נגישות
נגישות

מסה - MESSA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

522 ביקורות וחוות דעת על מסה

Eran - תמונה
Eran 9 ביקורות
השף גאון, האווירה נהדרת והשירות מעל ומעבר.
5.0
01/02/18

מוגזם כמה שזה טעים. אכלנו היום עסקית צהריים. קודם כל השירות במקום, הוא בליגה משל עצמו. הרגשנו כמו הזוג נתניהו :-) לגבי האוכל: לראשונות הזמנו שתי לחמניות באן שחורות עם בשר בבישול ארוך,... ופטה כבד. מנות מדהימות, פשוט מרגישים שמישהו כאן נוגע בכל בלוטות הטעם בגאונות ממש. העיקריות: פילה אמנון בחמאת כורכום שמגדיר מחדש מה זה מעדן לחיך, וכופתאות במילוי בשר עם גבינת עזים ורוטב יוגורט - מנה שהייתה טעימה אבל קצת פחות מוצלחת מהאחרות. לקינוח - מעדן שכבות על בסיס תותים עם קרם פטיסייר ומרנג ושכבות נוספות, שהיה קליל וסגר את הארוחה בצורה מדהימה. יצאנו שבעים ומחוייכים, זו פשוט היתה חוויה בלתי רגילה. המחירים, בין 98 ל125 ש"ח לסועד, סבירים בהחלט ביחס לארוחה המדהימה הזו. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
יפה וטעים
5.0
09/01/18

מקום מהמםם מסעדה מעוצבת ברמה מאוד גבוהה מנות מאוד מיוחדות וקינוחים מדהימים חגגנו שם יום הולדת עיסקיות שוות ממש

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor Dekel - תמונה
Mor Dekel 10 ביקורות
מומלץ
4.5
02/12/17

הייתי במסה עם בעלי לכבוד יום הולדתי. השירות היה נהדר, והאוכל משגע. מודה שהתמלאנו די מהר (אנחנו לא אכלנים גדולים) ושבענו ממנה ראשונה ושתי עיקריות. הניוקי בחמאת כורכום (מגיע כמובן עם דג... ועוד הפתעות) פשוט מושלם. האוירה נורא נורא פאנסי. והמחיר אמנם יקר אבל יום הולדת יש רק פעם בשנה ;)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Frida - תמונה
Frida מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.3
21/10/17

הגענו ליגוג יום הולדת. האוירה מאוד קרה ומונכרת לא נסבירת פנים. מנות ראשונות קטנות מאוד יחסית למליר ועמן סביר. הזמנו אנטריקוט 400 גר שהגיע לא במידת העשיה שביקשנו. המלצר לא טרח לשאול מי... הזמין מה ובאיזו מדינת עשיה . ולכן המנות לא הגיעו לסועדים הנכונים. צר לי אך זו היתה חויה לא נעימה. מחיר המנות וטעמן אינן מצדיקות את המחיר ביחס למסעדות שף שברמת מסעדת מסה. בקיצור לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe מבקר מתחיל
מאכזב.
2.8
15/10/17

יום שישי 13 לאוקטובר 2017 השעה 19:30 היגענו אישתי ואני לארוחת ערב. המסעדה לא הייתה בתפוסה מלאה נכון למועד הגעתינו, 2 מלצרים ניגשו אלינו במיידי, שאלו להעדפותינו ודאגו לקבל את ההזמנה.... למנה הראשונה שהיתה פטה כבד לקח למעלה ממחצית השעה כדי להגיע. כל מסעדה שמכבדת את עצמה דואגת שבטווח זמן שכזה יוגש ללקוח, מאזט, או מתאבן כלשהו, לחפות על פער הזמן המוגזם. בזה לא די, חולפת למעלה משעה ממעוד ההזמנה, ויותר ממחצית השעה ממועד הגעת המנה הראשונה ועד להגעת המנה העיקרית. משהתרעמתי, על כך הסבירו לי כי יש תקלה במטבח. הפיצוי היה מנת קינוח של 2 כדורי סורבה קוקוס. לא מכובד לא ראוי לבטח לא במסעדת שף ברמה שכזו. ופרט קטן בנושא פרטיות, אם נגזר עלי לשבת למעלה משעתיים במסעדה היתי מצפה למעט פרטיות ולא ישיבה באופן שמימין ומשמאל צמודים אליך סועדים נוספים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל 2 ביקורות
כגודל הציפייה כך גודל האכזבה
2.0
27/08/17

הגענו זוג לחגוג יום הולדת בערב שישי. ידענו שזו מסעדה יוקרתית והכנו את עצמנו למנות יקרות וגורמתיות, אבל לא הכנו את עצמנו לקבל מנות עיקריות ברמה נחותה. אני הזמנתי נתח קצבים (180 ש"ח) ברמת... מדיום שהגיע פושר - המלצרית הציעה לחמם אותו אך ויתרתי מכיוון שחימום בדרך כלל רק הורס את הבשר והעדפתי לאכול אותו כך. אשתי הזמינה פילה ברמת מדיום (180 ש"ח) שהגיע יבש ומלוח - לא קשור בכלל לרמת עשייה מדיום והפירה שהגיע לידו היה קר לחלוטין. המנות פתיחה (סיגר ורביולי בצל) היו סה"כ טעימות וכן המנה האחרונה היתה טעימה. על יין ויתרתי כי הבקבוק הזול ביותר עלה 180 ש"ח. גודל המנות קטן מאוד (200 גרם) למנת בשר. הייתי מצפה ממסעדה כזו שיחליפו לנו את המנות ולא יציעו לחמם ולכן נתתי ציון נמוך לשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שם - תמונה
שם 8 ביקורות
חדר פרטי מצויין לאירוע משפחתי
4.8
21/05/17

חגגנו בשבת בצהריים אירוע משפחתי בחדר הפרטי. האירוע היה מקסים וטעים לכל האורחים -מגיל 3 ועד המבוגרים - כולם מאד מאד נהננו. בנו עבורנו תפריט מותאם שהודפס במיוחד עבורנו, הצוות היה קשוב... ורגיש לכל הבקשות שלנו . הורכב עבורנו תפריט שהכיל מגוון של מנות ללא גלוטן עבור אורח עם צליאק . היתה המון פתיחות ותשומת לב לעניין. המלצר שלנו היה אדיב ולבבי. החדר מעוצב מרווח ויפה, יש מקרן למצגת וכל מה שצריך כדי להפוך את האירוע למשפחתי . והאוכל - כל כך טעים שאי אפשר אפילו לתאר ... הכל היה טעים מאד, ממליצה בחום על עגבניות שטח צלויות, פילה בקר, וקינוח התות המפורסם (שאותו אף דאגו להכין לנו בגירסה נטולת גלוטן). לסיכום - מומלץ בחום לאירוע משפחתי בחדר הפרטי !

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 3 ביקורות
לא שווה את הכסף
3.0
15/04/17

הרבה כסף בשביל מעט אוכל. אמנם טעים, אבל לא מוצדק לדרוש כאלו מחירים. בקיצור, רק אם אתם באזור ומישהו אחר משלם עליכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 3 ביקורות
אוכל מטורף, אווירה יוקרתית מדי
3.5
19/03/17

אני ואשתי הגענו למקום בעקבות שובר מתנה שקיבלנו. ביום יום אנחנו לא אנשים של מסעדות שף... אתחיל בלתאר את החוויה של המקום עצמו - המקום "לוקה" (לטעמי) באלגנטיות-יתר, והוא לדעתי משרה אווירה... של קרירות ושל תקיעות מסויימת. גם הצוות מתנהל בצורה די קרירה, שלא לומר רובוטית, מנומסת מדי, חסרת חום ועממיות. עד אשר הגיעה המלצרית שלנו, שהייתה ממש חמודה ועממית כזו, שמאוד שיפרה את האווירה. אמשיך בלתאר את האוכל - וואו! לא ארחיב על כל מנה ומנה, אבל על העיקריות שווה להתעכב - אני אכלתי נתח קצבים ואשתי אכלה סטייק פילה. איכות הבשר הייתה מעולה ומידת העשיה הייתה מושלמת. לא השארנו מילימטר של בשר בצלחת! אפשר לומר שזה הבשר הכי איכותי שאכלתי בחיי. גם אשתי, שהיא טבעונית לרוב, לא יכלה להפסיק לדבר על הבשר. הבשר היה לא פחות ממדהים. ניכר כי הושקעה בו מידה רבה מאוד, בבחירתו, בתיבולו, בהכנתו ובהגשתו. גם התוספות שהגיעו עם הבשר - במקרה שלי זה היה פירה מדהים אשר הכיל תערובת של בצל ופטריות וגבינה, שהיה פשוט חלומי, ועם הסטייק של אשתי הגיעו ירקות שורש שהיו גם טעימים בטירוף. לסיכומו של עניין - אוכל טעים בטירוף, אווירה - לא הסגנון שלי בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galit - תמונה
Galit 5 ביקורות
אווירה ושרות מצוינים ואוכל טוב ומוקפד
4.3
04/03/17

הגענו לחגוג יום הולדת בשבת. השירות היה מאוד מתחשב אדיב. החליפו לנו שולחן כשביקשנו המנות הגיעו במהירות ובמדויק, האווירה שקטה רגועה ונעימה מאוד. השירותים מרווחים ונקיים ביותר. החליפו... לנו בלי להתווכח מנה שלא אהבנו. מבחינת שרות אחד המקומות הכי נעימים שפגשתי לאחרונה. האוכל מאוד טעים. לא מפתיע אבל ערב לחיך מנות טובות אוכל שהוא לא מכביד עליך אלא משאיר אותך עם הרגשה טובה לקחנו את מנת עגבניות השטח שהיא מצוינת, פטה כבד שאני אישית אהבתי את כל התוספות שנילוו אליו ובקלאווה שהייתה טעימה. מנות עיקריות פילה בקר עם מחית פירה ופטריות משובח ועדין, לברק עם פטריות מעולה, ושיפוד פרגית עם ירקות גם מוצלח. לקינוח אכלנו את התות שדה- קינוח יפה לעין ולא מתוק מדי למרות שפע המרכיבים. לסיכום חוויה מומלצת ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה