נגישות
נגישות

אנג'י - NG ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

306 ביקורות וחוות דעת על אנג'י

יוליה - תמונה
יוליה מבקר מתחיל
NG - בר בשר בנווה צדק
4.8
23/12/12

מסעדה מדהימה, אוכל מעולה והשירות ברמה שווה כל שקל שהוצאתי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan מבקר מתחיל
הבשר הכי טוב שאכלתי בארץ.
4.5
12/12/12

עזבו אתכם מנות ראשונות או תוספות. הבשר, מלך הארוחה, היה הכי איכותי שאכלתי בארץ. הזמנו נתח פריים ריב עם עצם במשקל כולל של קילו (300 ש"ח והספיק ל3 אנשים). הבשר היה רך, טעים, משוייש בשומן... אלוהי. פשוט תענוג בכל ביס. שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
פשוט טעים!!!
4.8
12/12/12

תארחנו משפחה 4 נפשות , ביום שישי האחרון ,, האווירה נעימה ושקטה , שרות אדיב ומהיר, הסטקים היו פשוט עשויים כהלכה עסיסיים וטעימים לחיך.. מנת הקינוח פאי הערמונים ענקית ובעלת טעם מדהים ..... המחיר סביר ביחס לתמורה . ממליצים בחום על המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור אלבז - תמונה
אור אלבז 3 ביקורות
ערב רומנטי המושלם
4.8
12/12/12

כבר שנים שאנחנו שומעים על אנג'י והיה החלטנו לחגוג את יום הנישואין שלנו אצלכם - היה מושלם. מוסיקה מקסימה, מלצר סופר מקצועי וכמובן 900 גרם נתח קצבים מהמם שחלקנו שנינו. הכי טעים שטעמנו .... ממליצים בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי - תמונה
שירי מבקר מתחיל
כגודל הציפיות גודל האכזבה
1.3
24/11/12

סעדנו אתמול באנג'י לראשונה לאחר ששמענו\קראנו דברים טובים על המסעדה היינו בטוחים שזה הימור בטוח לאוהבי בשר כשהגענו המקום נראה יותר כבר תל אביבי מאשר מסעדת בשרים אבל זה לא חשוב... האכזבה התחילה מהגעת המלצרית אלינו לקבל הזמנה הובהר לנו שמנת הדגל שבנינו עליה הפורטרהאוס המהולל יכול להגיע לשולחן רק כאשר הוא שוחה בחמאה ולא ניתן לקבלו בצורה אחרת נאלצנו לוותר ולבחור מנות אחרות מהתפריט משיחה עם המלצרית לאחר שעלה בי חשד הבנתי שהבשר נעשה על הפלנצ'ה ולא על גריל פחמים כמצופה ממסעדת בשרים בהמשך ההזמנה ביקשנו אני אנטריקוט מדיום וזוגתי פילה בקר עשוי טוב המלצרית טענה שלא יקבלו את ההזמנה של הפילה עשוי טוב כי לא עושים את זה לפילה לא עזרו ההסברים שזוגתי לא אוהבת לראות בשר חי היא הצליחה לשכנע אותה לקחת מדיום ואם יהיה צורך הוא יחזור לפלנצ'ה להמשך עשיה הבשר הגיע האנטריקוט היה אכזבה אמיתית קשה ברובו לא הכי טעים ומורגש שנעשה על הפלנצ'ה ולא יצא מגריל אמיתי הפילה היה מדמם מידי כצפוי וחזר פעמים אל הפלנצ'ה ובטח שזוגתי לא נהנתה ממנו כשהוא הולך וחוזר אליה , יצא חשבון 470 ש"ח עבור חוסר הנאה ויחס מתנשא של קדושת המנות וחוסר התאמתן לבקשת הלקוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
jacobgl - תמונה
jacobgl מבקר מתחיל
שומר נפשו ירחק
2.0
21/11/12

הייתי הערב בNG והזמנתי סטייק סינטה.הבשר היה בלתי אכיל. הבעיה היתה באיכות הנמוכה של הבשר ולא באופן ההכנה. המרקם היה צמיגי והבשר חסר כל טעם. התחושה היתה של אכילת סוליה. למרות שרוב הסטייק... נשאר על הצלחת ואמרתי למלצרית שהבשר לא אכיל קיבלתי חשבון מלא!לאחר דין ודברים הסכימו שאשלם מחצית החשבון (לא ברור תמורת מה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 2 ביקורות
מעולה
3.8
24/10/12

היינו 3 חברים הזמנו אנטריקוט, פילה וסינטה כל הבשרים היו מעולים, עשויים בדיוק כמו שביקשנו. אנחנו יודעים להעריך בשר טוב ואיכותי. היה ממש תענוג. גם הקינוחים הפתיעו ממש לטובה.לטעמי המבחר... בתפריט מצומצם מדיי למשל כדי לאכול נתח קצבים צריך להזמין מראש!! גם המחיר לא זול בכלל, אבל שווה ללכת פעם ב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
woren - תמונה
woren מבקר מתחיל
היה מעולה!
4.5
07/10/12

(מיכל) - מנות פשוטות, בלי התחכמויות, טעם נקי, בדיוק מה שאני אוהבת. הכי טעים שאכלנו בזמן האחרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור וסתיו - תמונה
אור וסתיו מבקר מתחיל
לא אתפלפל במילים
4.8
13/09/12

אני מעיד על אצמי כבן אדם של מרבה ללכת למסעדות , וזאת כי איני זר למיטבח ובדרך כלל מעדיף להכין לאצמי את האוכל שאני אוהב (בשר בעיקר) בדיקנות אישית . גבירותי ורבותי אין הרבה הקומות שיודעים... להכין פורטר האווס בלי להרוס אותו ולהכין אותו בדייקנות מידת עשייה (כיוון שזה סטייק עב בשר). לסיכום לאכול ולבכות מהתרגשות

עוד פרטים
הוספת תגובה
israelti - תמונה
israelti 2 ביקורות
בשר בקר ופאי לימון
4.8
13/09/12

המיסיונר הצמחוני בארץ, ואנחנו החלטנו להראות לו מה זה וללכת לNG. האמת ששמענו על המסעדה כבר כמה פעמים אבל איכשהו לא יצא לנו להגיע. התיישבנו על הבר וזכינו להכיר ברמנית מדהימה בשם חגית... שהצליחה לארח לנו חברה ולנהל עוד 8 מושבים. אבל עזבו, כל השאר באמת לא חשוב הביקורת שלי מסתכמת ב-2 עובדות מדהימות: * הזמנתי פורטרהאוס! נקי. צלוי במידה המדוייקת. ניקינו את העצם עד טיפת השומן והבשר האחרונה. נדיר שאני אוכל את פיסות השומן - אלו אף פעם לא רכות מספיק, אבל במקרה של הNG - מגיע צל"ש למי שטיפל בבשר מגידול הפרה ועד הגשתו לצלחת. אבל בשר אני אוהב בכל מקרה, וNG ידעו לספק את הסחורה עם שירות נהדר וחייכני ועם זאת לא מתערב מדי (נדיר!) לעומת זאת, פאי לימון אני ש-ו-נ-א! בעיני זה אחד הדברים המגעילים ביותר שיש. חגית (הברמנית) אמרה לי שאני חייב לטעום את הפאי לימון, ואם לא אהיה מרוצה ממנו ב-100% אוכל להחזיר ולהזדכות על הכסף. אז גבירותי ורבותי, אחרי 33 שנה בלי פאי לימון ועם סלידה נוראית מכל עוגה שמכילה לימון מצאתי שילוב קטלני ומוצלח! פאי לימון פרואני (ככה הם קוראים לו) בצק מדהים, נגיעת לימון שלא הורסת ופוגעת בכל הטעמים העשירים שמכילה העוגה הזו. אכלנו את הפאי עד הפירור האחרון והאמת, שזה מפתיע אחרי כל כך הרבה בשר. החוויה הראשונה שלנו בNG היתה חוויה מצויינת ששינתה כמה תפיסות עולם :) ממליץ בחום + פאי לימון פרואני! כשסיימנו את הארוחה הבטחתי להם שאכתוב על זה באינטרנט...אז הנה, באיחור קל...אבל החוויה עדיין עוצמתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה