נגישות
נגישות

שגב ארט ביקורות וחוות דעת - עמוד 61

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

649 ביקורות וחוות דעת על שגב ארט

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
06/05/06

נ ה נ נ ו מאוד!!!!לכל המבקרים, הגענו אחרי המלצות של חברים, היתה ארוחה מ ד ה י מ ה. כל המנות היו מצויינות, החל מסלט הפפאיה, בייבי קלאמרי מיוחדים, סשימי נפלא וטרין אווז מעולה בראשונות,... דרך שרימפס, פילה מוסר, דג קוד ואנטריקוט בעיקריות (האנטריקוט היה פחות מיוחד) ועד עוגת גבינה, עוגת שוקולד ומוס חלווה באחרונות.האוכל היה טעים בצורה לא רגילה, ההשירות היה טוב ואנחנו מתכוונים לחזור ולהמליץ גם לאחרים להגיע.ת ה נ ו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilana - תמונה
ilana מבקר מתחיל
1.3
30/04/06

לא אהבתי זה פעם אחרונה שלי אצלו באתי רק בגלל לטעום את מה שמבשל יקר וסתם חראטה חבל על הזמן ועל הארנק שלום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/04/06

כמו שכתבו כבר לא מזמן, שגב הוכיח ל-כ-ו-ל-ם מה הוא יודע ואיך הוא מבשל!!! אין מילים, אוכל טעים ועשיר, עיצוב מושלם ויחס חם מהשף ומהצוות בכלל... ולכל אלו שמזלזלים ונושכים את הכובע - שיהיה... לכם בתאבון:)הכל מומלץ, גם בצהריים וגם בערב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/04/06

ביקור ראשון במסעדה המיוחצנת כל כך. אכזבה!!!האוירה והעיצוב מתאימים לפיצריה ולא למסעדת גורמה. השרות החל במארחת דרך מנהל המשמרת וגמור במלצרית, לא מקצועי ובלתי קשוב.האוכל, לא שהיה רע -... שוכני המשרדים הסמוכים ודאי מוצאים עניין באוכל כזה לצהריים (במחירי הארוחה העסקית) אך לא מצאנו שום דבר שמצדיק להגיע למסעדה לארוחת ערב. לא בדמיון ולא בחידושים (שאין כאן). סה"כ מסעדה משודרגת - בטח לא גורמה!!! לא מצדיקה לצאת מהדרך או לבוא במיוחד. במחירים שדרשו שם יש מציאות גדולות יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה 10 ביקורות
4.7
16/04/06

זאת הפעם הרביעית שאנו מבקרים במסעדת שגב, ואחרי ששלחנו גם את הילדים וברצוננו לציין שהאוכל, האווירה מעולים.אנו עוד לא נתקלנו במסעדה עם אווירה, אוכל ושירות כזה בארץ.עלו והצליחו.לאה ויעקב... קויטל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 10 ביקורות
4.7
05/04/06

ישבנו שניים לעסקית, השרות נפלא, העיצוב יוצא דופן, יפיפה. לראשונה: סרטנים וקלאמרי, שתי המנות מיוחדות וטעימות. קבלנו בברכת השף סלט מצויין. לעיקריות אנטריקוט ושרימפס בקארי. השרימפס היה... מצוין, הסטייק בסדר, בזבוז לבוא לשגב ולאכול אנטריקוט. לקינוח, אספרסו מדוייק, עוגת גבינה וקרם ברולה, שתי מנות מצויינות עם תוספות. בגמר הארוחה ניגש אלינו שגב והתחייב שימשיך לבשל אישית 6 ימים בשבוע.לסיכום: רוצו, אין עוד עיסקית כזאת בעיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל 8 ביקורות
4.7
02/04/06

ישבנו, אישתי ואני ביום שישי לעיסקית צהריים ללא תכנון מוקדם, ונהנינו מאוד, החל מהשירות המפנק, האוכל הטעים, (סטייק, דג סרטנים, קרפצ'יו ולקינוח אספרסו, מקיאטו ושילוח של פרפה חלווה, עוגת... גבינה וגלידה).בהחלט תמורה ראויה לכסף, הערה היחידה לשיפור היא להוסיף מנות לתפריט העסקית.סה"כ הקפדה ניכרת בפרטים הקטנים (דוגמא מגבת וקרם ידיים בשירותים), נשתדל לחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/04/06

נתחיל מהנקודה החשובה ביותר, שגב לוקח את עצמו ואת המקום ברצינות יתרה, ומרגישים את זה. האוכל, מעבר להיותו טעים ומדוייק, הוא תוצר של יצירתיות ואומנות ולא רק בישול פונקציונלי. שגב עלה... באופן אישי למעלה על מנת לוודא שנהננו. אני רק מקווה שהסטנדרטים ואיכות השירות יישמרו גם מעבר ל 100 ימי החסד של המקום. לכו לאכול שם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/03/06

חגגנו אתמול יום הולדת לבן זוגי!!זו היתה אחת מארוחות הערב הטובות שאכלנו.אנחנו עם הרבה מאוד נסיון במסעדות, ישבנו למעלה באזור המעשנים, האויר היה נקי ומאוורר לחלוטין, העיצוב בתוספת המוסיקה... ברקע הטיסו אותנו למחוזות נהדרים, מגובה הבלקון בו ישבנו יכולנו לצפות בעבודת השף ועוזריו, ההקפדה על עיצוב המנה, ניקיון צלחות ההגשה, ורצינות עבודת הצוות נראתה מקצועית ברמה בינלאומית, עבודת המלצרים היתה מעולה! אדיבות ברמה ולא מתלקקת, המנות הוגשו בזמן הנכון ובטמפ' הנכונה. מנה ראשונה הזמנו סלט קיסר, מטובל נכון והחסה קריספי וטריה לחלוטין, סלט הנווטים החריף היה עדין טרי ומטובל הכי נכון שאפשר. למנה עיקרית הזמנו דג קוד בטריאקי - סופר אין מילים, ומנה של ניוקי הכי טעים שאכלתי,קרם בורלה לסיום היה הכי טוב בעולם!!!עם בקבוק יין סיימנו ארוחה זוגית נהדרת במחיר שנותן לך הרגשה טובה לכל שקל ששולם.תודה לכם על ערב מענג.חיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/03/06

היינו ארבעה. חגגנו יום הולדת. חוויה מיוחדת במינה. כיף לראות בחור צעיר כל כך מוכשר שלוקח את עצמו, ובעיקר את לקוחותיו, ברצינות הראויה. פעם ראשונה מזה הרבה זמן שהרגשנו שכל שקל היה שווה.... לקראת סוף הארוחה שגב עצמו הגיע והתעניין. אז גילינו שהוא לא רק שף מוכשר מאוד ויצירתי אלא גם אדם מקסים, חייכן וצנוע. כיף אמיתי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה