נגישות
נגישות

שגב ארט ביקורות וחוות דעת - עמוד 64

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

649 ביקורות וחוות דעת על שגב ארט

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/01/06

מסעדה הכי יפה שהינו בה,שונה מכל מסעדה אחרת , עיצוב מפתיע, ביתי, חם... אוכל טעים להפליא, מעודן, צורת הגשה מפנקת. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
26/01/06

שגב - האיש והאגדה פתח מסעדה ובשגב כמו בשגב הכל נועד להרשים (גם אם אין 3 נשים חינניות העוקבות אחר כל תנועה של הגירסה הישראלית של ג'יימי אוליבר).המקום מעוצב כמו ישראל של פעם - רחוב קטן,... מרפסת עם כביסה וכרזות של "מציצים".אפילו טלפון ציבורי ישן מתקופת האסימונים מעטר את אחת הקירות.האוכל מוגש בצלחות שטרם נראו מארץ - גדולות - מוארכות ועמוקות (חלקם מידי).רמת האוכל נעה מטוב ועד מצוין. אציין את האויסטרים למנת פתיחה שתהמם קלות כל חובב פירות ים (ולטובה!) ומנת הסינטה לעיקרית. אל תוותרו על הקינוחים. אני ממליץ על הקרם ברולה במרק מנגו. אקזוטי ומדויק.אה - ויש גם הרבה סלבס. ואם עוד לא הבנתם - רוצו. זה פשוט וואו שגעון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Micky - תמונה
Micky 2 ביקורות
5.0
26/01/06

נ פ ל א !!! המאכלים כל כך טעימים, לא רוצים שהטעם ייגמר. המקום מעוצב בטוב טעם והמגע האישי מהשף עושים פשוט את המקום למס' 1. שגב תמשיך ככה, אנחנו מ ת פ ע ל י ם ממך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lee - תמונה
lee מבקר מתחיל
4.3
25/01/06

משהו שונה ומיוחד מכל מסעדה שהיינו בארץ ובעולם. אווירה חמימה וקסומה. עיצוב מדהים כאילו ישבנו ברח' איטלקי/פריזאי קטן. האוכל פשוט טעים, מנות גדולות ומוגשות עם הרבה עיצוב ומחשבה. ח ו ב ה... להכנס לשרותים ולהנות מהתמרוקים והפינוקים שמוצעים שם. בקיצור תרימו את הטלפון ותזמינו מקום וההנאה מובטחת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/01/06

ביקרתי שם פעמיים. פעם אחת עם אישתי ופעם שניה עם אישתי ועוד זוג חברים. רצינו להיות בטוחים שמה שראינו זה לא היה חלום ומה שטעמנו זה באמת אמיתי כי לא יכול להיות שיש אוכל כזה מושלם, טעמים כל... כך מיוחדים ומקום שדומה למשהו שיש רק בחלומות המושלמים בצרפת/איטליה. כל מילה מיותרת מבחינתי, חד וחלק זאת המסעדה הכי טובה שאכלתי וכמובן הכי טובה בארץ ובגדול -תמישכו כך, בדיוק כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/01/06

קודם כל העיצוב של המסעדה מדהים, משולחנות הישיבה למחזיקי הסכו"ם, למטבח הפתוח, לכלי ההגשה, הכל מושקע מאוד ותורם לאווירה הכללית, השירותים הכי מושקעים שראיתי בחיי. עכשיו לאוכל הכי חשוב.... הייתי שם פעמיים ואכלתי מנות שונות כולל קינוחים ובחיים שלי לא אכלתי אוכל כזה טעים, מושקע בעבודה ומחשבה חוויה אמיתית של טעמים, הסטייק שם אני כותב על זה ובא לי לנסוע לשם שוב פשוט מדהים. הקינוחים סוף הדרך, לא מתוק מידי, לא מפוצץ מידי, בדיוק מושלם.השירות סוף הדרך, גם המלצרים, גם המארחות והצוות כולם אכפתיים מאוד. והשף אין מילים, לכו תנסו, תחוו ולא תצטערו.  מ ו מ ל ץ  ב ח ו ם ! ! !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/01/06

קיבלנו המלצה מחברה והגענו לחגוג יום הולדת, עוד מהרכב היינו מאוד סקרנים לראות מה מסתתר מאחורי הוילונות הנשפכים על חלונות הכניסה. ביקשנו שולחן באזור עישון ולכן עלינו לקומה השנייה,... התיישבנו והמראה מלמעלה היה מדהים (לא נגלה את כל ההפתעות). האווירה נינוחה מאוד, כמעט כמו בבית.האוכל היה הרבה מעבר למוקפד. נראה כי השקיעו מחשבה רבה בתכנון המנות, עיצובן, ואיך לא טעמן הנפלא. היה כל כך נעים שמבלי לשים לב העברנו 4 שעות נפלאות של יום שישי בערב. פשוט חלום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/01/06

אחת החוויות הגסטרונומיות היותר מדהימות שחווינו. טעמים וריחות מדהימים. ממליצים בחום על הסלט קלאמרי עם חצילים וסלק, פשוט מעדן, גם הסשימי טונה אחד המדהימים.למנה עיקרית: ניוקי שלא אכלנו... כמותו במסעדות האיטלקיות הטובות ביותר (בארץ ובח"ל), דג יפני מתוק (דג קוד או משהוא כזה...) ובמנות האחרונות אפילו שכבר אין מקום אסור לפספס!!!!!וכמובן לא לשכוח לאכול מהפוקצ'ה הכי מדהימה שיש ששניה לפני יוצאת מהטאבון!!אופק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר ומילי - תמונה
מאיר ומילי מבקר מתחיל
4.3
21/01/06

אכלנו כבר בהרבה מסעדות בארץ ובחו"ל וללא ספק יש כאן משהו אחר! העיצוב, האוירה והאוכל. שילוב מדהים בין ישראל של פעם ובין צרפת, איטליה והמזרח הרחוק. הגשת המנות חגיגה לעיניים. לא לפספס במנות... הראשונות את הקלמרי ובמנות העיקריות את הדג והסטייק סינטה ובמנות האחרונות את הסופלה שוקולד ועוגת התפוחים.תבלו ותהנו. חוויה בלתי נשכחת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/01/06

יין משובח נבחן עפ"י 4 פרמטרים: ראייה, ריח, טעם ו...גוף. הן העיצוב של המסעדה והן העיצוב של המנות בתפריט מראים על מחשבה ועל ירידה לפרטים הכי קטנים (אלוהים נמצא בפרטים הקטנים...). ריח,... מתחבר לנו ישירות לזיכרון בגלל הקירבה הפיסית בין האיברים במוח. הריחו את המנות שאתם מקבלים! לי זה הזכיר ניחוח של חו"ל. טעם, מה שיפה במטבח של שגב הוא שלכל מנה יש טעם מאוד מודגש ומאוד ייחודי. גוף - ביינות הוא מה שנשאר בפה אחרי שבולעים את היין. אחרי שאוכלים אצל שגב יש טעם של עוד - האווירה, העובדה ששגב יוצא ומתחכך בקהל שלו, המוסיקה הצרפתית, השירות החם. לסיכום - החוויה הקולינרית הטובה ביותר בארץ כיום.

עוד פרטים
הוספת תגובה