נגישות
נגישות

מסה - MESSA ביקורות וחוות דעת - עמוד 53

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

522 ביקורות וחוות דעת על מסה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
29/03/05

העיצוב של המסעדה מדהים ביופיו. האוכל הרבה פחות, המחירים מוגזמים ביותר ביחס למה שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/03/05

באנו ביום שישי במסגרת עיסקית . האוכל מעולה, המנות נראות כמו יצירות אמנות. האווירה והעיצוב מהממים. השירות מקצועי , אדיב ונעים. תקלה שארעה בהגשת המנות תוקנה בצורה אלגנטית ביותר. רצוי... לאפשר להזמין מי ברז ולא רק מיים מינרלים. חובה להיכנס לשירותים, לא ראיתי דבר כזה. נשארנו פעורי פה מהאוכל ומהעיצוב. לא מנוכר ולא קר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
25/03/05

עסקי -לא מומלץ.האפקט המעולה של המקום,רק בערב. שירות ממש של חברה צעירים שלא מצליחים לשיישר קו עם איכות המקום והעיצוב,יינות שהזמנו לא קיבלנו ,אלא אחרים ואז אלה חזרו כלעומת שבאו.קיבלנו... לימונצ'לו במקום וודקה לימון וזוהי רק ההתחלה .אמנם עסקית היא 79 שח אבל איך שלושה מגיעים ל-425 שח בעיסקית באמצע היום,יוצאים לשעה מהמשרד וכל זה מצליח לקרות? משהו כאן לא מסתדר. חברה האפקט של המקום מתאים רק לערב ,לאירוע מאוד מסוים ולא סתם כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 2 ביקורות
3.3
02/03/05

הלכנו שלושה אנשים לעסקית צהריים. קודם כל, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהמקום מהמם (!), בייחוד השירותים- שהם יצירת מופת בפני עצמם. אכלנו מגוון של מנות שהטובות ביותר היו: פטה כבדי עוף, סביצה... של אינטיאס, פילה בס והאנטריקוט שהיו טעימות מאוד. אם אצטרך לבחור את המנה הטובה ביותר אני אבחר בפטה כבדי עוף, ונכון- מדובר במנה שטחנו אותה אלף פעם ובערך כל מקום בת"א עושה אותה- אבל כשזה מעולה אז זה מעולה, אין מה לעשות... המנות מעוצבות יפה, ה- white martini טעים מאוד אך לדעתי מתומחר גבוה מדיי בשביל קוקטייל כזה קטן. בכל מקרה קיבלנו ממנו סיבוב ראש קטן ונחמד. לגבי הקינוחים- המקפא ברולה טעים מאוד אבל הוא חיקוי של אותו קינוח בצ'ימיצ'אנגה (שלדעתי עושים אותו יותר טוב), הקינוח שוקולד טעים אבל לאחר ביס וחצי כדאי לבקש מסיכת חמצן כי לנשום אי אפשר אחרי זה (שזה לא דבר רע בהכרח לאוהבי הז'אנר...). הטוב מכולם היה הקינוח גבינה אפויה עם שוקולד לבן שהיה מצויין- לא כבד מדי, לא מתוק מדי, עדין ומעולה (לדעתי גם מאוד מקורי). בקיצור, חוויה מעולה - נהנינו מאוד ונחזור בהחלט. עכשיו רק נשאר לראות אם המקום יחזיק מעמד. אני מקווה שכן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/02/05

כחובב גורמה אמיתי אני יכול להעיד שמסה מעניקה חוויה קולינרית אמיתית בצירוף עיצוב יפהפה וקונספט ייחויד שעוד לא נראה בארץ,לכו ותהנו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
23/01/05

הכניסה היתה מאוד מבטיחה,אולם עד מהרה התברר,שההר הוליד עכבר (קטן במיוחד).שרות חובבני,אין ספור התנצלויות,המנות עצמו היו טעימות בד"כ,אך גודל המנות ביחס למחירן הוא פשוט בושה וחרפה,על גבול... הגזילה.כמו כן השרותים לא מתוחזקים כהלכה.הייתי,ניכוויתי,ויותר לא יראו אותי שם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
23/12/04

המסעדה היפה ביותר בארץ,ברמה בינלאומית

עוד פרטים
הוספת תגובה