נגישות
נגישות

אנג'י - NG ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

307 ביקורות וחוות דעת על אנג'י

ויקטור - תמונה
ויקטור 4 ביקורות
מוצלח ביותר
4.5
23/06/13

הייתי במקום כבר פעם שניה ובשני המקרים הבשר היה טעים ביותר, השירות מצוין והחוויה נפלאה. אני כן מוריד נקודה על זה שהתפריט באתר לא היה מעודכן לתפריט האמיתי במקום, אז מנה שחשבתי להזמין לא... היתה. אומנם המחירים גבוהים, אבל בהחלט שווים את זה- סטייק כה טוב לא אכלתי מזמן. אשמח לחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Royal - תמונה
Royal 5 ביקורות
נחמד.
3.3
22/06/13

המסעדה ממקומת במקום טוב ואווירה יחסית רומנטית במקום, למרות שהמקום טיפה. אוכל בסדר (בשרי), אבל השירות אמור היה להיות יותר טוב. אולי המלצרים עובדים שם יותר מדי קשה?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilans3 - תמונה
ilans3 מבקר מתחיל
מסעדת הבשר הטובה בישראל
3.8
16/06/13

הבשר נפלא השרות טוב המחיר קצת יקר בסביבות 400 שקל לאדם כולל טיפ

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוחאי - תמונה
יוחאי מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
12/05/13

רציתי להזמין מקום לי ולאשתי כדי לחגוג את יום הולדתה. באופן מאוד לא אופייני לי, הייתי אחראי והזמנתי שבוע מראש שולחן לזוג , ביום ובשעה שהתאימה לנו. יומיים לפני, התקשרו אלי כדי להגיד לי... שאין מקום פנוי בשעה שרצינו, ושאפשר להושיב אותנו רק בבר. לא עזרו נסיונות השכנוע שלי, או העובדה שהזמנתי מקום שבוע מראש כדי שדבר כזה לא יקרה, או שרצינו לחגוג יום הולדת. הטלפנית היתה אטומה לחלוטין, ולכן נאלצתי לבטל ולהזמין מקום במסעדה אחרת בהתראה קצרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/06/2013
לצערנו הזמנתך לא הופיעה במערכת ואנו בודקים את הנושא בהיבט הטכני. תגובת המסעדה כפי שתיארת אינה מאפיינת את רמת השירות הגבוהה שאנו מקפידים עליה. חוות הדעת שכתבת מבוססת על שיחת טלפונית בלבד מבלי להיות במסעדה ולהנות מרמת המנות הגבוהה ומהשירות הנעים. אנו מזמינים אותך ליצור קשר להמשך בירור NG
תמונה של Zap club
Zap club
27/06/2013
מערכת אתר ZAP REST ניסתה לברר את טענות הצדדים. במסגרת הבירור הפגינו מנהלי המסעדה נכונות לבדוק להבין את המקרה, כדי להפיק את הלקחים הנדרשים. אנו בודקים באם היתה בעיה כלשהי במערכת ההזמנות, ומנסים לעודד דיאלוג בין מנהלי המסעדה לבין הגולש כדי להביא לפיתרון. בברכה, מערך חוות הדעת, קבוצת זאפ
Ido - תמונה
Ido 2 ביקורות
חוויה לאוהבי בשר
4.8
29/04/13

ארוחת ערב מטורפת - מנת הדגל לא מאכזבת - אפילו מפתיעה, כל ביס פשוט תענוג. לא זול אבל שווה את הקולסטרול

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami Marom - תמונה
Rami Marom מבקר מתחיל
ארוחת צהרים
4.0
14/04/13

כמו תמיד ב- NG היה מצוין! טעמנו נתח חדש, וסיו, שזכאי לכל השבחים. הטען טעים וברמה גבוהה מהמנות הראשונות, דרך העיקריות והקינוחים. נחזור שוב. בוודאי שנחזור. רמי

עוד פרטים
הוספת תגובה
goniak - תמונה
goniak 2 ביקורות
אפשר לוותר
3.5
12/04/13

אחרי הביקור השני שלי במסעדה הזאת אני יכול להגיד בלב שלם שכדאי ואפשר למצוא מקומות אחרים יותר משתלמים והרבה יותר טעימים. לא התרגשתי בכלל, לא מהבשר(טי-בון טלה בפעם האחרונה) לא מהיין-... פינוטאז. קינוחים נחמדים. לא שסבלתי אבל אפשר לצפות ולקבל הרבה יותר מבשר. לא שגרוע חס וחלילה, אבל פשוט להגיד next. בנוסף מאוד הפריע לי שהשולחנות מאוד קרובים אחד לשני, המילה סליחה נאמרה לא פעם בין השולחנות השונים. השירות היה טוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 10 ביקורות
עדיין הבשר הכי טוב בארץ
4.3
01/03/13

כמו בכל ביקורי הקודמים הבשר במסעדה הוא לדעתי הכי טוב שיש בארץ. בקינוחים יש מקום לשיפורים אבל למי אכפת כשהבשר כל כך טעים. המחיר גבוה, אבל לפחות התמורה מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור אלבז - תמונה
אור אלבז 3 ביקורות
איזה כיף
5.0
15/02/13

אנחנו חוגגים כל שנה בוולנטיין במסעדה שונה, ואתמול חגגנו את יום הנישואין באנג׳י - היה מדהים ישבנו על הבר, אכלנו ארנבת (באמת, הגישו שם מבחר של מנות ארנבת), שתינו יין מקסים (של ברבדו)... והברמן היה קשוב ומקצועי והמוזיקה שלכם פשוט מעולה! בטוח נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 3 ביקורות
ארוחת ברברים - חוויה מאכזבת מאוד
1.5
13/01/13

בחמישי האחרון - הזמנו מקום לחגוג מסיבת רווקים במסעדה בקונספט מיוחד שנקרא: "ארוחת ברברים". הארוחה כללה נתחים גדולים של ברווז, אנטריקוט וזנב שור. אז ככה: איכות הבשר: - חלק מהנתחים הגיעו... ממש קרים, לא פושרים, קרים - כאילו יצאו מהפריזר והופשרו. - חלק מהבשר הוגש חי, ולא אני לא מתכוון למדיום-רייר, אני מתכוון חי לגמרי. ועכשיו נעבור לחלק הכלכלי: - המחיר היה 300 ש"ח לאדם שכלל גם 2 דרינקים לכל אחד, הדרינקים (בירות) הגיעו בקנקנים מה שאומר שכל אחד שתה למעשה פחות משני כוסות (רגילות, לא של חצי ליטר בירה). - כשהודענו למארגנת שמגיע בנאדם אחד פחות (מתוך 15) היא אמרה שכדי לשמור על המחיר (שגם ככה יקר מאוד) היא תוריד לנו חצי קילו מהאנטריקוט בטענה שהחישוב הוא קילו ברוטו בכל הארוחה. נשמע הגיוני נכון ? רק כשהגעתי לארוחה הבנתי כמה עבדו עלי, בזנבות שור יש מעט מאוד בשר וגם הברווזים לא היו עסיסיים, האנטריקוט הוא החלק של הבשר נטו, חצי קילו ממנו השאיר קילו וחצי אנטריקוט ל-14 איש. בקיצור שילמנו מחיר מאוד יקר על ארוחה חובבנית ומעט מאוד בשר. קחו בחשבון לפני שתיכנסו לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של רועי
רועי
20/01/2013
לטענתם בגלל שהם ניסו להוציא את המנות ביחד והמנה ישבה יומיים במרינדה במקרר אז היא יצאה קרה ולא בגלל שהיא מופשרת במקום. לגבי החלקים שיצאו חיים הם טענו שכשמוגש אנטריקוט כגוש של 1.5 ק"ג כדי לא להרוס אותו מידת העשייה לא יכולה להיות אחידה ולכן חלקו הפנימי הוחזר לצלייה נוספת. עוד הם טענו שמנהלת המשמרת באותו ערב לא הרגישה בחוסר שביעות הרצון שלנו ושנראינו לה מרוצים. לגבי העניין הזה עניתי לה שזו לא אשמת המנהלת משמרת שכן היינו קצת שתויים באותו ערב (באנו ממסיבת רווקים) ולכן כמובן שכולם היו מבסוטים ללא קשר לאיכות האוכל ולכמויות. בנוגע לפיצוי - קיבלנו פיצוי שובר במסעדה על סכום הולם. אני אדווח לכם אם זו תהיה חוויה מתקנת או שמה באמת אסור להתקרב.