נגישות
נגישות

מסה - MESSA ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

522 ביקורות וחוות דעת על מסה

רוני - תמונה
רוני 19 ביקורות
חוויה בלתי נשכחת!
4.8
26/11/14

אני ובן זוגי בדרך כלל לא הולכים למסעדות יוקרה. הפעם החלטנו לחגוג, ולא הצטערנו לרגע! העיצוב מרהיב ביופיו, האווירה ממש ברמה גבוהה. היין היה נפלא, קיבלנו לחם חמים ונימוח בפה עם מטבלים... טעימים, בעיקר מטבל הלימון היה נהדר. קיבלנו גם פינוק של מרק אפונה קטנטן שבלענו בשקיקה. למנות ראשונות הזמנו פורטבלו עם פלנטה של תירס (מהמומלצים בתפריט), וניוקי עם ארטישוק וכמהין, המנות היו כל כך מיוחדות ומדוייקות שפשוט ליקקנו את הצלחות. למנה עיקרית שנינו הזמנו דגים- אני הזמנתי דג לברק על מצע רביולי ובן זוגי הזמין את דג היום. גם את הצלחות האלו החזרנו כאילו יצאו מהמדיח. לקינוח הזמנו את קינוח התותים המפורסם וכבר היינו מעולפים משובע ואושר ואז השף שלח לנו קינוח מתנה- קציפת קוקוס מענגת. איתה בקושי הצלחנו להתמודד מרוב שהיינו שבעים. השירות היה אדיב ומאוד קשוב, היה יקר אבל פינוק אמיתי, החיסרון היחידי לטעמי הוא שמרבית הסועדים יושבים מאוד קרוב אחד לשני ואין ממש פרטיות בשולחנות. אבל סלחנו. :) תודה על הכל, יצאנו מרחפים על עננים! קיבלנו חוייה בלתי נשכחת, ואמרתי לבן זוגי בדרך הבייתה שזאת הארוחה הכי טעימה ומיוחדת שאכלתי בחיי. מומלץ מומלץ מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 11 ביקורות
בגדול - בסדר
4.0
16/08/14

ישבנו אתמול משפחה בת 5 נפשות לאכול ארוחת ערב שישי וחגגנו יום הולדת. מסתבר שחדר העישון נמצא בצד ימין ליד הכניסה וכל חלל הכניסה של מסעדה היה מלא בריח חריף של עישון. לא נעים כל כך לקבלת... פנים. המאחרת ישר הושיבה אותנו במקומות השמורים לנו. המסעדה היתה שקטה ונעימה. אולי זה בגלל שהגענו יחסית מוקדם (19:30) התיישבנו וקיבלנו 3 מזטים : לימונים כתושים כבושים, חומץ בלסמי ביין, סלט חצילים. וקיבלו זאת עם 2 סוגי לחמים סך הכל חמש פרוסות לחם - 2 לחמים מתוקים שזה בעצם היה חלה של שבת ו3 פרוסות לחם בוכרי. טעים. נאמר לנו שזה חינם ושהם יתנו לנו עוד במידה ונבקש. אכן ביקשנו כי זה לא הספיק ל5 סועדים, אך המלצרית כנראה שכחה. לאחר מכן קיבלנו מרק קר של עגבניות במעט קרם חצילים. המנה ממש 2 שלוקים. אני מאוד אהבתי, שאר הסועדים פחות. הזמנו מנות ראשונות - 1. כבד אווז "סחלב" 2. פטה כבד שמוגש עם מקל מבצק עלים וניל עם 2 צנימים קטנים וסוג של ריבת\סורבה אגסים. 2 המנות היו טעימות מאוד. הכבד אווז סחלב היה עשוי טוב והפיסטוקים וקרם הקוקוס והאגוזים שהיה ליד סתם המתיק את המנה יותר, לדעתי הכבד אווז בפני עצמו היה פשוט מצוין. הזמנו מספר מנות עיקריות : 1 . קוסקוס פירות ים 2. סינטה צרובה עם קרם שומר 3. סלמון עם טורטליני בטטה עם כוסברה וקצת בוטנים ובצלצלי שאלוט. הסינטה הייתה מצויינת. הסועד שהזמין את קוסקוס פירות הים טען שהמנה ממש טובה. חשוב לציין שהסינטה היתה עשויה בצורה מאוד טובה ובכלל המנה מאוד מומלצת. מנת הסלמון - 3 נתחי סלמון , שאחד מהם היה יבש מדי לטעמי ואף קצת שרוף. המנה כללה המון בצל. בעיקר בצל. ועוד בצל מתוק כך שיש גבול לכמות הבצל לאכול. בכלל, האוכל במסעדה רובו מתוק. מתאים לאוהבי בשר מתוק. קינוחים מעולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avital - תמונה
Avital מבקר מתחיל
חגגנו יום הולדת במסה
4.5
22/07/14

השבוע אני וחבר לי חגגנו את יום הולדתו במסה זה היה הביקור הראשון שלנו במסעדה היה פשוט מדהים שרות מעולה אוכל ממש טעים, פינקו אותנו בקינוח לכבוד היום הולדת , נהננו מאוד !

עוד פרטים
הוספת תגובה
ימיר - תמונה
ימיר 2 ביקורות
מאכזב
2.3
04/07/14

חזרנו היום למסעדת מסה לאחר מס שנים שלא אכלנו בה. זכרנו זאת כחוויה יוצאת דופן. ..לצערנו, התאכזבנו היום. מיד עם כניסתנו אפף אותנו ריח עישון מזעזע, אשר לא תחום לחדר העישון בלבד אלא מורגש... בכל המסעדה כולה ,נאחז כנראה בוילונות ובכריות.לא נעים! שנית עסקית צהרי שישי,הופתענו לראות 2 משפחות עם ילדים קטנים אשר הרעש שהם גרמו בכל חלל המסעדה, הקפיצות עם הסנדלים על הריהוט הלבן ...בהחלט התנהגות שאינה הולמת מסעדת יוקרה, ולשמירה על אוירה שקטה ונעימה.הפתיע אותי שהמלצרים לא העירו למשפחות על מנת להנעים את השהות לשאר הסועדים...חלק מהמנות היו טעימות ביותר: כגון הכבד בשוקולד,מנת הניוקי ארטישוק, ומנת הלברק.שאר המנות היו בינוניות. ההגשה היתה עממית יותר משנים קודמות, והמלצריות דברו מהר וקשה היה למשוך את תשומת לבן. בסכומו של דבר התאכזבנו לעומת שנים קודמות, וחבל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 6 ביקורות
פשוט מעולה! אין מילים.
4.5
03/06/14

פשוט מעולה. הוזמנה מנת פתיחה שתי מנות עיקריות ושתי קינוחים. עגבניות מוצרלה פשוט מדהים, רוטב טעים מאוד מוצרלה איכותית. דג מוסר מבושל בדיוק במידה, מגיע יחד עם רביולי שעשוי מאוד טוב. מנת... קוסקוס ותבשיל קדרה מגיע בהגשה מאוד יפה והטעם, אין מילים. מתוק בדיוק במידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Immortal - תמונה
Immortal 8 ביקורות
אוכל נהדר, עיצוב מהמם - מקום מושקע
4.5
26/05/14

הזמנו מקום בעסקית צהריים (קצת קשה לעמוד במחירים האלו בערב), השווארמה טלה והפטה כבדים פשוט מעולים ומיוחדים. הניוקי מצוין והשקדי עגל הכי טעימים שאכלתי. הקונוס וניל לקינוח פשוט אדיר. ממליץ... בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
עסקית סופ"ש מצויינת!
4.5
10/05/14

הגענו בצהריים, המסעדה לא הייתה מלאה והיה מאוד נעים. חשוב לציין שכשנכנסים למסעדה ישר מקבלים ריח נוראי של סיגריות, כנראה מהחדר עישון. כשנכנסים למסעדה זה עובר. הזמנו לראשונה את הפולנטה ואת... השקדי עגל. שתי מנות מדהימות לא פחות! לעיקריות הזמנו את הנתח קצבים ואת השורט ריב. שתי מנות גדולות ואיכותיות. בקינוח הזמנו את הקינוח תות המפורסם והם פינקו בקינוח עוגת גבינה. היה מושלם. הכל היה טעים השירות היה טוב ובסופ"ש בהחלט משתלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ני - תמונה
ג'ני 40 ביקורות
יום נישואין
4.5
07/05/14

חגגנו עם בעלי את יום הנישואין שלנו במסעדה. היה מאוד חגיגי האוירה מאוד נעימה ויוקרתית, האוכל מעולה! כל מנה הייתה טובה יותר מהשנייה. הזמנו למנה ראשונה 1)שקדי עגל עם טורטלני בטטה, קרם... כרובית לימוני וציר בצלי פנינה 2)כבד אווז "ולרונה" לימון מוגש עם שוט של "שוקולד חצוף" למנה עיקרית הזמנו 1)סינטה צרובה עם קרם כמהין וציר שום אפוי 2)רצועות פילה עם פטריות וקרם תפוח אדמה ובלסמי ערמונים / ציר פלפלים לקינוח הזמנו מעדן שוקולדים והמסעדה פינקה אותנו בגלידת קוקוס עם כיתוב "מזל טוב הארוחה הייתה מעולה גם המלצרית שלנו נתנה לנו המלצות מעולות לכל מנה שהזמנו בסה"כ ארוחה במסעדת יוקרה במחיר שווה לכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 42 ביקורות
מסעדה מעולה
4.3
22/02/14

חגגתי שם אירוע, מקום פשוט מדהים, שירות מעולה, אוכל פשוט מדהים, צוות מלצרים מנוסה שיודע כל דבר בתפריט ומסביר היטב הכל, מחירים לא כל כך זולים אבל שווה לא שקל! מסעדה מעולה ומדהימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי 5 ביקורות
חובבני
2.3
16/02/14

1. למסעדה אין שום הסדר חניה ו2 החניונים עליהם המליצה המערכת בטלפון כש הזמנו מקום היו סגורים - תוצאה חיפוש מקום להחנות 20 דק' והליכה בגשם. 2. הזמנתי יין אדום וקיבלתי אותו בכוס מאובקת... ומלוכלכת, במקביל בעלי קיבל בירה חמה (למרות בקשתו להקפיד שהמשקה יהיה קר). 3.מנה ראשונה - כבד אווז - מידת עשייה "טוען שיפור" ובנוסף הפילה היה מגויד לגמרי ובחלקו הגדול נזרק. 4. מנות עיקריות: רביולי - "טוען שיפור", פילה צרוב - מנה "פושרת" לגמרי ורק בזכות חומרי הגלם היית "טעימה". 5. כאשר מלצר נשאל לגבי אחד הרכיבים במנה (שלא לימדו אותו לשנן כמו תוכי כמו שאר התפריט) גמגם משהו לא ברור בתשובה ומיהר לברוח. 6. קינוחים: קרם ברולה (מיניאטורי בגודלו) היה טעים אבל לא יותר טוב ממסעדות "רגילות", מוס שוקולד - היה רגיל לגמרי. סיכום: 600 שקל בתמורה לארוחה שיכולנו לקבל באותה איכות במקום אחר ב-250 שקל. סיכום יצאנו בהרגשה שלא קיבלנו תמורה אפילו כמעט הולמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה