נגישות
נגישות

הדרל'ה ביסטרו צרפתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על הדרל'ה ביסטרו צרפתי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/12/10

אתמול בערב הגענו להדרל'ה בעקבות המלצתו של מני בעל הצימר וההמלצה קלעה בדיוק! חברה שלי אוכלת אוכל ללא גלוטן ובתיאום עם השף הוגשו לה מנות נפלאות- קריספי סלמון אפוי, סביצ'ה דג ים טעים... להפליא, אני אכלתי מרק פטריות חורש ולעיקרית לקחתי את הספיישל שהציעו לי קדירת זנב שור חורפית ולקינוח חלקנו בקרם ברולה נפלא, ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
2.7
18/12/10

מבחר די משעמם של מנות. אוכל בסדר, לא יותר מזה. פילה הבקר קצת יבש וקשה ללעיסה. האנטריקוט היה טוב. פירה סתמי. התלהבנו כשראינו שכמעט כל הביקורות אומרות שהאוכל הוא ״גן עדן״, אבל התאכזבנו... כשגילינו שהאוכל הוא רק די בסדר. האנטריקוט ממש לא היה שווה את 125 הש״ח שהוצאנו עליו. אוכל בינוני במחירים של אוכל גורמה. עיצוב די משמים. שירות די חובבני (לרוב. כל הזמן התחלפו המלצריות). חיכינו לחשבון 20 דקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/11/10

אכלנו בשישי בערב, המלצר היה אדיב ומקצועי מאד השירות היה מהיר והאוכל היה פשוט מדהים, מוגש בצורה אסטטית מאד, מנות יפות וטעימות, בדיוק בזמן והקינוחים היו מפנקים ביותר!בקיצור ממש נהנינו... וממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/11/10

מסעדה מומלצת בחום. כיף לבקר במקומות שכאלו שמוסיפים עוד סיבה לעלות לסופ"ש רומנטי בצפון. עיצוב מזמין, שירות אדיב, מנות מקסימות ואוכל מפתיע. מחירים מעט גבוהים מהממוצע אך מצדיקים אירוע... מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
31/10/10

באנו בעקבות המלצות שראינו על המסעדה, אך התאכזבנו מאוד. השירות היה מזעזע, המלצרית הייתה חסרת סבלנות ומאוד לא אדיבה, ניסינו להעביר את תחושתנו גם למלצר אחר, אך גם הוא שמע והתעלם.האוכל היא... בינוני למדי ובוודאי לא מצדיק את מחירו.על הקינוח ויתרנו מראש והעדפנו לברוח כמה שיותר מהר. בסופו של דבר זו הייתה אכזבה גדולה מאוד ולא נמליץ לחברינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
13/10/10

הטובה בצפון ובין הטובות בארץ! הזמנתי קרפציו ותאוות בשרים זוגית (לי ולזוגתי).הקפציו היה טוב מאוד ויחד איתו המלצרית פנקה אותנו בלחם הבית וסלט ירוק מצויין ע"ח הבית. המנה העקרית הייתה לא... פחות ממושלמת.מידת עשייה מקצועית (MR) ובשר משובח. מדובר במצע פירה ומעליו רצועות אנטריקוט עסיסיות מעל סטייק פרגית עשוי בצורה עסיסית ומעליו - גולת הכותרת: פילה משובח ביותר!! וכל זה-כפול 2 (זוגי). מומלץ ביותר! הדרלה- שאפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
07/10/10

חוויה מפנקת, חגגנו יום הולדת לביתי ונהנו ממרק פטריות משובח, קרפצ'יו פילה בקר מאוד טעים וסלט גינה רענן, לעיקיות תאוות בשרים מ ד ה י מ ה וקינוח משותף של חגיגת קלוריות שהיה מתוק,... טעים ושווה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
06/10/10

לאחר ההמלצות שקראנו כאן החלטנו ללכת לאכול בשישי בערב בהדרלה.המנות הראשונות היו רק בסדר, העקריות לא מדהימות בכלל. הסלמון היה טוב אבל המנה כולה אכזבה. קרם בורלה היה טעים ועשוי טוב.האוירה... במסעדה אינה מובנת כל כך, לא אינטימית, העיצוב קר.בסך הכל, לא מבינים את הביקורות המהללות, לדעתנו לא שווה את המחיר ביחס לאוירה ולמנות וביחס לשאר מסעדות טובות באזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
4.7
02/10/10

אני ובעלי אכלנו בשישי בערב. השירות היה מאוד אדיב והייתה אוירה נעימה. הזמנו סלט גלילי, רביולי בטטה ואנטריקוט וכל המנות היו טעימות מאוד ומושקעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
02/10/10

חגגנו יום נישואין 30ערב שלי אישית היה חשוב שיצא מוצלח שוחחתי בפון עם הדר וגם שלחתי מייל כל מה שביקשתי נענתי בחיוב עם חיוך ולב רחב מי שמכיר אותי יודע שמאוד קשה לרצות אותי בהדרלה מצאתי... את כל מה שעושה טוב מקום מיוחד (זה לא נראה כך מבחוץ) צוות מקצועי סבלני אדיב ומנומס אוכל מעולה מוגש מוקפד ומכל הלב פשוט תענוג צרוב תודה לכם על הערב המהנה ואין לי ספק שנפגש שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה