נגישות
נגישות

קנטינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על קנטינה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/01/08

חבל חבל חבל שלא קראנו את התגובות של הקוראים לפני שנפלנו חזק בקנטינה... בכזאת מסעדה דפוקה עם שירות מזעזע, אוכל לא טעים בלשון המעטה ומחירים בלי שום קשר לאיכות כבר מזמן לא היינו.לכל אורך... השעה ש"בילינו" שם התבאסנו שלא חיכינו לשולחן בפסטיס השכנה שאף פעם לא מאכזבת. המלצרית שלנו לא הכירה את התפריט בכלל, הסלט הגיע מלוח מדי, ואם הייתי רוצה טעם כ"כ חזק של ים בדג, הייתי שותה קצת מי ים מחוף שרתון. בקיצור לא להתקרב וגם להזהיר את כל מי שמשום מה חושב לרגע ללכת. חבל שאותנו לא הזהירו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
29/12/07

באנו זוג לחגוג יום הולדת ואין ספק שהתאכזבנו מאוד. קודם כל המחירים נורא יקרים, שנית כל השירות זוועה - הזמנו מנה ראשונה ועיקריות לזוג, לאחר כ35 (!!!!!!!!!!!!!) דקות הגיעו כל המנות יחד -... היינו בהלם, מה עם ההפרדה של המנה ראשונה ועיקרית???? החזירו את העיקרית למטבח - ולאחר המנה ראשונה (שהלחם כמעט והוציא לי סתימה מהשיניים מרוב שהיה קשה...) ביקשנו את העיקריות, מה שלקח עוד 20 דקות ובסוף הגיעה מנה אחת. קראנו למלצרית והיא אמרה שכנראה "לא הבינה אותנו נכון" והציעה שנתחלק במנה הנוכחית ובזאת שתבוא אחריה. יש לציין שהיינו בהלם מהיחס. מיהרנו לעזוב עם תחושה קשה ופשוט - אל תתקרבו למקום!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/12/07

מסעדה יקרה, אוכל לא איכותי ובטח שלא מצדיק מחירים מופקעים שכאלו. לקחנו את מנות הרביולי תרד, פיצה מרגריטה ורביולי גבינות. שום מנה לא היתה לטעמנו, שלא נדבר על הגודל המינורי. בצלחת הרביולי... "הגדולה", היו לא יותר מאשר 7 חתיכות רביולי, אשר הוסתרו היטב ברוטב העגבניות. הפיצה היתה בעלת פוטנציאל, אך קטנה מאד וללא תיבלון ראוי. השירות ממש לא מסביר פנים בלשון המעטה. כאשר התלוננו כי נמצאה שערה במשולש הפיצה, ממש לא הבינו כיצד העזנו להתלונן. בקיצור, 65 ש"ח לרביולי לא מוצלח, ו 43 ש"ח לפיצה הבסיסית, לא שווה להגיע, סנוויץ בשדרה, טעים יותר, משביע יותר, ללא צורך בשירות והאווירה נחמדה ובחינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/12/07

מדהים, אך האתר הזה באמת מצליח לחזות מראש לאיזה יחס אתה צפוי לקבל ובאיזה מסעדה. עשיתי ניסוי. עברתי על דפי ההמלצות של מסעדות ששם הרגשתי נעים ומוצלח וראה זה פלא 95% מההמלצות היו נפלאות... ומפרגנות. אחר כך עברתי על אתרים של מסעדות, ששם זכיתי עם חבריי ליחס מגעיל ודוחה וראה זה פלא... 95% מההמלצות מחרפות ומגדפות את המקום. מסקנה? - מה שקרה לי, קרה קודם לאחרים, ויקרה בהמשך גם לאחרים. ומבחינה זו, אפשר להשתמש באתר הזה ככלי עבודה לכל דבר. רואים סדרה של תגובות כעוסות, אפשר לוותר על הניסיון... ואת החוויה שאני וחבריי עברנו בקנטינה, לפני כחצי שנה, לא אתאר. תמורת מאות השקלים שעלתה הארוחה זכינו מהמלצריות ליחס השמור לאבק אדם. הבה נתנחם כולנו בעובדה שבשולחן לידנו ישבה מיכל ינאי והחברים. אני מקווה, בשבילה, שהשירות שהיא קיבלה היה הרבה יותר מוצלח. אנחנו, מבחינתנו, מעדיפים לחפש מקומות בהם נותנים יחס נאות לנו (וגם לכספנו) בלי קשר לשאלה כמה פעמים ראו או לא ראו אותנו בערוץ2.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
03/12/07

תמיד חשבתי שמתחרים עסקיים מנצלים את החלק הזה לנגח יריבים מתחום המסעדות. לאחר ביקור בקנטינה אני נוכח לדעת שהכל אמת: אוכל דוחה ויקר, יחס קר ומתנשא של המלצריות והצוות, איטיות בשירות,... אווירה שגרמה לי ולחבריי להרגיש לא כאורחים אלא כמטרד למקום...אני וחבריי ביקרנו בכל כך הרבה מסעדות בל-אביב > לתל-אביב יש כלכך הרבה דברים טובים להציע - קנטינה לא אחת מהם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
24/09/07

הייתי מאוד מאוכזבת מהקנטינה אחרינ ששמעתי עליה כל כך הרבה שום דבר לא הצדיק את המחיר ששילמנו המנות הראשונות ובמיוחד האנטיפסטי שהיה עלוב למראה ולכמות וחוסר המבחר במנות האחרונות , בקיצור... ממש אין מה להתלהב פעם שנייה בטוח שלא נלך לשם יש המון מסעדות איטלקיות טובות בתל אביב לא עם אותם יחסי ציבור במחיר יותר זול וטעם הרבה יותר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
2.0
26/08/07

הארוחה הכי גרועה ולא משתלמת שאכלתי בחיי.אני לא מאמינה שאנשים חוזרים למסעדה הזאת פעם שניה ומוכנים לשלם על האוכל, שלא ניתן לתאר אותו אלא כגרוע. אוכל ברמה הירודה ביותר. קשה לי לדמיין ארוחה... מבוזבזת יותר. אני חוששת שה"שף" של קנטינה לא ידע אפילו להכין חביתה ראויה. אני בספק שהוא למד אי פעם בישול או אפילו קרא ספר של בישול איטלקי בסיסי. הפסטות היקרות! (בולונז, חצילים עם ריקוטה) שטעמנו היו מגעילות, מלאות שמן ומביכות. האנטיפסטי היקר! היה פשוט בושה וחרפה תפל ומעליב. לסיכום חוויה טראומטית שלא תחזור על עצמה שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
25/08/07

היינו שם בשת בצהריים. זה אמנם מחשיד שבשבת בצהריים יש שם מקום, אבל קנטינה הצדיקה את היעדרותם של כל הסועדים. אני לא חושב שאי פעם קיבלתי תמורה כל כך עלובה וזה עוד לפני שאני אומר מילה אחת... על המחירים. האנטיפסטי כלל פלפל וחציל. זהו. מצחיק? חכו עד שתטעמו את הספגטי בולונז. זו אמנות לדעת להחריב מנה כל כך פשוטה ופקנטינה עשו את המיטב והרסו אותה עד שהיתה לא אכילה. מבחיל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
25/08/07

בני, הנמצא בחופשה מהצבא, ורעייתי יצאו לבלות בשבת בקנטינה. אין מילים כדי לתאר את האכזבה, היחס המזלזל, העיצוב הדוחה, המהומה, האוכל השרוף והבלתי אכיל וסך הכל תחושת הגועל נפש מהמקום. אותנו,... וחבורה גדולה מאוד לש חברינו, לא תזכו לראות שם בחיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נילי - תמונה
נילי 8 ביקורות
3.3
24/07/07

היינו ביום שישי האחרון ארבע בנות לארוחת צהריים, כנראה הגענו לפני שעות הלחץ והסלבריטיז (חבל...) , האוכל היה מצוין , קצת יקר לדעתי בשביל מסעדה בת"א שלה מתחרות אינספור. השירות גם היה מצוין... והמלצריות היו קשובות וחייכניות (אכן אחת הייתה העתק של בר רפאלי והשנייה של נטלי אימברוליה , אז מה?) אני אכלתי את הפנה עם הקלמרי , היה מעולה , מנה מדויקת ועשויה כמו שצריך.

עוד פרטים
הוספת תגובה