נגישות
נגישות

מסה - MESSA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

522 ביקורות וחוות דעת על מסה

Esme - תמונה
Esme מבקר מתחיל
אוירה רומנטית, אוכל מעולה ושרות נהדר
4.8
18/02/17

אכלתי עם בעלי והיה מאוד כיף, ממליצה בחום! אוירה רומנטית, אוכל מעולה ושרות נהדר. אחזור שוב לרגל יום נישואין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
יום הולדת מושלם!
4.8
05/02/17

הגענו בשעות הצהריים ביום שבת, לחגוג את יום הולדתי. במקום אווירה רגועה ויוקרתית. יושבים די קרוב לזוגות ומשפחות אחרות. חצי יושב על ספה והחצי השני על כסאות וישנם גם שולחנות אבירים, שולחנות... עגולים עם כיסאות מעניינים וחדר אירועים סגור. המנות הראשונות טעימות ומקוריות, עם רטבים מעניינים. בעלי אהב במיוחד את בקלאוות העגל ואני אהבתי את הניוקי. מנות עיקריות טעימות ומשביעות. לקינוח בחרנו בקינוח קפה - מושלם למראה עיניים וטעים ביותר! מסעדה מומלצת לחגיגות פרטיות ומיוחדות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טיסיביר - תמונה
טיסיביר 5 ביקורות
מסעדת שף - אוכל טעים מאוד - מנות מכובדות
4.8
29/01/17

סעדנו 4 חברים הזמנו 4 מנות ראשונות 4 עיקריות 4 קינוחים + יין ושתיה המנות היו טעימות כולן ובשונה מהרבה מסעדות שף, המנות היו מכובדות חוויה מומלצת סה"כ התשלום היה כ 300 ש"ח לסועד כולל... הטיפ

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
חווית אוכל מיוחדת וחד פעמית
4.5
25/01/17

עסקית שבת פשוט מדהימה אכלנו 3 אנשים 3 עסקיות וחלקנו מהכל נהננו מכל ביס והיה שפע הפטה כבד והבקלאווה עגל - פשוט וואו - ואני לא מתה על אוכל שהוא מתוק אבל זה מן קינוח עם טעם של בשר וטעמים... חדשים שלא יצא לי להכי לפני, גם הקישוטים והחלקים הכי שוליים במנה היו מדהימים בעיקרית הנתח קצבים היה פשוט מדהים - טעם חזק מאוד של בשר וגם הכיסוני בשר על הלחמעג'ון - מנה מגניבה ומיוחדת וממש טעימה לגחנו גם דג שהגיע עם המון ירקות צלויים והיה עדין וטעים כל מנה הייתה שונה מהטירוף מהאחרות ומי שיכול להרשות לעצמו - זו חוויה נהדרת המסעדה מעוצבת כמו ארמון והשירות גם נפלא

עוד פרטים
הוספת תגובה
SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
היה נחמד..
2.8
23/01/17

האמת שמכל מה ששמעתי על המסה ציפיתי להרבה יותר.. אני לא אשקר היה לי טעים מאוד! והשירות היה איכותי (מלבד העובדה שהם לא מקבלים את כרטיס האשראי שלי ונאלצתי ללכת בקור לכספומט), המקום ממש יפה... והכל היה בסדר גמור.. אני פשוט חושבת שבשביל המחיר.. אכלתי במסעדות טובות וטעימות יותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
פצצצצההההה של טעמים
5.0
30/12/16

המקום מהמם המנות מעולות המחיר שווה כל ביס. המנות גדולות ויפות ללא ספק חוויה קולינרית. אוירה רומנטית ויוקרתית

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחמה - תמונה
נחמה 4 ביקורות
חוויה מעורבת
3.3
19/12/16

זאת לא הפעם הראשונה שלנו במסה, אבל זאת הפעם הראשונה שהשרות היה מאכזב עד כדי לא נעים. הלחם והמטבלים הוגשו בצמוד למנות הראשונות (לאחר כעשרים דקות מאז שהגענו). המנות המרכזיות הוגשו לפני... שערכו את השולחן, הגשה ללא חיוך או התייחסות אישית. ראוי לציין, כי שאלות לגבי התפריט נענו בהסבר מפורט ואדיב. האוכל, כרגיל היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 7 ביקורות
מסעדה טובה אם כי איכזבה
2.8
30/09/16

היינו שם היום לארוחה עסקית בשישי. קבענו ב13:00 שלושה שבועות מראש, ויום לאחר מכן כשהתקשרנו לשאול אם אפשר לאחר ל13:30 אמרו שאין מקום. כשהיינו ב-13:30 במסעדה היה שם די ריק אז לא הבנתי למה... אמרו שאין מקום? את המנות הראשונות הביאו בעוד הלחם לא הוגש. כששאלתי אם לא אמור להיות לחם אמרו שכן והביאו. האם שכחו? לא חושבת שתיכננו להביא לחם אחרי מנה ראשונה כנראה לא התכוונו להביא ולולא הייתי שואלת לא היינו מקבלים. האמת מהאנטרנט המסעדה נראית יותר יפה מהמציאות. הוילונות די מיותרים, וגם מקומטים.. כמו כן, די חשוך שם, והאווירה לא הכי כיפית.. אבל נחמדה. הם מגבילים לשעתיים ורבע בלבד ואחרי שעתיים כבר רמזו לנו ללכת והביאו לנו תפריט למרות שהזמנו גם קוקטיילים וקינוח ומה לעשות לאכול ארוחה שלמה עם מנה ראשונה, עיקרית, קינוח וקוקטיילים לוקח קצת יותר משעתיים. היה נחמד, ציפיתי ליותר. אוכל סבבה ודווקא המנות לא כאלו קטנות כמו שקראתי ואמרו. יצא לנו 330 אחרי שתייה ל-2, 2 קוקטיילים, קינוח, 2 ראשונות 2 עיקריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 10 ביקורות
MESSA מסעדה מעולה!
4.5
17/09/16

היינו היום 3 איש במסעדת מסה MESSA בתל אביב. קודם כל האווירה במקום מקסימה! עיצוב איכותי מאד נעים ונוח. כבר בכניסה הרגשנו שיהיה טוב. השירות היה 10. הזמנו 3 מנות ראשונות שונות, 3... עיקריות שונות ושלוש קינוחים שונים. טעמנו האחד מהשני...והתמוגגנו מכל המנות. המנות עשויות ביד אמן: יפות, טעימות ומיוחדות [ הפתעה בבלוטות הטעם בכל ביס ]. שאלתי לשם השף: אביב משה שמו. נחזור למסעדה זו שוב! מומלץ בכל פה!!! מחיר גבוה אך שווה! היינו החודש בעוד מסעדות יוקרה אך מסה מתעלה עליהן בהכל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אננדה  - תמונה
אננדה 4 ביקורות
נחמד מאוד אם כי הייתי במסעדות מוצלחות יותר
4.3
16/04/16

הייתי במסעדה עם חברה לארוחה עיסקית. השירות היה מעולה, המלצרית היתה אדיבה והיתה מוכנה להסביר כל פרט בתפריט שלא הבנו, פשוט שירות מעל המצופה. המנות הראשונות היו נחמדות אך לא הפילו מהרגלים... (אני הזמנתי פולנטה) למנה עיקרית לקחתי נתח קצבים שהיה מעט קשה לעיכול (אם כי יש לציין שהמלצרית הזהירה מראש). הקינוחים לעונת זאת היו משהו לא מהעולם הזה.... כל פרט, כל קישוט, כל כפית שלקחנו פשוט היתה מדהימה... אין דברים כאלה. האווירה היתה נהדרה ושקטה, ניחוח יוקרתי ומוסיקה נעימה. סה"כ טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה