נגישות
נגישות

הדרל'ה ביסטרו צרפתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על הדרל'ה ביסטרו צרפתי

 - תמונה
3 ביקורות
4.7
27/01/09

איזה טעמים, ריחות ומראה של המנות שפשוט בא ללקק את האצבעות, יש לציין שלפני שטעמתי את הפילה בקר צילמתי אותו ושלחתי לגיסתי שלא יכלה להצטרף בכדי שתקנא קצת, לסיכום היינו 4 אנשים ונהנינו מאוד... מהאוכל, השרות והאווירה. ממליץ ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
30/04/08

המסעדה המדהימה ביותר שאכלנו בה בחיים ! ! !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
03/03/08

סעדתי בהדרל'ה עם בן זוגי בפעם השלישית וכמו בפעמים האחרות נהנתי מכל רגע, האוכל היה מדהים, משגע וחלומי נהננו מקרפצ'יו מעולה עם גבינת פוקורינו, חציל קלוי משובח ולחם הבית עם פירורי קמח תירס... קריספי, בין המנות קיבלנו סורבה נהדר להחלפת הטעמים, לעיקריות אכלתי מדליוני פילה בקר עסיסיים ובן זוגי אכל פילה פורל צרוב בגריל על מצע פירה חמאתי ולקינוח חלקנו בקרם ברולה מעולה!!! נחזור כמובן שוב!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
29/01/08

אין ספק, השף של הדרל'ה יודע לטפל בבשר. תאוות הבשרים הזוגית שאכלנו הייתה לא פחות ממושלמת. גם המנות הראשונות היו טעימות למדי. בקינוחים נדרש שיפור לאלתר. העיצוב - חו"ל, הנוף - חו"ל,... והמחירים - תל אביביים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
13/01/08

היה מדהים, מנות מפנקות, טעימות וגדולות, הרגשנו שהתמורה שקיבלנו הייתה מעל ומעבר למה שציפינו, אווירה נהדרת ונחזור כמובן בהקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
12/01/08

נהיננו! המנות היו מעולות, השרות מקצועי. כשנגיע לאזור ניכנס ונמליץ גם לחברינו. השף היה מצליח גם בעיר הגדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamar - תמונה
Tamar מבקר מתחיל
4.7
11/01/08

מסעדה ברמה בינלאומית במעלות. מומלץ לכל מי שמגיע לצפון. נהנינו מאוד מהאוכל הטעים. כל המנות מעוצבות ומוגשות בצורה אסתטית ביותר.האוירה חמימה ונעימה ובקיצור, תופתעו לטובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
17/12/07

הגענו דרך המלצה של בעלת הצימרשבו שהינו, והתאכזבנו מאוד. המקום מעוצב בכבדות שמזכירה אולם אירועים ישן ולא עדכני (עם תקרת פלטות גבס מרובעות...) המקום חשוך ונראה ארכאי. המלצר היה חסר ניסיון... והיה ניראה שזהו יומו הראשון (וגם האחרון) במקום. גם האוכל היה סתמי אצל חלקנו ואצל אחרים לא טעים ואף מגעיל. אם היינו במקום מיושב יותר שבו מבחר מסעדות, היינו שוקלים לקום וללכת, אבל נשארנו, כי אחרי הכל לא רצינו להשאר רעבים. האם זאת סיבה מספיקה טובה ללכת למסעדה ולשלם סכומים כל כך גבוהים?? כניראה שלא. בקיצור- ההמלצה שלנו -עדיף להתרחק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/11/07

הגענו למסעדה בעקבות ההמלצות באתר זה - ומאד נהנו . המנות היו מעולות , השרות היה מאד מקצועני . המחיר אמנם מעט גבוה - אך מתאים למה שקבלנו. אנו בהחלט נשוב לבקר במסעדה זו

עוד פרטים
הוספת תגובה
eti - תמונה
eti 3 ביקורות
4.7
07/11/07

מסעדה מדהימה אוכל מצוייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן הכי טוב שהייתי בו עד היום והייתי בטונה מסעדות טובות המחיר מפתיע שלא יצא כזה יקר היינו בשוק הגשה מדהימהההההההההההההההההה מבחוץ... המקום נראה מאפן ודי חשבנו שהגענו למסעדה חובבנית בגלל שיש ג'מבורי כזה למטה אבל איך שנכנסנו הפתעה מסעדה יפה מעוצבת יפה והכל פשוט מושלם אפילו המנות ילדים שלהם היו מצויינות והקינוח שלא היה חלבי היה מצויין בקיצור אין על המסעדה הזאת פעם הבאה שאני בצפון רק אליה אנחנו הולכים

עוד פרטים
הוספת תגובה