נגישות
נגישות

מסה - MESSA ביקורות וחוות דעת - עמוד 52

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

522 ביקורות וחוות דעת על מסה

dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
4.7
23/10/05

מקום מעולה. רואים כי המעצב של המקום השקיע וזה לא ממש מפתיע בהתחשב בהשקעה שיש בעיצוב המנות והמקוריות שלהן. האוכל טעים ומוגש בטוב טעם ובדיוק במידה הנכונה. אכלנו רביולי שרימפס ובייבי... שרימפס שהיו מעולים, סינטה עם פולנטה שהייתה עשויה בדיוק לפי המרקם הנכון לחיך וסטייק פוירסקי, שהוא בעצם מעין החלאה בין קבב והמבורגר מבשר מעולה. אבל המנות האחרונות הן ההפתעה - מאקי ברולה שהוא רעיון נחמד לשילוב סגנון הגשה יפני עם מאכל צרפתי וקינוח דלעת שהיה מדהים (הייתי משפר קצת את טעם מקפא הפרג הנלווה). הדבר היחיד שקצת הפריע הוא המחיר המוגזם של המוחיטו (40 ש"ח לכוס שרובה קרח). בכל מקרה במחיר של 310 ש"ח לזוג לפני תשר, המקום מומלץ ביותר לפינוק מדי פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה 2 ביקורות
4.7
14/09/05

הפתעתי את בן זוגי ליום הולדתו, והזמנתי מקומות בבוקר הארוע והתפלאתי שאין מקום יותר באזור הפרטי, אך המארחת היתה מאד מתחשבת והשיבה אותנו בקצה השולחן כך שעד סוף הארוחה לא היו לנו עוד... פרטנרים לשולחן וזה היה טוב. כאשר נכנסים למסעדה מתקבל הרושם שהגעת לסעודה בארמון אך מודרני, גם הכסאות עם הגב הגבוה אך מעוצב עכשוי מרמז על כך, חבל רק (לדעתי) שבמקום האהילים שנדלירים היו משלימים את האווירה כמו פמוטי הנרות על השולחנות. האוכל היה מדהים וטעים בכל מנה. פתחנו עם רביולי שרימפס עם רוטב מדהים לאחר מכן עם אנטריקוט ודג בס כאשר לדעתי הבשרי עלה על הדגים. מנה אחרונה נפוליאון היה שוס ממש להתאלף. נהנו מאד וגם יקר מאד אך שווה כל אגורה. אני מתכוונת להזמין גם את חברה שלי ליום הולדתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
26/08/05
עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
5.0
07/07/05

המקום מדהים ביופיו והאוירה ממש כמו במסעדות מהשורה הראשונה בחו"ל. המנות פשוט מצויינות. כל דבר שהזמנו, כמו נעשה ביד אמן. התענגנו על כל טעימה וטעימה. בראשונות ניסינו את רביולי הסרטנים ואת... הקלאמרי בעדשים ולמנה עיקרית את הדג הצלוי על ריזוטו חריימה. חתמנו את הארוחה בקינוח של 3 סוגי שוקולד - פשוט אלוהי. מי שרוצה קצת אינטימיות, שיבקש לשבת בשולחנות הצדדים, כך אפשר גם להתפנק על הספה הארוכה בתום הארוחה. אנחנו כבר זוממים על הפעם הבאה שלנו שם....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
30/06/05

ישבנו על הבר וזו תמצית הארוחה: האוכל היה מעולה, היין היה מצויין, אסור לוותר על קינוח מעדן השוקולדים ולרונה (גם למי שלא אוהב שוקולד - אחרי הקיונוח הזה דעתו תשתנה). השירות היה לוקה בחסר... לא הרגשנו שאנחנו יושבים על הבר, אלא בשולחן רגיל במסעדה שלוקחת עבוד מנה 40 ש"ח ולא 100 ש"ח! כשרצינו המלצות לגבי יין/אוכל או קינוח, היינו צריכים לעבור כמה אנשים עד שקיבלנו מישהו שיכול לספק לנו תשובה...חבל, אבל עדיין ההנאה מהאוכל כיפרה על הכל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
30/06/05

אוכל מעולה ועיצוב מיוחד ומרהיב. אבל נושא השירות טעון שיפור. פשוט לא היו מספיק מלצרים/מלצריות לטעמנו בשעות הצהריים - יין שרצינו ללגום במהלך הארוחה הגיע ממש בסוף - כמעט ביטלנו את... ההזמנה של היין והשתיה הקרה, אבל לא מצאנו מלצר בכדי להגיד! כמו כן למרות בקשות חוזרות ונשנות להחליש את מיזוג האויר, קפאנו מקור. עוד 2 פרטים קטנים: 1) ההודעה המוקלטת מציינת שעות פתיחת של המסעדה, אך לא ברור שאין מענה טלפוני בשעות אחרות. אם לוחצים 2 כדי לעשות הזמנה, נכנסים ל loop. 2) יש מנות בתפריט שכוללות בשר, אבל זה זה לא ברור מהתפריט. (מנת ה-calamari למשל) אם לא שואלים, לא יודעים. זה עלול לגרום אי נעימות לסועדים שלא אוכלים בשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
4.3
07/05/05

מסעדה מדהימה עד הרגע שהושיבו אותי ליד אנשים שאני לא מכירה בשולחן הגבוהה במרכז המסעדה ... האוכל היה מעולה ואני מוכרחה לציין שלעולם לא פתחתי בשיחה עם מישהו במסעדה שאני לא מכירה , אני... חושבת שבגלל עידן ההייטק אין לנו מספיק חמימות בין אדם לאדם, תודה לאמיר המלצר שעזר לנו להשתחרר מהאי נוחות ,לצחוק ולפתוח באחת השיחות המעניינות שהיו לי בזמן האחרון [עם שכני לשולחן ] . תודה למאיה המלצרית יין על ההמלצה הנפלאה ועל השיעור במכירות פשוט אי אפשר היה להגיד לא

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/05/05

מסעדה מדהימה - האוכל גורמה , העיצוב מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
15/04/05

זה המקום שזוגתי ואני מבלים בו מאז מסה נפתחה והכל מושלם כמו בחו"ל עלו והצליחו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
06/04/05

הגענו לאכול בערב כי שמענו שהעסקית לא ממש מומלצת. קודם כל המקום מדהים ביופיו , עיצוב שלא ראיתי בארץ. הכל לבן ויפה וממש רואים שהשקיעו.המסעדה היתה מלאה ונאלצנו להמתין כרבע שעה לאחר... שהגענו אבל האוכל פיצה על זה. לקחנו למנה ראשונה את הכבד אווז המפורסם ותאמינו לי כל ביס גן עדן. בעלי לקח את השייטל וגם היה טעים מאוד.לעיקרית אני לקחתי את הצלעות טלה , היתה מנה טובה מאוד ובעלי לקח את הפילה בקר , מנה מעולה.לקינוח לקחנו את הקינוח שוקולד ואת הקינוח גבינה שהיו מדהימים ובהחלט סוף מתוקה לארוחה מצויינת. השירות היה מקסים ומפנק , וגם פינקו אותנו בכל מיני דברים קטנים שלא הזמנו והיה כייף. אין ספק שנחזור. תודה רבה לאבי המלצר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה