נגישות
נגישות

הדרל'ה ביסטרו צרפתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על הדרל'ה ביסטרו צרפתי

רועי - תמונה
רועי 3 ביקורות
אחד הסטייקים הטובים שאכלתי
4.5
20/01/13

היינו בשישי האחרון במסעדה. הזמנו סטייק אנטריקוט 350 גרם כחלק ממנת ה sharing שאותה המלצר לא הפסיק לשווק לנו. אגב, ה sharing אכן טעים מאוד אך קצת יקר. אבל המנות היו כל כך טובות ואיכותיות.... בהחלט מצדיק את התואר מסעדת שף. המחיר למנת הספיישל של האנטריקוט היה מאוד הגון גם ביחס למשקל וגם ביחס לאיכות. נהנינו מכל ביס. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daphna Tsachor - תמונה
Daphna Tsachor מבקר מתחיל
מצויין. כבר מתכננים את הביקור הבא...
4.3
22/09/12

חגגנו יום נישואים בצימר בגורן, וחיפשנו מקום קרוב אבל "שווה". המיקום קצת איכזב אותנו בהתחלה - משום מה דימיינו מסעדה כפרית פסטורלית על האגם, והגענו לחניון של ההחלקרח... אבל אל תתנו... למיקום להטעות!!! השירות היה מעולה ומפנק, תפריט השרינג היה שווה - מנות ראשונות מצויינות (לחם, סלט, חציל, קרפצ'יו ופטריות). לעיקריות בחרנו פילה דג מעולה - עשוי בדיוק במידה על מצע פירה מושלם, וריזוטו - שאולי לא היה מענג כמו ריזוטו איטלקי אותנטי, אבל בהחלט טעים. שתי המנות היו מאוד נדיבות - לא כמו המסעדות הפלצניות בתל אביב שנותנים לך שני ביסים וחצי. הקינוח - סופלה שוקולד היה כל כך טעים. ליקקנו את האצבעות! חבל שבארוחת שרינג אי אפשר לבחור קינוחים, היינו שמחים לחלוק שניים שונים. אבל בכל מקרה - זה היה סיום כייפי לארוחה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מני  - תמונה
מני 2 ביקורות
כגודל הציפייה - גודל האכזבה
2.3
23/06/12

מסעדה בינונית מינוס. נתחיל מהטוב - עיצוב כיפי, רומנטי ומזמין. כל השאר די גרוע ובוודאי יחסית למחירים. הלכנו זוג והזמנו קרפצ'יו לראשונה. ומנת בשרים משולבת לעיקרית. מה אומר לכם? את... האמת. הזמנו פילה מדיום וול. קיבלנו שניים. אחד רר לחלטין ואחד וול-דאן. את האנטריקוט הרגו פעם שניה ושלישית והוא היה יבש ומאוד לא טעים. כאילו לא מספיק המלצר היה פשוט אנטיפת ולא שירותי, כאילו הכריחו אותו לבוא לשם ביום שישי בערב במקום לבלות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat Ustinov - תמונה
Liat Ustinov מבקר מתחיל
ערב רומנטי
4.0
14/06/12

הזמנו את המנה העסקית היה מצויין , 4 מנות פתיחםה טובות: קרפצ'ו , פטריות , סלט וחצילים. מנות עיקריות מצויינות פילה בקר עם פירה משובח וכן מנת פרגית טעימה להפליא ומנה אחרונה סופלה שוקולד עם... סורבה אגס. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק 5 ביקורות
מסעדה טובה מאד
4.3
01/04/12

היינו זוג והזמנו את המנות מהתפריט העסקי שעולה 99 ש"ח לאדם וכולל מנה ראשונה ממבחר התפריט (מנת חציל ברוטב אננס וקרפציו בקר בבלסמי) וכן מנה עקרית (פילה בורי לא עם פירה אלא עם תוחי אדמה... אפויים וסטייק פרגית עם תפוחי אדמה אפויים). לחם הבית היה טעים והוגש עם המנות הראשונות. כיוון שרשמנו בהערות להזמנה שזה יום נישואין קבלנו גם שתי כוסות שמפניה קאווה על חשבון הבית – מחווה נאה. המנות מוקפדות עשויות טוב ומוגשות בהידור וטוב טעם. לא לקחנו מנות אחרונות כך שאינני יכול לחוות דעה בנידון. השירות היה טוב מאד כלומר: התפריטים הוגשו מהר – המנות זרמו ללא עיכובים – המלצרית הקפידה לעבור ולשאול אם הכל לרוחנו גם אחרי טעימת המנה הראשונה וגם אחרי טעימת המנה העיקרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor Dekel - תמונה
Mor Dekel 10 ביקורות
מסעדה מומלצת!
4.3
04/03/12

הגעתי ל"הדרל'ה" בשישי בצהריים בעקבות האפליקציה של REST. המסעדה הייתה ריקה ולרגע חשבתי שהיא סגורה, אבל זה כנראה רק בגלל מזג האוויר הסוער. המסעדה מרשימה ומעוצבת בקפידה- בהחלט מתאימה... לאירועים רשמיים. המלצר היה אדיב, והמנות הוגשו בטיימינג מושלם (אני מניחה שזה קשור גם לעובדה שהיינו השולחן היחיד). המנות הראשונות היו מצוינות, הלחם שהרגע יצא מהתנור, פשוט נפלא. העיקריות היו טובות (אם כי הבשר היה טיפה עשוי מדיי) ובסך הכל נהניתי מאוד. ממליצה להעשיר את מלאי הקינוחים - 3 אופציות זה מעט מדיי. בכל אופן - המנות היו מספיק גדולות כדי להימנע מהזמנת קינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 3 ביקורות
אכזבה
2.0
11/01/12

אכלנו אתמול עסקית בהדרלה. עם אתר אינטרנט מרשים ומבטיח ועסקית יקרה של 100 שח ציפינו למסעדת שף איכותית. הדבר האחרון שאפשר לומר על המסעדה הזו שהיא ביסטרו צרפתי כפי שהיא מתיימרת להיות או... אפילו מסעדת שף. מנות סתמיות וגרוע מכך - לא טעימות. הפטריות היו עייפות שנראה שחוממו ושמו אותן על רוטב צ'ילי מתוק סתמי, כך גם החציל. לעיקרית היה ריזוטו שהיה מבושל יתר על המידה במה שנראה כמו אבקת מרק פטריות תעשייתית. האנטריקוט היה סביר ולא יותר מזה. הלחם לפתיחה הוגש עם מעט חמאה ללא מטבלים. בקיצור - מאכזב ולא שווה את ההשקעה. אם היה אפשר לתת ניקוד לאוכל של פחות מכוכב הייתי עושה זאת. מי שמבין מעט באוכל - שתרחק נפשו ממסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Riva Spivak - תמונה
Riva Spivak מבקר מתחיל
ריבה
2.5
16/12/11

בעלי ואני היגענו למסעדה לארוחת צהריים. היינו מלאי ציפיות בעקבות החוות דעת הטובות,אך לרוע המזל התאכזבנו מאוד. הפרגיות ברוטב היו סתם עוף מכובס שחיממו אותו קצת על גריל פסים, התוספת ת"א... היתה קטנה. אומנם הלחם טעים, אך בסך הכל מאוד יקר ולא מצדיק את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sivan Korren - תמונה
Sivan Korren מבקר מתחיל
ארוחה בהדרלה
5.0
15/11/11

במוצש האחרון היינו אני ובן זוגי בארוחת ערב רומנטית בהדלה היה נפלא!המסעדה מעוצבת בטוב טעם והאווירה רומנטית וקסומה.הזמנו את תפריט השרינג.זו הייתה ארוחה מפנקת האוכל היה מצויין והשירות... נהדר!מאוד מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוריה - תמונה
מוריה 3 ביקורות
2.0
07/09/11

היינו בשבת האחרונה לאחר ששמענו שזו אחלה מסעדה.אני הזמנתי ריזוטו ובן זוגי הזמין פילה בקר במידת עשייה מידיום-וול.הפילה הגיע מדמם ואולי אפילו עוד חיי ומהריזוטו עלה ניחוח של אבקת מרק... פיטריות מהסוג הפחות טוב.במסעדה שמחשיבה עצמה מסעדת שף ולוקחת 100 שח על צלחת ריזוטו הייתי מצפה שישקיעו באיזה ציר פשוט.לא נגעתי במנה והמלצר אפילו לא חשב להרים אותה מהשולחן, גם אחרי שציינתי שהיא ממש לא טעימה.כשהגיע החשבון הופתענו לגלות שחייבו אותנו מחיר מלא 250 שח על פילה מדמם וריזוטו שלא נאכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה