נגישות
נגישות

שגב ארט ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

649 ביקורות וחוות דעת על שגב ארט

Pely - תמונה
Pely 18 ביקורות
טעים, לא יותר מזה.
2.5
24/07/15

הגענו כזוג לשגב הרצליה עם ציפיות גבוהות. בפועל, המנות היו טעימות אך לא נפלנו מהכסא. המנות שהוזמנו-סלמון במיסו, פילה בקר, מוסר ים וקוקי סן זאק, סלט תאילנדי וניוקי מוסר ים. למעשה, סלסלת... הלחם היתה הלהיט הכי גדול, הגם שהמסעדה לא מפנקת בכמות הלחם. לקינוח לקחנו סופלה שוקולד שהיה...פשוט מחריד. מנה מרושלת ולא הולמת את רמת המסעדה. לסיכום, יקר מדי, מחסור במלצרים, ואוכל שמשאיר טעם של החמצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוהר - תמונה
זוהר 10 ביקורות
מסעדת טאפאס בינונית
3.0
23/07/15

מנות מעוצבות יפה -רק חבל שאי אפשר לאכול עם העיניים כי האוכל ממש לא שווה את המחיר . סטייק פילה בינוני ויש שימוש בעודף מלח ברביולי קינוחים מדהימים בעיצוב - שוב הטעם הורס את החגיגה

עוד פרטים
הוספת תגובה
shwartzm - תמונה
shwartzm 3 ביקורות
חוויה בינונית
3.5
11/07/15

אכלתי עם בת זוגתי ביום חמישי בערב אחרי שאכלתי מספר פעמים בשגב אקספרס ואהבתי מאוד את הבישול המוקפד וההקפדה על חומרי גלם טריים באתי עם ציפיות גבוהות. המסעדה מעוצבת בטוב טעם אך קצת עמוסה... והיה פשוט חם וממש הזענו. המנות קטנות בסגנון טפאסים מוגשות בעיצוב מודרני אישית לא התחברתי לצורת ההגשה המודרנית שבעיני נראת מצועצעת. למנות עצמן הזמנתי טרטר טונה אדומה עם אבטיח ובולגרית ושקדי עגל, המנות היו מעניינות אבל לא נפלתי מהכיסה ולא היה אפקט ואו בכלל, צורת ההגשה הייתה מוקפדת אך התוכן וטעם היו בינוניים במקרה הטוב. זוגתי שהזמינה את מנת הקלאמרי והפאסטה נהנתה מהם בעיני הם גם כן היו סתמיים. לסיכום מנות קטנות מחיר דיי גבוהה איכות בינונית לא אחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקר - תמונה
המבקר 38 ביקורות
מדהים
5.0
04/06/15

פעם שלישית שאני ואישתי מגיעים לשגב עם המון ציפיות ועד היום לא התאכזבנו. כל פעם אנחנו מופתעים מחדש מהאיכויות שיש למסעדה שלו להציע. אני לא אמליץ על מנה אחת מכיוון שפשוט הכל טעים. תאמינו... לי אני חובב אוכל שמבלה הרבה במסעדות ולדעתי מסעדת שגב היא מקום 1 בארץ לא פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
korlom - תמונה
korlom מבקר מתחיל
אוכל טוב אך לא מתאים בקיץ
3.0
27/05/15

המסעדה מעוצבת ונעימה והאוכל טעים מאד ומוגש ביצירתיות רבה. היינו בארוחת ערב והמיזוג במסעדה כל כך חלש שממש הזענו. מאד לא נעים. המלצרית הסבירה לנו שגם לה חם. לא לבוא בקיץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליקוש - תמונה
ליקוש 2 ביקורות
מאכזב
3.0
03/05/15

שגב שכח את האהבה שלו לבישול .... ההתמקדות שלו באסתטיקה והעיצוב חשובים וראויים לציון. אבל,האוכל מאכזב מאוד ..לא יותר ממסעדת בשרים רגילה. אין צידוק למחיר-ארוחה עסקית ב-135 ש"ח .יקר ללא... תמורה אמתית .התאכזבנו מאוד. אכלנו בעבר גם בשגב אקספרס וגם בשגב בהרצליה ,היה יותר ממעולה שווה כל שקל .היום הרגשנו אכזבה גדולה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jonatan - תמונה
Jonatan 3 ביקורות
אוכל מוקפד ויחס מזלזל
2.3
02/05/15

אוכל טעים ומוקפד, אבל יחס המלצרים היה אחד הגרועים שחוויתי אי פעם, יחס מזלז ופזיז של המלצרים וההרגשה היא של פס יצור שמנסה להוציא כמה שיותר מנות במקום לתת יחס אישי וחם לכל לקוח, דבר שהיה... גורם לי לרצות לחזור ולבקש עוד ועוד מנות. חבל שבדבר הפשוט והבסיסי הזה נופלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של DAN
DAN
17/10/2015
היי אני מאוד מופתע מתגובתך בקשר לשירות שכן אם יש משהו שמקפידים עליו בכל המסעדות של שגב (ואני אוכל שם דיי הרבה) זה על שירות יוצא מן הכלל.
didi - תמונה
didi 3 ביקורות
תפריט בעייתי
3.5
10/03/15

לשגב תפריט עם מנות קטנות, כשהמלצרית מכוונת אותך להזמין לפחות 5 ולהגיע לסכומים אסטרומ=נומיים. לזוג תיירים מחו״ל שלידי היא אף הגדילה ללהמליץ שיזמינו 6 מנות. השירות אגרסיבי ופזיז, עם תחושה... קלה של זלזול. האוכל טוב מאוד ושאר הצוות דווקא היו מאוד אדיבים. כנראה בעיה נקודתית של אותה המלצרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
batisako - תמונה
batisako 2 ביקורות
חגגנו שם יומולדת
4.8
29/01/15

בדיוק היה תפריט מיוחד שכל המנות הן עד 80 ש"ח, כך הזמנו מספר מגוון של מנות וטעמנו ממגוון התפריט. הכל היה טעיםם מאוד והשף הגיע ושאל אם הכל בסדר ואפילו הסכים להצטלם איתי :) אנחנו עוד נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
הרבה השקעה במסביב פחות באוכל.
4.3
20/01/15

המקום יפה מאוד וגם השרות טוב. המנות מעוצבות אבל לקבל מנת טונה צרובה על שש כפות בצורת פסנתר זה פספוס. גם הפילה מוסר היה קטן מאוד והפירה לא נמס בפה כמצופה. הגימיק של גלידת הסורבה עם... סוכריות קופצות נחמד.והמחיר 135 ש״ח לאדם כבסיס הוא הגון.

עוד פרטים
הוספת תגובה