התנור של הפיצות מקולקל" טוב, אז נסתפק... בקפה, תודה. אחרי רגע - נגשה אלינו המארחת והסבירה לנו ש"זו מסעדה, ופה אי אפשר רק לשתות" אז הלכנו לא נראה לי שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
09/08/08

כן כן שוב ביקרנו שם ושוב לא התאכזבנו מהאוכל הנפלא, ממליצים בחום רוני ואריק

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
24/07/08

במילה אחת - גרוע ! בשתי מילים ? גרוע מאד !! לא ברור לי מה קרה לסעדה הזאת שפעם הייתה מהטובות והפכה פשוט לגרועה בכל המובנים: השירות, האווירה והכי מאכזב האוכל. פשוט חבל, על הזמן, על הכסף... ועל עוגמת הנפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/05/08

אנחנו חבורה של כמה זוגות מצפון הארץ, מגיעים ל"קנטינה" מדי כמה שבועות.מעולם לא הצטערנו על הבחירה, האוכל האיטלקי עם ניחוח של חו"ל מעולם לא איכזב אותנו כמו גם הפעם.האוירה היתה נעימה... ומרגיעה.לא נפסיק את מנהגנו, ונגיע "לקנטינה" גם בעוד כמה שבועות.

עוד פרטים
הוספת תגובה