נגישות
נגישות

קנטינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על קנטינה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
09/05/08

החלטנו לחגוג את יום העמצאות בלי פקקים ובלי מנגלים.מנסיוננו בעבר הזמנו מקומות בקנטינה וממש ממש לא הצטערנו, האוכל היה טעים ברמה של מסעדה בחו"ל, כל המנות הגיעו בזמן. ויחד עם השרות של החברה... הממלצרים בילינו יופי של יום עצמאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/05/08

אפשר להגיד שקנטינה שבתל אביב היא מסעדה איטלקית נחשבת, שהאוכל שם טעים ביותר, גם שרות מהמלצריות איכפתי ומהיר.נהנתי מאד מהארוחה ואני ממליצה בכל פה, אל תוותרו על ביקור בקנטינה שווה כל... אגורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
28/04/08

כמי שפעם אהב מאד את המסעדה אני חייב להגיד שהמקום ירד ברמתו בכל התחומים!הגעתי אתמול עם בת הזוג ומה שפגשתי היו:1. שירות גרוע ביותר - מלצריות/מארחות בגישה מתנשאת ואנטית ושוב השירות עצמו... איטי, מזלזל עד כדי מעליב - נראה כאילו מנסים הכל כדי שהלקוח יצא לא מרוצה.2. איכות האוכל - כמי שהכיר את המסעדה עוד מהימים הטובים יש לי למה להשוות. זה ברור שהמסעדה ירדה משמעותית אפילו ברמת חומרי הגלם (עד לרמה של הלחם והחמאה שיותר קרובה למרגרינה שמגישים בהתחלה) וכמובן בהקפדה על הכנת המנות מה שמביא למוצר מוגמר ירוד ברמתו.3. אווירה - כפי שציינתי קודם העובדים במקום משרים אוירה מאד מאד לא נעימה שמתחילה בשירות גרוע וממשיכה למשהו שמזכיר שיפודייה יותר מאשר מסעדה (וייסלחו לי השיפודיות).קוריוז לסוף, בנוסף לכל מה שציינתי למעלה נאלצנו אתמול גם לחכות שעה (על השעון)!!! למנה העיקרית כשהמלצריות מתעלמות מהעניין לחלוטין. בסוף אחרי מספר פעמים שנאלצנו לחזור ולבקש שיוציאו כבר את המנות הן הוצאו, גם אז לא ביחד, ונזרקו בפרצוף שלנו (שיפודיה כבר אמרתי?) באנטיפטיות לה הורגלנו מהמלצריות שבאותו שלב כבר באמת הגיעה לשיא. כבר כמה פעמים שאני מגיע ומתאכזב מחדש, אבל אחרי החוויה של אתמול החלטתי שני דברים:א. לא להגיע לשם יותר אף פעם .ב. לכתוב כאן כדי לחסוך לאנשים אחרים את עוגמת הנפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/04/08

לידיעת כל הקוראים, משהו טוב קורה בקנטינה אוכל מצויין עשוי במקצועיות קולנרית, השרות של המלצרים יעיל ביותר, לכו לקנטינה לא תתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
25/03/08

המקום יכול בכבוד לשאת את השם קנטינה. היחס, השירות והאוכל כמו בפיצוציה בצד הדרך [לדעתי בפיצוציה היחס טוב יותר]. התרחקו מהמקום ככל יכולתכם. המחירים המוגזמים שמשלם מי שטעה ונכנס מפצים את... המקום על הסועדים שכבר לא יחזרו. בינתיים זו הגרועה במסעדות העיר לפי נסיוני [והוא לא מועט]. ראו הוזהרתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
23/03/08

מעולם לא זכינו ליחס כה משפיל ומחפיר כמו במקום הזה!אני וחברה ניכנסנו למקום ביום שישי בערב בשעה 8 וחצי, זה היה בעיצומו של חג פורים והמסעדה היתה בתפוסה של כ-25 אחוז. היינו לאחר ארוחת ערב... ולא היינו רעבות, ישבנו על הבר והזמנו יין, חשבנו לעצמנו, איזה מקום נעים, נשתה משהו ונלך. אולם, טעינו, לא ידענו שאי אפשר לשבת ורק לשתות על הבר. לא יידעו אותנו בכניסה. לאחר שהברמנית הגישה לנו את המשקאות, שאלתי אם אני יכולה להזמין עוגה. התשובה של הברמנית היתה: "לא, אי אפשר, את צריכה להזמין קודם אוכל". הייתי מופתעת מהתשובה, ואז היא הסבירה, לאחר שכבר התחלנו לשתות....: שאי אפשר לשבת על הבר בלי לאכול. וזה לא מספיק קינוח. אמרנו לה שאנו לא רעבות ושכנראה טעינו, שלא הסבירו לנו בכניסה...הברמנית קראה למנהלת המשמרת, וזו במקום להבין שעשינו טעות ולהתייחס לכל לקוח באשר הוא, רק אישרה את דברי הברמנית ואמרה לנו שיש לנו חצי שעה לשתות וללכת.ואני חוזרת שוב: המסעדה היתה בתפוסה של 25 אחוז.. זה לא שתפסנו מקום על הבר, של 2 ארוחות שחיתות....מדוע לא לכבד כל לקוח באשר הוא, במיוחד אם טעה, להתייחס אליו בחיוך, לחכות יפה עד שיילך, וזהו....במקום זה נתנו לנו להרגיש כמו לשתי הומלסיות, וגירשו אותנו, על זה ששתינו יין (אגב, החשבון כבר היה קרוב ל-50 ש"ח). רצינו להזמין עוגה, במקום מנת פסטה. בושה! המשיכו ככה, לא משנה מהי רמת האוכל, אנשים לא יחזרו על שירות בזוי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/03/08

מה לכתוב על קנטינה? מה שיכול למצות את כל מה שאני רוצה לומר, הוא שהאוכל טעים ביותר, נראה שיש מי שמנהל את המטבח ועושה עבודה מעולה. המלצרים אדיבים והמקום בכלל יפיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
09/03/08

זו לנו הפעם הראשונה והלא אחרונה בקנטינה, נהנתי מאד מאד מהרמה הקולינרית, ומצורת ההגשה. בכל פה מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
07/03/08

חגגו השבוע יום הולדת ליאיר, פשוט נדהמנו מהאוכל הטעים והמוקפד, משהו בקנטינה השתנה ולטובה, ממליצים להגיע לשם, האוכל מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
06/02/08

ארוחה גרועה. יצאנו רעבים ולא מרוצים. חבל שלא קראנו את התגובות של הגולשים לפני (ולא חסר תגובות רעות). המסעדה נראית לכאורה מוקפדת, עם מפות לבנות. המלצריות מקפידות להחליף את הסכום בין המנה... הראשונה לעיקרית אבל....הד.קולה לא היה בתוקף, המלצריות סנוביות ויחסן קר ומנוקר והאוכל-אוי!הספגטי-הגיע לא מוכן! והפיצה-פשוט לא טעימה.כדאי להתרחק. לא לבעלי לב חלש ולא לנשים בהריון.

עוד פרטים
הוספת תגובה