נגישות
נגישות

שגב ארט ביקורות וחוות דעת - עמוד 63

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

649 ביקורות וחוות דעת על שגב ארט

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/02/06

קוראים לי ענת וייסגל, אני בת 43 בימים אלו חזרתי לארץ עם משפחתי לאחר 8 שנים עיסקיות בניו-יורק...המסעדה הראשונה שלקחו אותי אליה זה ל "שגב". אני חייבת לומר שלאחר 8 שנים בחו"ל עם ביקורים... קלים וארוחות במסעדות בארץ וכמובן ארוחות יומיות בניו-יורק במסעדות הכי הכי. "שגב" זו מסעדה בין-לאומית ומהר מאוד כולם יבינו את זה כל הכבוד, אני לא יודעת עדיין מי זה שגב אבל כל הכבוד - ראוי לשבח!!!אני במקומך פותחת את אותו דבר בדיוק בניו-יורק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/02/06

אז ככה, אכלנו אצל שגב בפעם הרביעית ואני חייבת לציין שכל פעם התענוג מתגבר על עצמו. המנות טעימות להפליא, הצלחות מדהימות ונותנות לך להרגיש מיוחד, במיוחד כל מנה כ"כ יפה שפשוט חבל לגעת, ברגע... שנוגעים - טועמים את המנות מבינים שהמראה זה עוד כלום לאומת הטעם... בעלי ואנוכי כל פעם מגיעים עם זוג או שניים אחרים, כל פעם אלו אורחים מחו"ל וכל פעם האורחים מתאלפים יותר ויותר, אם זה איטלקיים אם זה צרפתיים ואם זה אנגלים שהיו איתנו ביום שישי האחרון, עדיין אני מקבלת טלפונים מכולם על הארוחה המדהימה (שתבינו שכל פעם זה מגיע ממקום אחר בעולם...), כולם מחמיאים על האוכל ואני שמחה כאילו אני בישלתי מדהים. בשורה התחתונה - מ ו ש ל ם !!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
11/02/06

רוצים לאכול ברחוב צרפתי ולסעוד בכלים הכי פלצניים שראיתם עם שירות חובבני, אוכל צפוי?שבוע מראש הזמנו שולחן ל-4 ל-21:30 בערב שישי. הגענו בזמן וחיכינו בעמידה 20 דקות, בכניסה לשירותים שהיא... גם הנקודה הקרובה לעמדת המשקאות שיאמר לזכות המוזגים שהשקו אותנו באופן נאה כדי שלא נאבד את עשתונותינו.אחרי ההמתנה הנאה הובילה אותנו המארחת לשולחן הנמצא בדיוק ליד דלת הכניסה כך שכל דקה בערך שטף אותנו משב מקפיא עצמות כשדלת הכניסה נפתחה ע"י סקרנים שלא הזמינו מקום וסועדים שבאו והלכו.ביקשנו לעבור מקום, זיהינו שולחן חליפי ואחרי שכנועים ארוכים הסכימה בטובה המארחת להעביר אותנו, והקפיאה זוג אחר במקום בו ישבנו.השתייה שהזמנו לא הגיעה עד סוף הארוחה אבל המים בניחוח למון גראס פיצו על הענין.הזמנו שתי מנות ראשונות פרוסות רוסט ביף ב-41 שקלים שהיה סביר אבל לא מעבר, וסלט עלים ירוקים שהיה גם הוא לא משהו.המלצר הכין אותנו היטב לכך שהאנטריקוט של שגב לא מבשר מוקפא ולא ולא ולא, ואמר שהוא יהיה קשה, והוא אכן היה יותר קשה מהסינטה הכי קשה שטעמתי אי פעם, מענין אם בשביל הסינטה נותנים לסועד משור חשמלי לחיתוך או מעבד מזון?מנות פילה הדגים המוסר והקוד היו מצויינות, מחית הכתומים גם היא טובה מאוד, מזל שאילו היו המנות שלי ושל אישתי.את הקינוחים קבלנו 10 דקות אחרי שסיימנו את השתייה החמה, הקינוחים הוגשו על צלחות ממלחמת הכוכבים המחולקות לשלושה תתי קעריות כך שבכל קערה יש דוגמה של משהו טעים.מנת השוקולד שהיא בעצם סופלה בינוני ממש לא מומלצת וגם מנת התותים והתפוחים לא יפילו אתכם מהכסא.סיימנו את הארוחה לרביעיה במחיר 600 שקלים לזוג שכללה שתי מנות ראשונות, 4 עיקריות, 3 קינוחים, 4 שתייה חמה, וללא שתיה קרה.נ.ב למעצב המקום מגיעה מילה טובה שהקפיד לשים מראה על כל הקיר המערבי של המסעדה ובכך להגדילה למימדים מרשימים.לסיכום:אריזה מאוד מפוארת, עם הרבה שואוו, שלא פודה את הצ'ק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/02/06

באמת, חוויה שלא חוויתי הרבה זמן, ההקפדה על הפרטים, השלמות, הדיוק והאיכויות הבלתי מתפשרות, כל הכבוד צוות מסעדת שגב, המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 3 ביקורות
4.7
08/02/06

היינו 3 זוגות ביום שישי (האחרון) בערב, מסכים עם כל התשבחות. לדעתי, המסעדה הכי טובה כיום בארץ, ואם לא, אז בחמישיה הפותחת! אם ההמשך יהיה במגמת שיפור (והשף ימשיך ללוות ולבצע את העיקר ולא... ייתן לאחרים לההחליף אותו) ולא תהיה דעיכה, אזי ללא ספק זו תהיה המסעדה המובילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 2 ביקורות
4.7
06/02/06

הכול פשוט טעים, מדהים, אחר ובמיוחד מקצועי. פעם ראשונה בארץ ישראל - כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
05/02/06

המסעדה הכי טובה שהייתי בה, בארץ ובחול!!! פשוט מדהים!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/02/06

חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/01/06

סוף סוף, יש מסעדה ברמה בין לאומית. סוף סוף מסעדה ברמת מישלן, סוף סוף זה קורה בארץ שלנו. שגב כל הכבוד, יצירה מושלמת המשלבת חוויה קולינארית עם סטייל שרק בחו"ל רואים וטועמים. הגענו שולחן... של 6 סועדים, כולם זוגות - כולנו גרים בסביבה וכולנו חובבי מסעדות - לא קטנים! פה אחד אמרנו (גם לשגב שיצא לדרוש גם בשלומנו... הוא עובר כמעט בכל שולחן - מקסים!).מושלם מושלם מושלם, מחכים בקוצר לרוח לפעם הבאה. אכלנו כמעט את כל התפריט: סלט קלאמרי, סלט נבטים, רביולי, סלט סרטנים, רוסט-ביף, קוד ים, מוסר ים, סינטה ופירות יבשים ועוד המון. בקיצור עזבו שטויות אין דברים כאלו - תמישכו כך צוות "שגב".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/01/06

אכלנו ביום שישי האחרון אצל שגב לאחר שקיבלנו אין סוף תגובות מדהימות ...אז ככה : כבר בכניסה דאגו לקבל אותנו בחיוך ובעזרה עם המעילים לאחר דקה שתיים פינקו אותנו בקוקטייל יסמין..מדהים!!!... הזמנתי מנה של רביולי ברוטב עגבניות ואם יש אלוהים בפרטים הקטנים אז על זה בדיוק מדברים ככ טעים וכל זה מרוטב עגבניות מי היה מאמין פשוט כישרון ...לא לדבר על הלחם והפוקצ'ה שפשוט כל ביס זה חגיגה שאי אפשר להפסיק .למנה עיקרית אכלנו את הפילה קוד ים דג מדהים ברוטב שרק סרטים שמעו על טעם כזה אלוהי ..לקינוח אכלנו את תותים וקצפת ותאמינו לי תותים כאלו בחיים לא אכלתי ...ואכלתי! וקינוח של סיר שוקולד שעד עכשיו אני מפנתז עליו מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה