נגישות
נגישות

שגב ארט ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

649 ביקורות וחוות דעת על שגב ארט

גל - תמונה
גל 3 ביקורות
יקר בצורה מוגזמת וללא הצדקה
1.8
14/10/18

מחיר שערורייתי שאינו מצדיק לא את טעמן של המנות, לא את גודל המנות ואף לא את פרזנטציית המנות. שילמנות 650 ש"ח לזוג, במחיר הנ"ל ואף זול מזה יש המון מסעדות הרבה יותר טובות. לא מומל בעיקר... בגלל ה-value for money.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gary - תמונה
Gary 2 ביקורות
אדיר. תודה לשגב
4.8
08/10/18

חגיגה לעיניים ולחיך. טעים ונעים. המחיר בערב לא זול אך הארוחה העסקית בצהריים בהחלט משתלמת . לא מתאים לארוחה משפחתית עם ילדים קטנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית 2 ביקורות
לא נגיע לשם שוב ואם היה לי נעים גם הייתי יוצאת איך שנכנסתי
2.5
05/09/18

המסעדה מאד רועשת המנות קטנטונת בצורה מוגזמת ומאד ומאד יקרות בצורה ממש מוגזמת אף מנה כשלעצמה לא משביעה ולכן צריך להזמין הרבה מנות דבר שגורם לארוחה להיות יקרה מאד היה רעש מאד חזק... מוסיקה רועשת לא יכולנו לשמוע אחד את השני

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 3 ביקורות
לא בטוח שהייתי חוזר לשם
2.3
25/02/18

היינו 4 מבוגרים ושני ילדים. לילידים הציעו חזה עוף עם תפוחי אדמה או פסטה. פסטה הייתה בסדר. חזה עוף היה בצורה שלא מתאימה לילדים. למבוגרים הזמנו כמה מנות ראשונו. סביצ'ה החזרנו כי היה לא... טעים. שאר המנות הראשונות היו גם כן די תפלות אבל כבר לא היה נעים להחזיר. סטייק כמנה עיקרית היה בסדר. שאר המנות העיקריות היו בטח לא לפי מה שאתה מצפה במחיר שזה עלה. המלצרים הרגישו שאנחנו לא מרוצים והביאו לנו כמה קינוחים על חשבון הבית אבל ההרגשה שלנו כבר הייתה די מקולקלת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 25 ביקורות
חוויה קולינרית מדהימה אך יקרה
4.3
24/01/18

מנות טעימות מאוד, קטנות, מיוחדות, מוגשות הכי יפה שיש, כלים מיוחדים. מלצרים אדיבים. מקום קטן מידי לטעמי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gary - תמונה
Gary 2 ביקורות
השלמות בהתגלמותה
5.0
23/01/18

חוויה קולינרית, תענוג לעין ולחיך. שאפו לשגב על האוכל המדהים, ההגשה המיוחדת, השירות האדיב והפינוק. פשוט מושלם. היינו בצהריים בארוחה עסקית כך שגם המחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
טעים!
3.5
06/01/18

הקונספט של המסעדה הוא מנות קטנות ומעוצבות, אשר מגיעות בצלחות יפיפיות, ממש כמו ציור על קנבס. ברוב הצלחות יופיעו דמויות נשים, כאשר המנה לרוב תהיה השיער שלהן - ייחודי למסעדה וכפי שמצוין... בשמה ה"ארט" אכן נראה לעין. העיצוב במסעדה חשוך ואפלולי, ישנם שני מפלסים ובר. המנות קטנות וטעימות, מהמנות הראשונות, דרך מנות הביניים והעיקריות. קינוחים מומלצים - עוגות גבינה ברטבים שונים ועוגת סופלה רימונים. תמיד יפנקו בטעימות קוקטייל, בקינוח, בסלט כלשהו. המלצרים אדיבים, מכירים היטב את התפריט ומרכיביו, מחייכים ונינוחים. חוויה יקרה, אך בהחלט מומלצת מדי פעם לחגיגות שונות בחייכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ayelet.l - תמונה
ayelet.l 21 ביקורות
חבל על הכסף , אירוח לא נעים
1.5
15/12/17

זאת ממש לא פעם ראשונה זאנחנו אוכלים בשגב בסיטואציות שונות לציין שמחות וגם ארטחטת עבודה , אבל זאת בטוח הפעם האחרונה . כואב הלב לשלם 1200 שח לפני טיפ ויין על אירוח רשלני , מנות פיצפונות... במחיר מנה , ושירות מלצרים שרק מתים שתעוף להם מהעיניים. כולל קבלת שיעור חינוך מהמלצרית בטון כעוס שלוקח זמן עד שאופים הלחם . לאחר ששולחנות סביבנו שנגיעו אחרנו קיבלו לחם הביקור אתמול היה הפעם האחרונה זה ברור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor מבקר מתחיל
לא חוזרת למסעדה
3.8
25/11/17

קיבלתי שרות ברמה גבוהה הבעיה זה העם האוכל זה לא שאני לא אוהבת מלח פלפל במנה שלי. אבל מנה שצריכה להיות מתוקה קיבלתי אותה עם המון מלח .הרמה של האוכל ירדה במסעדה וחבל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 6 ביקורות
נהדר! נמליץ לחברים.
4.0
15/11/17

אכלנו שם - אשתי ואני - היום. ארוחת צהריים. האוכל היה נפלא. הכמות היתה בהחלט מספקת. גם השירות היה מוקפד וזריז. ההערות היחידות שיש לי נוגעות: לאקוסטיקה - בקושי יכולנו לשמוע אחד את שניה... (גם אחרי שעצמת המוזיקה הוחלשה לבקשתנו) לצפיפות - כל כך צפוף שסועד משולחן סמוך כמעט והציא לאישתי עין כשהניף את ידו בהתלהבות...

עוד פרטים
הוספת תגובה