נגישות
נגישות

אנג'י - NG ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

307 ביקורות וחוות דעת על אנג'י

Ori - תמונה
Ori 12 ביקורות
יקר ללא הצדקה - מומלץ לוותר
2.0
24/10/15

קיבלתי שובר מתנה בסכום מסויים אותו אפשר לנצל במספר מסעדות. לאחר עיון בתפריט באתר בחרתי בNG. כבר כשהגעתי והגיע המלצר לקחת את ההזמנה, לא אהבתי את העובדה שרשום בתפריט - "אנטריקוט - 50 שח... ל-100 גרם", אבל לא מצויין שלא ניתן להזמין אנטריקוט קטן מ-300 גרם. נאלצתי מן הסתם להזמין אנטריקוט בסכום המוגזם הזה של 150 ש"ח. בת זוגתי הזמינה לעצמה 2 מנות ראשונות - קרפצ'יו ומנת חצילים. כמו כן, הזמנו גם לחם שעולה 22 ש"ח(!) שאמנם היה קריספי וחם אך טעמו הרגיש לא טרי. הקרפצ'יו היה טעים לבת זוגתי אך החצילים לדעתה היו לא משהו. אינני בקיא כל כך במנהגי מסעדות והמלצר גם לא שאל אותי בעניין וכך יצא שחיכיתי למנה שלי כ-20-25 דקות או יותר מכיוון שחיכו שבת זוגתי תסיים את המנה הראשונה בשביל להגיש לי את העיקרית. האנטריקוט הגיע במקום מדיום כמו שביקשתי - מדיום רייר, אך תיקנו זאת מהר מאד. הבעיה היתה ששליש ממנו היה שומן. אני מודע לכך שאנטריקוט זה נתח שומני, אך כמות כזאת של שומן היתה באמת מוגזמת - לגמרי שליש ממנו לא אכיל. בקיצור - אפשר לחלוטין לוותר ולמצוא מסעדות משתלמות ומצ'פרות הרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל הקטנה - תמונה
מיכל הקטנה מבקר מתחיל
היינו מהלקוחות הקבועים, ולאחרונה חזרנו
3.3
15/07/15

אחרי שחווינו כמה אכזבות מהאוכל. אנחנו שמחים לומר שהמקום חזר לעצמו! בשר משובח, שירות מעולה. יחד עם זאת לא יכולנו שלא לראות שהמקום קצת התיישן. בכל זאת עבר זמן. הטפטים מתקלפים והכסאות... חורקים. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
הבשר מצויין כל השאר לא.
2.8
23/05/15

היינו חמישה רעבים. 4 מבוגרים וילדה.מנות הילדים לא קימות רק פיצה עלובה חבל. המסעדה צפופה ואין אפשרות להתרווח בכייף. קרפצ'ו לא מדהים למנה ראשונה. סטייקים של פילה מצויינים.פירה עם גושים... ממש לא מתאים למסעדה. היינו מצפים לחוויה טובה יותר ביחס למחיר 950 ש״ח כולל טיפ. שתינו גם 2 קוקטיילים וכוס יין אדום. השירות טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
25/05/2015
שלום אנו במסעדת NG עושים הכל על מנת להציע את החוויה הטובה ביותר מכל הבחינות ובאחוז מוחלט של המקרים זהו אכן המצב, אך לפי תגובתכם נראה כי חוויתכם נפגמה מכמה סיבות ואנו מתנצלים על כך, מעבר לכך נשמח ליצור עמכם קשר על מנת לשמוע בפירוט ולהבין כיצד נוכל להשתפר להמשך....
Pely - תמונה
Pely 18 ביקורות
אוירה נעימה, אוכל משובח, שירות אדיב ומקצועי
4.5
30/12/14

מסעדת בשרים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש (תפריט על טהרת הבשר), לצד מנות צד טעימות ונעימות שמחמיאות למנה העיקרית. מבחר יינות מוצלח, אווירת חו"ל מפתיעה ומהנה. המלצרית היתה אדיבה ומקצועית,... הסבירה היטב על המנות והמלצותיה היו מוצלחות. נהנינו מאוד ונחזור בהקדם. להכין לפחות 500 שח לזוג מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachela_ - תמונה
rachela_ 12 ביקורות
מקום נחמד
3.0
25/12/14

האוכל היה נחמד, המקום עצמו מעוצב יפה אך למרות שהזמנו מקום קיבלנו שולחן בפינה במקום צפוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 15 ביקורות
התעלו על הציפיות
5.0
14/11/14

הגענו היום לארוחת ערב אני ובן זוגי בפעם הראשונה ל ng והיו לנו ציפיות. האווירה הייתה מיוחדת, המלצר היה מעולה, האוכל היה מצויין. פינקו אותנו בעוד 2 כוסות יין וקינוח על חשבון הבית. נהנינו... מאוד, בטוח נחזור 😊

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
ארוחת שישי בערב
5.0
18/10/14

חגגנו יום נישואין, חמישה אנשים . השירות מפנק ונינוח האוירה נעימה ,יש לציין במיוחד הפורטרהאוס היה מצויין .זו לא הפעם הראשונה שאנו נהנים .נחזור במהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 5 ביקורות
בינוני פלוס
3.3
08/08/14

אכלנו אתמול במסעדה והזמנו לראשונות טאבולה שרימפס שהיה עלי פטרוזיליה קצוצים עם 4 שרימפס. לעיקריות הזמנתי סינטה שהגיעה עם 2 חתיכות שומן גדולות. החזרתי את המנה וביקשתי סטק סינטה בלי שומן.... קיבלתי את הסטק המקורי בלי שומן או סטק חלופי קטן שהיה פחות מ - 300 גרם כמובטח. שבוע לפני כן אכלנו במסעדה אחרת סינטה 300 גרם שהייתה גדולה יותר וטובה יותר. קיבלנו פיצוי קינוח פונדנט שוקולד שהיה לא יותר מבינוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nwz - תמונה
nwz 5 ביקורות
בשר מאכזב.
3.0
20/07/14

השירות היה מצוין והמנה הראשונה היתה טובה מאוד. לעיקרית הזמנו מנת פורטר האוס לזוג מכיוון ששמענו עליה הרבה ביקורות טובות. המנה היתה סבירה אבל לא טעימה במיוחד, בנוסף היו במנה המון גושי... שומן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/07/2014
מסעדת NG עושה הכל על מנת להביא את הבשר הטוב ביותר והאיכותי ביותר ללקוחותיה, מכיוון שמדובר במוצר שכל נתח שונה מהאחר כמעט בלתי אפשרי לעלות על הנתח האחד שלא עומד בסטנדרט של השאר. אנו שמחים שנהנתם משאר החוויה ונשמח אם תיצרו עמנו קשר במסעדה - 03-5167888 (תבקשו את אייל-מנהל המסעדה) ונשמח להזמין אתכם על מנת שתשלימו את החוויה בצורה המדהימה ביותר .
Liron - תמונה
Liron 4 ביקורות
תמורה טובה
4.8
11/07/14

תמיד שמרתי את NG לאירועים מיוחדים (ימי הולדת, ימי נישואין וכו') לפני כשנתיים הייתה לי חוויה לא כל כך טובה ומאז לקחתי פסק זמן מהמקום. ביום חמישי האחרון הגעגועים לנתח בשר ענקי שמגיע על... פלטת מתכת רוחשת הכריעו אותי וביחד עם זוג חברים נוסף הלכנו לחגוג יום הולדת במסעדה. האוכל: הפורטרהאוס היה מדהים. מידת הצליה הייתה מדויקת והבשר היה רך ומלא טעם. מנות אחרונות (פאי דובדבן,פאי נקטרינות ופויקה שוקולד) היו פשוט מעולות!!! השירות: שירות מאוד מקצועי ואדיב. ניכר כי צוות השירות מבין עניין ומכיר את האוכל במקום. אווירה: מאוד נעימה (הכל באיזי) ישבנו שם לפחות שעתיים וחצי מבלי להרגיש איך הזמן עף. מחיר: לא זול אבל שווה את התמורה לסיכום: בהחלט חוויה מתקנת. אני בטוח שאחזור לשם שוב. כנראה הכניסה של אריאל כהן לעמדת השף עשתה טוב למקום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/07/2014
אנו שמחים כי בחרתם לחזור אלינו ועוד יותר שיכולנו לאפשר לכם תיקון חוויה מוצלח. המון תודה על פירסום חוויתכם, נשמח לראותכם בקרוב. מזל טוב צוות האנג'י