נגישות
נגישות

שגב ארט ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

649 ביקורות וחוות דעת על שגב ארט

קטיה - תמונה
קטיה מבקר מתחיל
מנות קטנות ויקרות, אוירה רועשת וצפופה, עיצוב קודר.
2.3
09/11/16

היינו ארבעה אנשים לחגיגות יום הולדת. שמעתי על האוכל המיוחד של המסעדה ולכן בחרתי להגיע, האוכל אכן לא אכזב, היה מאוד מעניין מיוחד וטעים. אך המנות היו קטנות ויקרות. המסעדה בנויה מחלל מלא... במראות ושולחנות שחורים, צפופים, ואקוסטיקה גרועה. מאוד רועש וצפוף, לא אינטימי בכלל. המלצרים לא מניחים לך לרגע ואי אפשר לנהל שיחה מבלי שמישהו ידחף למלא כוס מים. המוזיקה מזכירה מסיבות טראנס, רועשת ממש ומפריעה ובכלל לא נעימה. העיצוב קודר. בקיצור- אכזבה! לא ממליצה! יצא לנו 900 שח לארבעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer 6 ביקורות
חוויה קולינרית מקורית ומרעננת. ממליץ בחום.
4.5
29/03/16

יצאנו לחגוג יום נישואין אצל שגב בהרצליה. לא היה לי מושג שכל כך נהנה מאוכל. מזמן לא נהנתי ככה מכל ביס ומכל מנה. אוכל טעים, מקורי, מרענן, מוגש יפה. השירות מקצועי ונעים. הקונספט של ארוחת... טעימות שמורכבת ממנות ראשונו בלבד הוא מצויין, והמנות נדיבות בגודלן. האויירה קצת פחות רומנטית ושקטה , אבל כל השאר מחפה על זה בגדול. ממליץ בחום. אנחנו בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
מדהים
4.8
15/03/16

אחת המסעדות הטובות ביותר שביקרתי בהן. הזמנתי עם בן זוגי עסקיות צהריים, וביחד עם "פינוקי השף" שלא הפסיקו להגיע כבר התקשינו לסיים את הקינוחים. זאת הייתה ארוחה מפוארת וטעימה להפליא לדעתי,... עם מנות שונות וקטנות שכל אחת מהן הייתה מאוד ייחודית ובלתי נשכחת. הדבר שהכי אהבתי במסעדה היה האינטראקטיביות של הסועד, למעשה חלק מהמנות הייתי צריכה להרכיב בעצמי, והעיסוק הזה של ההרכבה והפירוק מאוד מצא חן בעיני ואפשר לי להרגיש כאילו תרמתי בעצמי חלק מסויים למנה הטעימה אותה אכלתי. השירות יוצא מן הכלל, יחד עם זאת המחירים מחוץ לשעות של העסקיות הינם גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mosher - תמונה
mosher 3 ביקורות
מנות טעימות ויפות
4.5
04/02/16

הגענו קבוצת חברים לחגוג יום הולדת. בסך הכל שירות מצויין. האוכל טעים ומוגש בצורה מאוד יצירתית. פינקו אותנו בעוד קינוחים לכבוד יום ההולדת. מחירים קצת יקרים ביחס לגודל המנות אבל ככה זה... במסעדות שף.. מומלץ להגיע לחגוג אירועים מיוחדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 24 ביקורות
לארוחה מלאה של זוג בממוצע 500 ש"ח, טעמים מופלאים.
3.5
04/02/16

אני מזהירה - יקר. הישיבה במסעדה היא למעשה חגיגה, מרגע הישיבה ועד העזיבה. התאורה במקום כביכול רומנטית, אבל השולחנות צפופים זה לזה, יש המון רעש מהסובבים אותך, וכמה יוקרתי ורומנטי שהמקום... ינסה להיות - אני עדיין זוכרת המון רעש במקום, מה שפחות התאים לי ולבן זוגי לחגיגה האינטימית שלנו. המנות מוגשות בצורה של שעשוע ומלאות יצירתיות. תפוחי אדמה בתוך דלי, רביולי שמוגש על כף (כן כן, רביולי אחד מונח על כף, אמנם כל כף מ-4 הכפות שקיבלנו היתה מלאת טעמים, אבל בחיי שזה לא מצדיק 80 ש"ח לערך עבור 4 ביסים של גורמה! שוב אני חוזרת, האוכל לעילא ולעילא, אבל מאוד מאוד יקר. אין לי קבלה, אבל היינו זוג ואכלנו 2 מנות ראשונות, 2 עיקריות, קינוח ובקבוק יין, ויצא לנו כמעט 600 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rotev - תמונה
rotev מבקר מתחיל
מ ד ה י ם !
4.8
25/12/15

מסעגה נהדרת ןחויה מדהימה. מושלם...מטמפרטורת המנות, הפינוקים הקטנים ביניהן...השירות, האוירה ו......האוכל!!! דג בטעמים מטורפים, סטייקים עסיסיים שרימפסים וקינוחים שלא נשכח בקרוב! הסתובבתי... יום אחרי כמו על ענן.... בקיצור - חובה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
DAN  - תמונה
DAN 2 ביקורות
טעים, מדליק ויצירתי לא זול אבל גם לא מתיימר
4.8
17/10/15

כל כך נהנינו - הפילה בקר היה רך והמוסר היה מושלם (במיוחד הקרם ארטישוק, וואו) . שירות נפלא כמו בכל רשת המסעדות של שגב. רמה גבוהה מאוד, לא זול והמנות לא מפוצצות אלא במידה הנכונה... שמשיארה טעם לעודץ מי שמחפש זול יותר שיקפוץ לאקספרס ברמת החייל. :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
sara - תמונה
sara 2 ביקורות
אכזבה
2.5
01/10/15

בתאריך ה-18 בספטמבר סעדנו שני זוגות במסעדת שגב בהרצליה. קבלנו שרות ויחס אדיב אך התאכזבנו מאוד מהמזון. הזמנו מנת דג מוסר, חציל בטחינה, מנת סטייק עוף עם קרם תפוחי אדמה, מנת בשר אווז, ,... סלט אסייתי ולחם הבית. לקינוח הזמנו את דוגמיות עוגת הגבינה. התאכזבנו קשות ממנת האווז - הבשר היה קשה ולא מתובל אך בעיקר סבלנו מטעם הלוואי. עלי האורז ואיטריות הסלק היו בלתי אכילות. קרם תפוחי האדמה היה תפל ולא מזמין. דוגמיות הלחם לא היו טריות. חשוב לנו לציין שדג המוסר ומנת החציל בטחינה היו טעימות. הקינוח נאכל בחשש משימוש יתר בצבעי מאכל. לדעתנו המחיר ששילמנו אינו מצדיק את רמת המזון שקבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
שגב הרצליה
4.3
21/08/15

אני לא כל כך סועדת במקומות בסגנון הזה, היינו בשל אירוע מיוחד. האוכל היה מעניין מאוד ומאוד התלהבנו מצורת ההגשה. גודל המנות היה מאוד סביר. טעם מצוין. שירות מעולה (!) המחירים לא זולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צמרת - תמונה
צמרת מבקר מתחיל
מסעדת שגב בהרצליה
4.3
16/08/15

חוויה קולינרית אמיתית. שירות אדיב, מנות מדוגמות וטעימות בטירוף, קינוח השוקולד מושלם, והכי חשוב יצאנו שבעים, אך לא מלאים מידי. בהחלט השאיר טעם לעוד.... מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה