נגישות
נגישות

מסה - MESSA ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

522 ביקורות וחוות דעת על מסה

chibi - תמונה
chibi 4 ביקורות
אחת המסעדות הכי טובות בתל אביב
5.0
06/04/16

חגגנו יומהולדת 50 לבעלי בחדר הפרטי , סה"כ 15 איש מגילאים 8 עד 80 היה ארוע מושלם! מתחילת ההתקשרות עם מנהלת האירועים של המסעדה, קביעת תפריט, התייחסות לילדים , עזרה במצגת וכלה ביום האירוע... עצמו, האדיבות של המלצרים, הסבלנות של המארחת והמנות הטעימות , כל מנה יותר טעימה מהשניה, היין המובחר והקינוחים שאין להם תחליף שהוגשו בנדיבות וביחס מועדף לבעלי - בעל השמחה. אחת המסעדות הכי טובות בתל אביב. מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ני - תמונה
ג'ני 40 ביקורות
מאכזבת
2.8
28/02/16

זאת היא הפעם השניה שאנחנו מגיעים למסעדת messa . פעם ראשונה חגגנו בה את יום בנישואין שלנו ונהננו מאוד! המלצתי לאין ספור אנשים על המסעדה בגלל האוכל המשובח והמדויק! התאכזבתי מאוד מביקורי... השני חלקית בגלל האוכל ובעיקר בגלל השירות והגישה שאורח לא מרוצה! הזמנתי סינטה צרובה עם קרם כמהין לעקרית אני חייבת לציין שהמנה קטנה להפליא סהכ ש6 בסיסים אבל לא כאן הייתה בעיה חצי מהסינטה היה עשוי מעולה ממש נמס בפה והחצי השני לצערי לא היה לעיס כלל! התלוננתי בפני המלצרית והיא הציעה לחמם את הסינטה שנותרה בצלחת ( שתי חתיכות מסכנות בלבד) החזירו לי את המנה ללא שינוי משמעותי והפעם חוץ מזה שהמנה לא הייתה לעיסה היא גם היתה יבשה... קראתי פעם נוספת למלצרית שהסתכלה בזלזול בחתיכה המסכנה שנותרה בצלחת (חצי סינטה פשוט ירקתי למפית-ובמחיר כזה (170 ש״ח)אני אמורה להנות להמנה! עשו לי טובה אחרי הרבה בושות נתנו לי קינוח באמת תודה אבל חייבת להגיד שיצאתי מהמקום עם תחושה מגעילה שעוד עשו לי טובה גם החלק שנהנתי ממנו בהתחלה מנה ראשונה וחצי מהמנה העקרית נשכח ונותרה תשובה חוסר סיפוק. אז פעם הבאה שפישלתם במנה במקום להביך את הלקוח שלכם תכינו מנה חדשה! זה שירות שהלקוח יצא מרוצה כי בסהכ כל הארוחה הייתה מעולה אבל התחושה איתה יצאתי הייתה רעה בעליל

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל מבקר מתחיל
יש מסעדות הרבה יותר טובות בתל אביב. קצת תמוה בעיני הדירוג הגבוה של המסעדה הזו...
1.5
15/02/16

הגעתי עם אשתי לחגוג את יום האהבה. מרגע הכניסה כבר הבנתי לאן אני נכנס.. עיצוב מאוד לא מודרני שמזכיר אולם אירועים. בכל אופן, אנחנו כבר שם וזה יום האהבה, נתן צ'אנס. המלצרית היתה מאוד... מתנשאת, מעצבנת אפילו. מרגיש שהיא לא באמת מנסה לעזור אלא רק "לדחוף" את המנה היקרה ביותר. הזמנו כמנות ראשונות כבד אוז על וופל כלשהו (מנת הדגל שלהם ע"פ המלצרית), קרפצ'יו ופוקצ'ה. כבד האוז היה בסדר, טעים (88 שקלים לחתיכה קטנה מאוד אבל זה יקר בכל מקום), הקרפצ'יו אחד הפחות טעימים שטעמתי בחיי. הפקוצ'ה...היה.. פוקצ'ה, טעים אבל זה לא באמת אומר משהו על המסעדה. לאחר מכן הזמנו מנות עיקריות : סטייק "נתח קצבים" וניוקי עם פטריות. הניוקי היה סביר אך קצת מלוח מדי. לא משהו לספר לחברים. נתח הקצבים היה מורכב מקוביות בשר על מצע פירה. הפירה היה טעים והבשר היה לא רע אבל לא מדהים.. לא מרגיש בשר איכותי כל כך את האמת. רוב הטעם מגיע רק מהרוטב והבשר קצת אנמי. ויתרנו על הקינוח והחלטנו לעזוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן  - תמונה
דן מבקר מתחיל
מסעדה מעולה , מומלצת בחום.
4.5
01/10/15

באנו לחגוג יום נישאין בארוחת צהריים מפנקת. הסינטה הייתה חלומית! הסינטה הטובה ביותר שאכלתי והפירה עם כמהין רק הוסיף לטעם. מאוד מומלץ. מבחינת מחיר יצא לנו בסביבות 300ש"ח לאדם (ראשנה... ועיקרית בעיסקית + קינוח + שתייה קלה + קוקטיילים) שווה כל שקל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gadi - תמונה
Gadi מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת
4.8
14/09/15

הארוחה הייתה מצויינת, תפריט מגוון - כל המנות היו מצויינות. גודל המנה - בדיון כפי שמצופה. נהנו מאוד מאוד. בהחלט ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michi - תמונה
Michi מבקר מתחיל
יומולדת במסה - כל ביס מלמלין
4.8
10/07/15

קבלת פנים-מהירה ומתקתקת. עיצוב- השיש מהמם הוילונות... פחות... המלצרית- נטע!!! מדברת את בשפת גורמה ומסקרנת אותך בתיאור המנה. את אחלה!! האוכל- מהחליצה של היין, לפתיח, למנות הראשונות...... שהיו מעדן!!! ועד למנה העיקרית הקולית והביסה המתוק בסוף- פייר, גן עדן. דינה ואבי-תודה עלה פינוק היה שווה כל רגע!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Claude - תמונה
Claude 12 ביקורות
מעוצבת, שירות מקצועי ותפריט אדיר
4.3
09/07/15

התפריט במסה הוא מעולה. מפעם לפעם מחדשים קצת אבל יודעים גם לשמור על המנות שהפכו את המסעדה להצלחה. אנחנו אוהבים מאוד לשבת בבר, כיף לאכול ולפטפט והשירות מצויין. בשעות הערב המאוחרות כבר... נעשה צפוף כך שעדיף להזמין מראש. שווה כל גרוש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מסעדה איכותית
4.0
07/06/15

מסעדה מעוצבת למשעי. מרווחת וגדולה. צוות מהיר יחסית, נחמד. מנות קטנות אבל עם טעם מהסרטים !!! שירות שיכול להשתפר.. אבל הטעם המיוחד והייחודי מכפר על כל הבעיות בשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sima - תמונה
Sima 2 ביקורות
מסעדה מעולה, מרווחת, כיף לשהות בה וגם לאכול מטעמיה
5.0
26/05/15

קשה למצוא בארץ מסעדה שניתן לשבת בה בצורה מרווחת ולא אחד על השני ולהזיז כסא בכל פעם שמלצר עובר או שכן מסיים ארוחתו. כמו-כן, האקוסטיקה מעולה - אנשים משוחחים ביניהם ולמרבה הפלא, אפילו... שומעים את עצמם - נדיר במחוזותינו שם על מנת לנהל שיחה יש צורך לצרות. וכמובן האוכל - טעים ביותר, מעודן ועשיר מךווה בשירות מהיר, יעיל ונעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
yair - תמונה
yair מבקר מתחיל
מאכזב ובענק!!
1.8
01/05/15

היום יצאנו לערב רומנטי במסעדה .. למרות שקראנו תגובות לא מחמיאות על המסעדה שהיו בחודשים האחרונים. נכנסנו האוירה הייתה חביבה והעיצוב יפה . אך כשהגענו למנות היינו המומים המחיר מופרך לעומת... מה שמקבלים גודל המנה היה מזערי והטעם לא יוצא דופן או מלהיב וניתן לומר בפה מלא מאכזב מעבר לכך נתקלנו בשירות גרוע ביותר .. כדי לקבל את המנה השניה בתפריט שהזמנו היינו צריכים להמתין 15 ד'ק בכדי שהמלצרית תיגש ותפנה את המנות הראשונות ובנוסף לאחר מכן המתנו עוד 15 דק' . הדבר שהכי הכעיס לאחר המנה העיקרית עד לקבלת תפריטי הקינוחים המתנו עוד 10דק' ואז ברגע שקיבלנו המלצרית נלכה ולא חזרה כדי להסביר לנו על התפריט רק אחרי 15-17 דק' . לכן החלטנו לוותר על קינוח , כי בוודאי היינו צריכים להמתין סה"כ עוד חצי שעה רק כדי להזמין חשבון . שירות נוראי ולא הגיוני באנו רק בגלל השף אביב משה עם ציפיה גדולה ויצאנו עם אכזבה גדולה מאוד לצערנו. אנחנו לא נשוב למסעדה !

עוד פרטים
הוספת תגובה