נגישות
נגישות

קנטינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על קנטינה

 - תמונה
2 ביקורות
1.7
16/07/07

אני פשוט לא מאמינה שהמקום הזה עדיין קיים חי עובד ונושם. הרי האוכל גרוע, המלצריות תת רמה, והמקום עצמו דחוס. כל כך הרבה אנשים מגיעים במיוחד כל מיני סלבז למיניהם שרק רוצים להיראות... אני... ממש לא ממליצה לאנשים להתקרב למקום ועוד במחירים כאלו. מילא היו מחירים סבירים, אבל גם אוכל לא טעים ומנות קטנות וגם אני צריכה לשלם המון. ולא להנות. אני רוצה לומר למי שמתכוון ומתכנן להגיע לקנטינה: תשכחו מזה כי זה רעיון רע, רע מאוד!לכו לאכול פלאפל בעמידה זה כבר יהיה עדיף, לפחות לא יעשנו עליכם ועל כל האוכל שלכם. גם לא תצטרכו מהאי נעימות להשאיר טיפ למלצרית שבקושי יודעת לקרוא. בקיצור, לא מומלץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
05/07/07

שמי נעמה ואני מתעסקת בתחום המסעדנות כבר 7 שנים. את זמני הפנוי אני מעבירה ובבילויים במסעדות. הקנטינה היא מסעדה שמעליבה בקיומה אפילו את המסעדות הבינוניות ומטה בתל אביב. המלצריות שנראות... כמו בובות חרסינה שאפילו את הבחירה שלהביא מלצריות יפות ומושכות נכשלו כיוון שהן אנטיפטיות קרות ונטולות נשיות. השירות קטסטרופלי והאוכל בלתי אכיל. הפסטה ה"אל דנטה" הייתה בלתי אכילה וקשה כמו סלע בזלתי. אפילו השומר בכניסה היה לא נעים. אני לא אחזור וגם אדאג שהקולגות שלי לא יתקרבו למקום. זה מעליב אישית שהאנשים המקצועיים בתחום גרמו לקפיצה בתחום הקולינרי בעשור האחרון ואז מגיע חובבן עם כמה חברים מהברנז'ה ומחזיר אותנו שני עשורים אחורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
26/06/07

הייתי היום בצהריים בקנטינה, הייתי עם לקוח שלי מחו"ל וממש שאפתי להרשים אותו מרחוב רוטשילד ומהמקומות והמסעדות בשדרה, נורא רצינו לשבת במסעדת "פסטיס"- הראויה לשבח, אך לא היה מקום. התפשרנו... על "קנטינה". לצערי היה מאוד מאכזב, לקח למלצרית 30 דקות להגיש את המנות, היא שכחה להביא את המנה הוספת שביקשנו, הפסטה הייתה קשה ולא טעימה, הלחם היה יבש ולא אכיל, חוץ מהאוירה השאר היה גרוע.קראתי למלצרית, וביקשתי לדבר עם בעל המקום, הוא לא היה במסעדה באותם רגעים, העלתי בפניה את טענותיי, וזה ממש לא הזיז לה, ולכן לא השארתי לה טיפ.זו הפעם הראשונה והאחרונה שאני מבקרת בקנטינה הלקוח מחו"ל נהנה מרחוב רוטשילד, אך התאכזב קשות מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
07/05/07

בסה"כ מסעדה איטלקית סטנדרטית ולא זולה עם שרות לוקה בחסר...חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
04/05/07

בניגוד לכל הביקורות הרעות של אלה המפרסמים בשם בדוי, אני לא מתבייש לרשום את שמי בגלוי מכיוון שביקרתי במסעדה זו כמה פעמיםם וכל פעם נהנתי מחדש מהיחס ומשרות ומהאוכל הטוב, במספר מנות שונות.... היום יום הולדתי, אני הולך עם משפחתי למקום שאני חושב הכי טוב לאכול... קנטינה. לכו לשם, המלצה אישית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
29/04/07

הוזמנתי ל"קנטינה" בלי לדעת דבר על המקום. הזמנתי מרק מולים שהיה טעים - אבל התברר בדיעבד כמקולקל וגרם לי לבחילה והקאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/04/07

I really don't know anything about the place. When I tried to make a reservation for 11 , I was told that their biggest table was for 10, when I asked if they could put a few tables... together the answer was "no". Not sorry, not I will check, but "no" With such an unfriendly attitude, I really do not care to visit, EVER

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 2 ביקורות
1.7
18/03/07

בתאריך 9/3 ביקרנו פעם נוספת במסעדת קנטינה, בשד' רוטשילד. האוכל היה מתחת לכל ביקורת. הפיצה הגיעה שרופה והוחזרה למטבח, פסטה עם קציצות טלה הוחזרה גם כן, לאחר שהקציצות הגיעו נטולות כל סימן... חיים ומלוחות בצורה מטורפת. לא די בכך, שמענו את אחראית המשמרת (כנראה) במסעדה אומרת למלצרית שלנו "תראי אם הם רוצים קינוחים ותחפפי אותם". כמובן שברגע שהתעמתנו איתה היא הכחישה שאמרה את הדברים. שאלנו אם מנהל/בעלים של המסעדה נמצא והושבנו בשלילה. כמובן שהוא היה, ועוד במטבח, על תקן "עוזר טבח", לפי דברי האחראית. ניסיתי לדבר איתו, אך הוא נפנף אותי בביטול, בגסות ובאלימות מילולית קשה, והתריע בי לחזור לשולחן שבו סעדתי. לא פלא אם כך, שאחראית משמרת במסעדה "so called"' אינית, מרשה לעצמה לומר כאלו דברים, ולהתנהג בצורה מזלזלת באנשים שמפרנסים אותם. מסעדה זו, ובעליה, אינם ראויים לסועד אחד נוסף שיבקר בה. לא חסרים מקומות בת"א. אין שום דבר ב "קנטינה" שמצדיק ביקור נוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 2 ביקורות
1.3
18/03/07

בתאריך 9/3 ביקרנו פעם נוספת במסעדת קנטינה, בשד' רוטשילד. האוכל היה מתחת לכל ביקורת. הפיצה הגיעה שרופה והוחזרה למטבח, פסטה עם קציצות טלה הוחזרה גם כן, לאחר שהקציצות הגיעו נטולות כל סימן... חיים ומלוחות בצורה מטורפת. לא די בכך, שמענו את אחראית המשמרת (כנראה) במסעדה אומרת למלצרית שלנו "תראי אם הם רוצים קינוחים ותחפפי אותם". כמובן שברגע שהתעמתנו איתה היא הכחישה שאמרה את הדברים. שאלנו אם מנהל / בעלים של המסעדה נמצא והושבנו בשלילה. כמובן שהוא היה, ועוד במטבח, על תקן "עוזר טבח", לפי דברי האחראית. ניסיתי לדבר איתו, אך הוא נפנף אותי בביטול, בגסות ואפילו באלימות פיזית, והתריע בי לחזור לשולחן שבו סעדתי. לא פלא אם כך, שאחראית משמרת במסעדה "so called"' אינית, מרשה לעצמה לומר כאלו דברים, ולהתנהג בצורה מזלזלת באנשים שמפרנסים אותם. מסעדה זו, ובעליה, אינם ראויים לסועד אחד נוסף שיבקר בה. לא חסרים מקומות בת"א. אין שום דבר ב "קנטינה" שמצדיק ביקור נוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 4 ביקורות
1.3
16/05/06

אז ככה... הגענו בשמחה חמישה אנשים בשבת בצהריים לאחר ששמענו ביקורות טובות על המקום. אנו גרים בקרבת מקום והחלטנו לצעוד ביום שמש חביב. חבל שאת כל הטעם הטוב מהיום הצליחו לקלקל לנו בשעה וחצי... בערך של ישיבה ב"מרפסת"... מבחינת האוכל שום מנה לא גרמה לחיכנו להתלהב, ההיפך הוא הנכון!!! חמור מזה שהזמנו פלטת פירות ים אך המלצרית שכחה להגיד לנו שאכילת המנה מותנת בכך שהכלים לפיצוח יהיו פנויים. האירוניה שיש להם רק כלי אחד לפיצוח!!! עלות המנה מעל 100 ש"ח הושארה כמעט כפי שהגיעה ועל אף מאחותינו לא התנצלו או חלילה לא פיצו אותנו על עוגמת הנפש. בקיצור התאכזבנו מהאוכל, מהשירות (לא עניין אף מלצרית שפנינו אליה ופנינו ל-4 כולל המארחת שאנו המומים מהגשת המנה ללא יכולת לאכול אותה). בקיצור אנחנו אכלנו אותה וכאות מחאה את הקינוח אכלנו במקום שלעולם לא מאכזב ורק במרחק הליכה משם. עצה ידידותית לכם אל תגיעו למקום, ולבעלי המקום תזכרו שאתם מוקפים במסעדות מעולות לידכם. מקווה שתפנימו את המסר ובמידה ולא תפנימו אני בטוחה שהרבה זמן לא תשרדו בנוף התל אביבי!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה