נגישות
נגישות

מסה - MESSA ביקורות וחוות דעת - עמוד 50

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

522 ביקורות וחוות דעת על מסה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/03/06

בעלי ואני חגגנו במסעדה הנהדרת הזו יום נישואין והיה  נ ה ד ר!!!המקום מעוצב ומשרה אוירה נעימה ורומנטית, השירות היה מפנק ומקצועי (תודות למלצרית המקסימה - שלי) ובקשר לאוכל - פשוט אין... מילים!!!חויה קולינרית לכל הדעות. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/03/06

היינו ביום שישי. האוכל טעים ומאוד מיוחד, פשוט חוויה. השירות היה בסדר עד לשלב הקפה. העיצוב מעניין ומשרה אווירה נינוחה. שווה בעיקר בגלל האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאור - תמונה
מאור 3 ביקורות
4.7
14/03/06

המממ.... רגע... ללקק שוב את השפתיים....מבחוץ לא רואים מה יש בפנים. רק כתוב השם של המקום וזהו. לא כתוב שבפנים החיך שלנו יקבל פינוק כמו שהוא אפילו לא תיאר לעצמו שאפשר.כל מנה מושלמת. וכל... ביס אלוהי.השילוב הגאוני של הטעמים בכל מנה מביא כל ביס להרמוניה מושלמת בפה. התפוצצות המתוק עם החריף מביאה את כל הגוף לכדי הפתעה מאושרת...ועם תחושת הפתעה אכלנו גם את כבד האווז בשוקולד (!), גם רביולי שרימפס, גם סיניה, וגם רצועות פילה. הקינוחים, "טירמיסו" ו"מעדן שוקולד", היו מה שטירמיסו ומעדן שוקולד מקווים להיות כשיגדלו.הכל היה מוצלח. מתוק במידה, חריף במידה, משולב באופן מופלא, ופשוט טעים. אין מילים שיעשו למנות האלה את החסד המגיע להן. פשוט חובה ללכת!!!אגב, השירות מקצועי, מוקפד, ידידותי ולא מתמרח, תמיד שם ואף פעם לא מפריע.נ-ה-ד-ר !!!אנחנו נבוא שוב !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
19/02/06

מנות מאוד מורכבות ומגוונות (מידי). פרט למנת הקלמרי לא התעלו ולא שיכנעו כי השתמשו בחומרים המעולים ביותר כפי המתחייב מהמחיר והיומרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ira_cookie@yahoo.com - תמונה
ira_cookie@yahoo.com 6 ביקורות
4.7
16/02/06

הלכתי עם חבר שלי למסה ביום האהבה. המקום מדהים, עיצוב ברמה גבוהה, אוכל- אין מילים..מנות מקוריות שילובים מאוד מעניינים וטעימים.האוירה רומטנית ומיוחדת, המחירים הוגנים ביותר, שירות מקצועי. ... בקיצור- ממליצה בחום להגיע ולהנות מהחויה הקולינרית של השף המוכשר.! בטוח שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/02/06

בעקבות המלצות הלכנו לאכול עיסקית במסה ברחוב הארבעה. עיצוב המסעדה מדהים, השרותים משאירים אותך עם רצון עז להשאר ולא לצאת לקחנו 2 עיסקיות: רביולי שרימפס וחלמון רך ב"ביסק" סרטנים (יותר... נכון רביול אחד) ומח עצם אפוי עם תבשיל "POT AU FEU" למנה ראשונה. שתי המנות מעולות! ריזוטו פטריות כמהין (טעים, קצת כבד) ורצועות פילה בציר בלסמי ערמונים על קרם תפוח אדמה (המנה היתה קרירה למדי, אבל בן זוגי בחר שלא להחליפה). קוקטייל קמפרי הדרים, כוס יין לבן, כוס יין אדום, מיים מינרלים. קינוח אחד: קינוח גבינה אפויה קרם שוקולד לבן ומסקרפונה. פעמיים אספרסו ארוך. הנזק: 301 ש"ח לפני טיפ. שורה תחתונה: היה שווה, היה טעים, יצאתי שיכורה ומרוצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
15/02/06

אתמול היינו בעלי ואני בפעם הראשונה במסעדה. האוכל מדהים. הברולה כמהין טעים ומיוחד, וכך כל שאר המנות שאכלנו. המלצרית שלי הייתה מקסימה וחמה, חובה ללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
13/02/06

האוכל טעים מאוד, האוירה נהדרת, ח-ו-ו-י-ה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
30/01/06

מאחר שהכל כבר שיבחו את העיצוב לא נותר לי אלא להצטרף. אלגנטי,מזמין ומרשים. אני מבקשת להגיב על האוכל שהיה מופלא בעיני והזכיר את הארוחה המיוחדת שאכלנו לפני עשור במסעדה נפלאה בעיר אנז'ה... בעמק הלואר. כל הטעמים הם תערובת מעודנת של חומרים משובחים, תיבול מדויק והגשה מרשימה. מנות מענגות בשילובים מפתיעים כמו קלמרי ועדשים , רביולי ממולא בבשר שרימפס ומסקפונה. אפילו פטה הכבד שמוגש במסעדות רבות היה מיוחד בטעמו ולווה בקוביות גלי נפלאות ופיסטוק נפלא בווניל. גרמתם לי ולחברותי באוחת צהריים הנאה צרופה. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
22/01/06

לשף אביב משה ולכל משפחת מסה:פעם נוספת ביקרנו במסה ופעם נוספת הופתענו מהיצירתיות של אביב. מנות חדשות מדהימות באיכותן - טורטליני במילוי גבינה, דג קוד ופילה בקר עם ערמונים ורוטב... מדהים.ארוחה ברמה של מיטב מסעדות הגורמה בצרפת.להתראות בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה