נגישות
נגישות

קנטינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על קנטינה

אריאל פריש - תמונה
אריאל פריש 4 ביקורות
1.7
29/08/09

אני ובן זוגי הלכנו למסעדה בכוונה לחגוג ערב רומנטי עם אוכל טוב.כבר כאשר הזמנו את המנות הופתענו לגלות כי המלצרית ממש לא ממליצה על שום מנה במסעדה.לאחר שכבר מצאנו איזה שהיא מנה שהיא הסכימה... לומר שהיא "אכילה" התאכזבתי לגלות כי זו מנה שחוממה בטוסטר.הפסטה הייתה ממש שרופה כמו שרק טוסטר יכול לשרוף!!! עד שהחליפו לי את המנה בן זוגי כבר סיים לאכול. לא הייתה שום התנצלות.לא נחזור לשם לעולם!!! פשוט מזעזע!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri 4 ביקורות
1.0
02/08/09

במילה אחת זוועה!, שירות מזעזע!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
31/07/09

85 ש"ח עבור רביולי כמהין ??? 4 פיסות בצק עגולות וכ"א עם גבעונת באמצע שהכילה יריקה של כמהין והכל טובע ברוטב בצבע חום ירוק לא מוגדר שהומלח יתר על המידה. תשפטו בעצמכם. גם שאר המנות... מאכזבות נורא. אבל האוירה נהדרת, לראות ולהראות קלאסי. נחזור אבל רק לשתות. אגב, מה זה הקשקוש עם הנכים, אני נכה והיחס היה אדיב ואוהד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
23/06/09

היה ממש מאכזב...הלכנו לצהריים, האוכל היה סתמי ממש ולא מצדיק את המחיר (70 לפסטה פשוטה). גם לא הייתה עסקית בצהריים. המלצריות לבושות במכנסיים קצרים וסנדלים כאילו הן עושות ספונג'ה בבית. לא... מתאים למקום שמכבד את עצמו. אני באמת לא מבינה למה כל הסלבס הולכים לשם! יש מסעדות פי אלף יותר טובות בתל אביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/06/09

ברצוני לספר על החוויה הנעימה שעברנו אמש בקנטינה. היינו זוג עם ילדה קטנה. המלצריות עשו ככל יכולתן כדי לעשות שמח. השירות היה מקצועי ואדיב. האוכל נפלא, מפתיע. האווירה נעימה ומיוחדת, כן... ראינו כמה סלבס, אך לא הרגשנו שזה העניין. טעים - טעים - טעים! הבעלים הסתובב במסעדה ונראה כאיש חם וטוב לב. פיצה מדהימה, בשרים שהתמוגגו על הלשון.... פנה קוטה אליפות! נחזור בודאי. המחיר סביר בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
21/06/09

דורון לוי אשריך, תואם לחלוטין למה שחוויתי אתמול. ניכר שהמסעדה מנסה להמציא עצמה מחדש ולהשאיר את העבר מאחוריה. כל הכבוד לבעלים ג'ו מרסיאנו והעובדים על היכולת להתעלות על עצמם ולהביא את... המקום לשיאי הנאה חדשים, לפחות לשיטתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/06/09

היינו קבוצה של ארבעה אנשים לאחר גל הפירסומים השליליים. הזמנו מקום במרפסת ונעננו באדיבות בטלפון. על אף שאיחרנו, התקבלנו במאור פנים. האווירה נעימה, השירות מקצועי. האוכל היה נפלא - פשטות... איטלקית לא מתחכמת, כאשר האהבה של השף למאכליו ניכרת בכל מנה. הפיצה הטובה בעיר. פסטות חלומיות. דג על הגריל כמו שעדיין לא אכלתי בארץ. קינוח וקפה ויין כמובן - מחלקה ראשונה. המחיר לא מאוד זול אבל נהנינו מכל רגע - ולבטח נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
19/06/09

הייתי עם אישתי שבוע שעבר ומאוד התאכזבתי!!! האוכל היה גרוע והשירות עוד יותר. התאכזבתי לשלם כל כך הרבה כסף על מנה גרועה ביותר. אני לא מבין כיצד אנשים אוכלים במקום כזה. אישית, זו הפעם... הראשונה והאחרונה שאני שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/06/09

כאחד שסעד שם, כואב לקרוא את דברי הדיבה כאן. רצף ביקורות שליליות באותו סגנון שנראה מאד מגמתי ומכוון וחבל.עד לאן יכולה להגיע הרשעות הזדונית, בין מה שנכתב כאן לבין המציאות המרחק הוא רב, רב... מאד.חושב שיש מקום להתעשת, ולרדת מעץ ההכפשות הגבוה עליו מנסים כולם לטפס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילית - תמונה
לילית 26 ביקורות
2.0
16/06/09

הייתי עם בתי לפני כשבוע. שומר כספו ירחק. יקר מאד (כ70 ש"ח למנת פסטה בינונית) וממש אין תמורה לכסף. האוכל בינוני עד גרוע ומתומחר כאילו המסעדה בעלת 3 כוכבי מישלן. מגוחך. ממש לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה