נגישות
נגישות

מסה - MESSA ביקורות וחוות דעת - עמוד 48

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

522 ביקורות וחוות דעת על מסה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/06/06

המסעדה מדהימה ביופיה ועיצובה, האכל הנהדר היה מוקפד בטעמו ובעיצובו. נהנתי מאוד מהשהיה ומהאכילה, היה פשוט מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/06/06

מקום מעוצב מדהים, שירות מיקצועי וסבלני, מקום מפנק במיוחד!!!מומלץ החדר הפרטי לאירועים קטנים.שווה כל גרוש,אין ספק שנחזור שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/06/06

במילה אחת: מצויין.בשתי מילים: עוד נשוב.ובמילה קצרה: תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronny Mor - תמונה
Ronny Mor 9 ביקורות
4.7
29/05/06

הפעם השישית שלי ב-MESSA הייתה ביום שישי האחרון. ערכתי אירוע בחדר הפרטי ל-12 איש. רובם הגיעו במיוחד מחיפה.התגובות שקיבלתי מהם נלהבות במיוחד.קיבלנו שירות שנדיר למצוא במסעדה אחרת.המלצרית... מעיין הייתה אדיבה במיוחד. המנות ספיישל היו מדהימות והשילובים המרתקים הדהימו את כולם.צוות המסעדה פינק אותנו על חשבונו בטעימות מרגריטות וביין קינוח מתוק, ומי שחגג יום הולדת קיבל שי נאה מהמסעדה. שוקולד איכותי של MESSA. מומלץ בחום. נחזור בהקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
29/05/06

פעם ראשונה שאני הופך מקורא פאסיבי לכותב של ביקורת באתר וזאת רק משום שמסה ממש ממש ראויה לכך.היינו ביום שישי 26/05/06 בצהריים והיה ממש ממש מצויין, החל בשירות, עבור דרך העיצוב המוקפד,... השירותים המעוצבים וכמובן האוכל הכל-כך מפתיע ומיוחד.כבר היינו וניסינו דברים טובים לא מעטים בארץ ובחו"ל ומסה בהחלט מקבלת מקום מכובד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana Ohana - תמונה
Dana Ohana מבקר מתחיל
3.3
27/05/06

חגגנו שם יום הולדת אני וידיד שלי. האוכל אכן מדהים כמצופה ובהתאם לכל ההמלצות שקיבלנו וקראנו על המקום א-ב-ל השירות... אוף!!! המלצרית לא נתנה לנו להינות מחמש דקות רצופות לבד. יש גבול דק... בין שירות אדיב לנודניקיות!! והיא חצתה אותו אין לי מילה אחרת לתאר את המלצרית מלבד קרציה! שהחלה בפירוט יתר על התפריט כאילו היינו ילדים בני 8 והמשיכה בגיחות מבהילות ושקטות באמצע האוכל אההה! אנחנו אומנם נחזור למסה אבל נוודא שלא לקבל את אותה המלצרית!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
25/05/06

מקום מדהים, אוכל מעולה. מומלץ בחום. מבחינתי הם מקבלים ל-5 כוכבים, 1000 כוכבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסתי - תמונה
אסתי 2 ביקורות
4.3
23/05/06

השף משה אביב הביא את תפריט המסעדה לרמה גבוהה של אמנות. אהבנו מאוד את הפריטים שבתפריט, החל בסלט האנדיב וכלה ברביולי גבינה כחולה ופטריות כמהין וכלה בבשר נתח הקצבים ופילה הבקר ברוטב... הערמונים המוגש עם פירה שלא טעמנו מימי חיינו - צריך לטעום כדי להבין. וכלה בקינוח השוקולדים המעולים השוחים במרק שוקולד. האווירה נעימה מאוד, העיצוב מוקפד ויוקרתי והשירות מקצועי מאוד החל מהסומלייה וכלה במלצריות. הבר מסה שבאותו מתחם מצויין גם - מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or Poran - תמונה
Or Poran 7 ביקורות
3.3
20/05/06

האוכל נחמד, האווירה נחמדה, השרות אפילו טוב מאוד. השורה התחתונה, המקום סתם יקר. אין שום סיבה לגבות 58 ש"ח על פרוסה קטנה של כבד אווז, ולא משנה איזה רמה של גאונות קולינארית נדרשה כדי להגיש... אותה ברוטב שוקולד לבן.נהננו, אבל לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
16/05/06

חזרתי למסה אחרי כשישה שבועות של היעדרות.יצירותיו של אביב משה עולות על כל דמיון קולינארי אפשרי.מנות ראשונות - טרטר טונה, כבד אווב ברוטב ולרונה ועוד.מנות עיקריות שוק טלה ברטוב בלתי ידוע... אל מעולה ופירה קוקוס, סינטה מדהימה ועוד.קינוחים מיוחדים ובמיוחד קינוח השף.הייתי מספר לא קטן של פעמים ובכל פעם, קיימת חוויה של ראשוניות.לדעתי הצנועה, אינכם נופלים ממיטב מסעדות צרפת.כה לחי לכל בית מסה: החל השף, הבעלים, המנהלים ונותני השרות.להתראות בהקדם.אלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה