נגישות
נגישות

הדרל'ה ביסטרו צרפתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על הדרל'ה ביסטרו צרפתי

אלה - תמונה
אלה 2 ביקורות
4.7
02/10/10

התארחנו בסוויטות של וילה אביבה בכפר ורדים,אביבה המליצה לאכול בהדרלה.פשוט חוויה,היחס החם ,השרות ,הלבביות של סיון השף,מנת בשרים לשניים מוממממממלץ,בקיצור המסעדה שלנו בצפון

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia Ovdat - תמונה
Dalia Ovdat 15 ביקורות
4.7
25/09/10

הגענו בעקבות המלצה. האוכל טעים ומוקפד. השירות מצויין. קינוח סופלה שוקולד מוגש בצורה מפתיעה של 2 מנות סופלה.. זו מנה שאני בד"כ לא מזמינה כי מכינים אותה מראש ורק מחממים. הפעם היא הוכנה... סמוך להגשה והייתה מדהימה!! מחירים קצת יקרים אבל שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
4.0
09/09/10

הגענו במקרה, דרך פרסום שראינו בחוברת בצימר בו ישנו.הופתענו לטובה: המנות שאכלנו היו מיוחדות, מוגשות באסטטיות. אכלנו מרק פטריות נפלא, סלומון מצוין והמנה האחרונה - מעדן החלבה - ממש ליקקנו... את האצבעות. השירות היה מקצועי ונעים. נהנו מאד ואנחנו בטוחים שנחזור למקום, כשנגיע שוב לביקור בצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
04/09/10

לטעמי , אחת המסעדות המעולות בישראל ומאז ביקרתי ואני ממשיך לבקר אני מקפיד שכל מכרי ואורחי יבקרו בהדרל'ה וגם הם יהנו מוטי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
05/08/10

אכלנו בערב שני, היה נהדר, הזמנתי מרק פטריות עשיר ובעלי סביצ'ה דג ים שהיה מדהים!! ולעיקרית חלקנו ברביולי בטטה טעים וקרמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
28/07/10

אכלתי בהדרל'ה יחד עם 2 עמיתים לעבודה ביום חמישי שעבר והיה נפלא, המנות גדולות, אסטטיות וטעימות להפליא. לידיעתכם כמובן ששבתי עם אשתי בערב שישי ונהננו מהיחס החם ומהאוכל הטעים. ממליץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.3
24/07/10

הגענו בשבת. יש עסקיות ב79 ש"ח (ראשונה +עיקרית) קינוחים ושתייה במחיר נוסף. האוכל הגיע מהר מאד. אולי בגלל שהמסעדה היהת ריקה.. רמת האוכל בינוני + מרק פטריות לא היה טעים המיוחד, קרפצ'יו... וחציל היו סבירים. לעיקרית מנת הסלמון היתה קטנה וללא שום טעם מיוחד . מדליוני בקר בסדר גמור בתוספת 20 ש"ח.הקינוחים שנראה שלא מוכנים במקום היו סבירים במחירים נאים ביותר. המלצרית היתה מקצוענית אך לא נחמדה מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן מבקר מתחיל
4.3
24/01/10

הגענו לסופ"ש בצפון לרגל יום הולדת. חיפשנו מסעדה בטווח המחירים שלנו, והדרל'ה הייתה קצת יקרה - אבל ביקשנו בטלפון מחיר טוב ולהפתעתנו הטובה קיבלנו מחיר טוב מאד לארוחה מלאה כוללת שתי מנות... ראשונות (וביניהן הקרפצ'יו הכי טוב שאכלתי!), עיקרית זוגית (פלטת בשרים שהייתה אלוהית!), שתי כוסות יין הבית (יין בוטיק טוב של בעל המסעדה) וקינוח שהיה טוב אבל לא משהו מיוחד. שירות נפלא ואדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
07/08/09

האוכל היה ממש טעים - מנות גדולות ומיוחדות. מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
11/05/09

הזמנו מקום לזוג לשישי האחרון אך הגענו רביעיה, על אף שהמסעדה הייתה מלאה המלצר סידר לנו במהרה שולחן מתאים, המנות נפלאות וגדולות, את יום הנישואים הבא אני בטוח אחגוג שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה