נגישות
נגישות

שגב ארט ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

649 ביקורות וחוות דעת על שגב ארט

אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
מסעדת יוקרה עם אוכל מדהים
4.8
30/10/14

הגענו אתמול יחד עם אישתי לחגוג את יום הולדתי.הוסבר על ידי מלצר מה מומלץ וכמה מנות. הלכנו בעקבות המלצתו ולא התאכזבנו. האוכל מדהים ומחושב עד הפרט האחרון. כל המנות כולל הקינוח מצאו חן... בעינינו. המסעדה מעוצבת יפה מאוד והשירות מעולה.כל בקשה קטנה בוצעה בלי שום שאלה. המחיר כמובן בהתאם לאופי המסעדה - יקר אבל שווה. שווה לבקר שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאלה - תמונה
אריאלה 2 ביקורות
פשוט וואו
4.3
19/10/14

הגעתי אתמול יחד עם משפחתי לחגוג את יום ההולדת שלי והתרשמתי מאוד. השירות היה אדיב ומדהים והאוכל באיכות יוצאת מן הכלל. לראשונות לקחנו את הקרפצ'יו שהיה מתובל באופן יוצא דופן ואת פטה האווז... (שהיה הטוב ביותר שניסיתי בחיי). לעיקריות לקחנו את מנת הטונה הצרובה המדהימה, את הפילה מוסר המעולה ואת פילה הסינטה (יחד עם הריזוטו) המושלם. הכל היה יוצא מן הכלל. צורת ההגשה של האלכוהול והקינוחים הייתה מרשימה גם היא, השארנו טיפ גדול בשמחה ואנו כבר מחכים לחזור בפעם הבאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
rotem flower - תמונה
rotem flower 5 ביקורות
מומלץ מאוד מאוד
4.8
05/09/14

הגענו בצהריים ואכלנו עסקית. הזמנו פטה כבד עוף ואווז ופסטה עם סלמון למנה ראשונה, שתי המנות מעולות. למנה עיקרית הזמנו סטייק פילה וסטייק עוף וגם כאן נהננו מאוד. השירות חייכני ובדקו אצלנו... לעיתים קרובות. שוקולד לקינוח ויצאנו לדרך. המחיר לא בשמיים ומדי פעם כדאי להתפנק! המקום מעוצב כרחוב תל אביבי ישן ופשוט כיף לשבת במקום. מומלץ מאוד מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
קיקי - תמונה
קיקי מבקר מתחיל
אכזבה מרה
2.8
06/08/14

אתמול בערב הגענו לארוחת ערב במסעדה וגילינו שם קונספט חדש-כל המנות מנות ראשונות.בקיצור המקום הפך למסעדת טאפסים. אמנם הם מנסים לשכנע את עצמם ואותנו שאלו מנות ראשונות אבל כל מנה היא מנה... בגודל מינימלי במחיר מקסימלי ובהגשה מיוחדת.הטעמים מצויינים אבל קצת קשה להגיע ולהרגיש אותם עם הדוגמיות שהם מגישים. מזל שהזמנו מנה של לחם כך ששבעתי מלחם עם חמאה (ואני בקושי שוקלת 50 ק"ג-לא אכלנית גדולה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל מבקר מתחיל
חגיגת יום נשואים
4.0
02/07/14

הגענו לחגוג את יום הנישואים שלנו עם החברים. התכבדנו בתפריט הטעימות החדש. רוב המנות היו טעימות, יפות ומעניינות. אהבנו במיוחד את הקלמרי על מצע חציל ולבנה. מנת הפילה - טיפה פחות מוצלחת... ומשעממת משהו. השירות היה מצוין. הבאנו יין מהבית ושילמנו דמי חליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל ישראלי - תמונה
ישראל ישראלי מבקר מתחיל
ארוחת נגיסות, מקומם
3.0
14/06/14

טרם ההגעה, קראתי את הביקורות פה,ובסך הכל היה נראה שמדובר בחוויה.רבים התלוננו על גודל המנות, ואני סקפטי שכמוני, חשבתי לתומי שמדובר בעוד בכיינים שמתלוננים על כל דבר. ובכן,התעלמתי והזמנתי... מקומות בשגב הרצליה. נתחיל עם הדברים הטובים. המסעדה יפה ומעוצבת בצורה נחמדה מאד. המוסיקה נהדרת. המלצרים חייכניים ומהירים. עם ההגעה, מגיע המלצר והסועדים מקבלים הרצאה על תפריט הטעימות לרגל שמונה שנים למסעדה. על פניו, נשמע נהדר. שגב וחבורתו המקצועית חשבו עלינו. אפשר לטעום מהכל ושום מנה לא עולה יותר משמונים שקלים. הא כן,פרט חשוב,כדי שהפלא הזה יקרה, הקטינו את המנות לגודל של מנות ראשונות.טוב, חשבנו לעצמו, ראשונות זה עדיין סביר, בעיקר אם הן ממש טובות. אז הזמנו כמומלץ מספר מנות ותוך דקות ספורות המנות הגיעו. בהתחלה לא ידעתי אם זו מתיחה או שפשוט צוחקים מאיתנו. מסתבר שבהחלט צוחקים כל הדרך אל הב.... הגיע רביולי. לא מנת רביולי. רביולי אחד יחיד ומיוחד. אחד!. הגיע סלמון. נגיסת סלמון. חתיכת ביס של סלמון שעולה שמונים שקלים. מנת פסטה בכלי קטן. קטן. לזה הוספנו לחם ומרק שהיה מעולה. חלק מהמנות היו טעימות. מוקפדות. אבל קטנטנות בצורה מקוממת. הקינוח היה סתמי משהו. קרם בורלה שהוא בעיקר סלט פירות רגיל. יצאנו בחשבון גדול, גדול מאד. הרגשנו שאין תמורה בעד האגרה. יש תחושה שמישהו טרח על רעיון שיווקי של קשקוש טעימות,שמונה שנים וכו כו. בשורה התחתונה זה טוב בעיקר למסעדה ולא ללקוח.חבל. עד הפעם הזו נהננו משגב אקספרס בראשון לציון שגם היא לא זולה אבל התמורה בה הרבה יותר גדולה. לשגב הרצליה כנראה שלא נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AD - תמונה
AD 4 ביקורות
נהדר..אבל
3.8
10/05/14

היינו זוג, הזמנו 4 מנות (2 ראשונות ו 2 עיקריות. הראשונות פשוט מזעריות אפילו למסדת שף)וקינוח. האוכל נהדר ברובו, מעניין, יפה וטעים מאוד. השירות מעולה ומהיר. בעיה אחת שהייתה היא שהזמנו... מקום כי רצינו לאכול כבד אווז שהתגלה כ"טעות" בתפריט הממוחשב,כמו גם החזה ברווז והטרמיסו שפשוט לא היו. 4 מנות+קינוח+2 שתייה, שילמנו 445ש''ח. ממליץ לבקר ולהתנסות בחוויה הקולינארית שמציעה המסעדרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר ליאור - תמונה
ניר ליאור 3 ביקורות
כיף גדול
4.8
30/04/14

תרשו לעצמכם להתפנק מדי פעם. אוכל מהשורה הראשונה ואווירה ללא תחרות. מחיר מעט יקר אך לגמרי שווה את זה. הנתח סינטה פשוט ללא תחרות, עסיסי ומעולה! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
alex - תמונה
alex 29 ביקורות
חוויה מדהימה !!!
4.5
18/04/14

הזמנו ל 17/4/2014 מראש שולחן ל- 6 אנשים לרגל ארוע משמח. הכל היה מדהים! טעים, מסוגנן, שרות מצוין, אווירה נעימה. מנות מיוחדות. בקיצור מושלם. וכן, יקר. ברגע שמפנימים את זה ועוברים הלאה,... אפשר להנות מהכל. אגב, הזמנו עסקיות ויצאנו שבעים לגמרי. הבאנו בקבוק יין ושילמנו דמי חליצה(רק עבור יין שאינו נמכר במקום). ואכן ההנאה מובטחת! תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Larisa - תמונה
Larisa 4 ביקורות
ערב מדהים במסעדת שגב
4.5
31/03/14

אני ארחתי אורחים מחו"ל ולקחתי אותם בערב למסעדת שגב. כל המנות היו טעימות מאוד מאוד. יצאתי שבעה, ללא כובד בבטן. שירות מעולה ומחירים מאוד סבירים(בעיני מאוד טובים בשביל מסעדת גורמה).אווירה... מאוד נעימה ועיצוב מגניב. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה