נגישות
נגישות

שגב ארט ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

649 ביקורות וחוות דעת על שגב ארט

לייזר - תמונה
לייזר 2 ביקורות
הרגשתי מרומה
2.0
03/09/17

היינו שישה סועדים , המחיר מאוד יקר בתפריט המחיר נראה סביר אבל מנות קטנות באופן קיצוני (מנה של 3 יח ניוקי נקראת "ניוקי ג'מבו" ) , שילמנו 250 שח לסועד ויצאנו רעבים, אבל האוכל טעים... ומשובח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 2 ביקורות
אכזבה.
2.8
13/08/17

שירות מעולה. מאוד מוקפד ואדיב. הסבירו לנו בתחילה שכל המנות בגודל אחיד של מנה ראשונה. להפתעתי קיבלנו מנות מיניאטוריות קטנות יותר ממנות ראשונות במסעדות דומות לדוגמא, מנה שניקראת ג'מבו... ניוקי, שכללה 3 ניוקים קטנים מוצפים ברוטב. טווח המחירים של ה'דוגמיות' שווה למחירי מנה עיקרית אצל שפים אחרים. האוכל ברובו לא טעים.יוצאת דופן מנת הלחמים שהיתה טעימה והיתה למעשה המרכיב המשביע היחיד בארוחה. טעמו של המרכיב העיקרי ברוב הדוגמיות מוסווה תחת טעם מודגש של רוטב (נתחי חזה עוף,פילה,קרפציו שהיה צריך לחפש אותו בצלחת). מנת הפולנטה מיימית מידי. לסיכום, אכזבה מהטעם ,וגודל הדוגמית שהיה ביחס הפוך למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה - תמונה
סימה מבקר מתחיל
לא אחזור לשם שוב !!!!
3.3
05/07/17

המנות טעימות..המלצרים נחמדים. מנות יפות אך יצאנו מאוכזבים גודל המנות הן ממש צחוק מאנשים.. ממש ביזיון.. יקר וקטן להחריד יצאנו משם רעבים.. עם פחות 330 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
מנות אמנותיות - חגיגה לעיניים
4.3
21/06/17

שגב ארט בהרצליה פיתוח - ניתן לתאר את המנות כאמנותיות, החל במנות הפתיחה שמגיעות על צלחות ובשילוב עם אוכל וקישוטי פרחים וירקות יוצרות ציור, כאשר הקנבס הוא הוא הצלחת. ניתן להתרשם מהתמונות.... מנות ראשונות טעימות - ניוקי עשבי תיבול ופטה כבד, גם הכרובית לא רעה בכלל ומכינים אותה על גחלים. כמנה עיקרית לקחתי פסטה ערמונים ובעלי לקחת סטייק סינטה. נהנינו מהאוכל ואף שבענו (למרות שהמנות נראות קטנות, זה מטעה). וכמובן לקינוח בחרנו את עוגות הגבינה שהגיעו כפלטת צבעים של צייר - מקסים וטעים! בעלי נהנה מסופלה ערמונים וגם קיבלנו קינוח פינוק - מרנג שנראה כמו ביצים בקן. בסה"כ חוויה מהנה וגם בעיקר כי הגענו בשבת בצהריים, ביקשנו לשבת למעלה-במקום שקט וממוזג, להנמיך את המוזיקה מעלינו והמלצרים היו סופר שירותיים ואדיבים! מומלץ לפינוק/לחגיגות/כחוויה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 2 ביקורות
חוויה קולינרית מדהימה!!! מומלץ ביותר
4.3
31/05/17

שגב הצליח להפתיע אותי מחדש, היתה חוויה מדהימה. הגענו למסעדה, התאכזבנו קצת מהצפיפות והגודל שלה, כל השולחנות למעט הקומה העליונה צמודים למטבח. אחי טבעוני וחשבנו שהוא יצא רעב אחרי שראינו את... התפריט אבל השף הצליח להפתיע והוציא לנו מנות טבעוניות טעימות להפליא. כל מנה שהוגשה לשולחן היתה יצירת אומנות, חוויה קולינרית מדהימה, כל ביס תענוג ושווה כל שקל! ואין מה לדבר על השירות, מעל המצופה, כל 5 דקות בערך הביאו לנו מנה על חשבון הבית, הפתיעו אותנו ובענק! יצאנו מפוצצים למרות שחשבנו בהתחלה שעם מנות גורמה נישאר רעבים. הכל טעים והכל מומלץ! אני הלכתי עם המשפחה, אבל האווירה רומנטית אז ממליצה לזוגות. יצא לנו 550 שקל ל 3 אנשים, שווה את החוויה לגמרי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Malka - תמונה
Malka 3 ביקורות
חבל היו לי צפיות מאכזב מאד
3.0
26/04/17

אמש חגגתי יום הולדת בשגב ארט האוכל היה מלוח להחריד המלצרית הציעה להביא מנה חדשה לא נעים כמה מנות אפשר להחליף הפטה כבד היה מריר הזמנתי דג ופירה . הטבח בודאי מאוהב אי אפשר היה לאכול... המנה מלוחה. באנו בשתיים ב 3.20 קבלנו מנה עיקרית. והמסעדה לא היתה מלאה. יקר לתמורה שקבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי 5 ביקורות
חוויה שלא תישכח!
4.5
26/01/17

היינו 5 בני משפחה לחגוג יומולדת 30 לאחת הבנות. השולחן חיכה לנו ערוך למשעי, המלצרית הגי מייד, הסבירה על התפריט, הייתה מאוד סבלנית, אדיבה ומקצועית,המנות הוגשו בטווח זמן סביר ותקין,... מעוצבות, חמות וטעימות! בטירוף. כל ביס וביס טעים יותר, עונג צרוף. במהלך כל הארוחה מילאו לנו מים בכוסות (בלי שביקשנו...), חולקו בחינם "הפתעות" ו"פינוקים" כמו מנת-ביניים וקינוח מתוק, היו איתנו בקשר-עין למקרה שחסר משהו... השירות מעולה והאוכל - אומנות! וברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. הדבר היחיד שפחות חיובי הוא המחיר היקר מאוד - שילמנו 1050 ש"ח ל-5. אמנם ידענו את המחירים מראש והגענו מרצון, אבל בכל זאת... יקר! אבל - שווה כל רגע וכל שקל! נחזור לכאן שוב באירועים מיוחדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
חוויה שאין בשום מקום אחר...
4.8
17/01/17

ישבנו במסעדה, המלצרית הייתה מאוד נחמדה וידעה להסביר על המנות, אווירה רומנטית. מנות מיוחדות מאוד כאלו שאין בשום מקום אחר! גם מבחינת נראות המנה וגם מבחינת הטעם המשגע! בצהריים יש להם... עיסוקייך כך שגם המחיר משתלם. ממש נהננו ובטוח נמליץ לחברים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gila - תמונה
gila מבקר מתחיל
אכזבה
1.5
26/12/16

מקום קודר וחשוך. אווירה לחוצה בעיקר מהמלצרים. שירות בינוני שנותן תחושה של חוסר אכפתיות. הוזמן שולחן "רומנטי" בבקשה מיוחדת ולא ניתנה האווירה הרומנטית. נר במרכז השולחן הוא מה שעשה את... ההבדל בין שולחן רגיל לשולחן רומנטי. בנוסף חלק מהשולחנות קיבלנו ורדים, אנחנו לא. נתן תחושה של סדר עדיפויות גבוה למי שמבוגר או חשוב יותר. המנות קטנות ויקרות ולא נתנו תחושה של משהו מיוחד ושונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
az - תמונה
az 27 ביקורות
חויה
4.3
15/12/16

חויה חד פעמית, מנות ממש מיוחדות ומפנקות, עיצובים מיוחדים כולל הכלים שמשלימים את המנות, בין המנות השף פינק אותנו בהפתעות כגון עוגת גבינה שנראתה כמו פלטת ציור, מי וזה וכו. רק... המחירים... גבוהים אבל בהחלט חויה חד פעמית.

עוד פרטים
הוספת תגובה