נגישות
נגישות

אנג'י - NG ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

306 ביקורות וחוות דעת על אנג'י

elad - תמונה
elad מבקר מתחיל
סיוט
1.0
25/08/12

החלטנו לחגוג יומהולדת לאחי כמו שהוא אוהב עם בשרים, והזמנו מקום לשישה ב NG. הציפיות היו בשמיים בכל זאת ל NG יש שם של מסעדת בשרים משובחת... הסיוט התחיל במנות הראשונות, הזמנו קרפציו וסלט,... הסלט היה נראה מעולה אבל השערה שחיכתה לאחותי בין החסות הרסה את ההצגה! קראנו למלצר והוא התנצל ושיכנע אותנו להחליף את הסלט לחדש, שהגיע הסלט החדש ישירות ללמקום מושבה של אחותי הסיוט חזר כמו דה זה וו שוב שערה בסלט הפעם קצרה יותר... המלצר היה לידנו וניכר שהיה נבוך מאוד! ויתרנו על הראשונות בנימוס וחיכנו לעיקריות, כעבור בערך שעה הגיעו העיקריות שהזמנו ממש בהמלצתו של המלצר האדיב: פילה מידיום עם ערמונים ושאלוט, 4 נתחי ניו יורק סטייק ענקיים ( סינטה על עצם ) ואנטריקוט NG. עכשיו הגיע החלק הכי מאכזב בארוחה! הפילה הגיע מידיום אך יבש קשה וחסר טעם לחלוטין! איך אפשר להרוס ככה פילה?! שהגיעו הסינטות לשולחן נדף ריח רע של יישון לא מבוקר הסינטה הייתה מידיום אך קשה, לא לעיסה, לא משויישת, חסרת טעם ובעלת ריח רע. האנטריקוט היה יבש חרוך ושרוף( זה שהאנטריקוט הוזמן וול דאן זה לא אומר שצריך לשרוף אותו למוות ). שהגיעה המנהלת לשולחן לשאול איך האוכל וראתה צלחות שלמות אמרתי לה שהאוכל ממש לא טעים וביקשתי לקרוא לשף, היא אמרה שהשף כרגע הלך אבל היא גם שפית במקצועה והיא תבדוק מה הבעיה עם הבשר, משחזרה היא התנצלה בפנינו שהבשר לא לטעמינו...( מצטערים שאנחנו לא מזוכיסטים... מה צריך לאכול ולהקיא?!). היא הציעה להחליף לנו את המנות אבל כבר התנסינו מוקדם יותר עם החלפת מנות... כעבור רבע שעה של שתיקה מביכה של הצוות ושפינו לנו הכל מהשולחן חזרה המנהלת שפית ואמרה שהם מצטערים ולא יחייבן אותנו על המנות ( תודה רבה באמת! על מה לחייב? החזרנו את כל הנמות שלמות כולל השערות שהגיעו מהמטבח! ). אך את היין הם יחייבו אותנו! 290 ש"ח! הרצחת וגם יירשת?! לא מספיק שנשארנו גוועים מרעב, מאוכזבים והמומים אנחנו גם צריכים לשלם על זה! שעתיים של יומהולדת לאחי שבא לבקר מניו יורק בוזבזו לריק! חברים יקרים, לא היית אפילו ממליץ לנסות לסעוד ב NG, אלה אם אתם אוהבים לשלם ביוקר ולסבול! שזה גם נחלתם של אנשים מסויימים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/09/2012
אנו במסעדת NG מתנהלים כבר עשור במקצועיות תוך הקפדה על האיכות הגבוהה ביותר של חומרי הגלם ושל שירות הלקוחות : 1.השערות (מבדיקה מסתבר שהגיעו ממברשת השמן שום ולא שערת אדם - כל הטבחים אצלנו עם כיסויי ראש) בסלטים אכן תקלה חמורה ביותר 2.המנות הראשונות וחלק מהמנות העיקריות נאכלו ונתחי הבשר שחזרו נבדקו והיו מצויינים 3.כל ניסיונותינו לתקן את החוויה לא צלחו ולכן כל הארוחה בסך 1600 ש"ח לא חוייבה כלל - ובניגוד למה שנרשם גם היין היקר לא חוייב!
ganit - תמונה
ganit 35 ביקורות
פשוט מעולה
4.5
30/06/12

חגגנו אתמול יום נישואין, הלכנו על ארוחת הטעימות ליום נישואין שהוצעה לנו כחברי מועדון. שלוש מנות ראשונות, שלושה סוגי בשר , ארבע כוסות יין (ולא נראה לי שזה העיב על שיקול הדעת בהערכת... איכות המזון) וקינוח. כל הכבודה בתוספת אספרסו ובקבוק לימונצ׳לו תוצרת בית עלתה 500 ש״ח והייתה שווה כל שקל. השירות היה מעולה, הבשרים עשויים בדיוק לפי בקשתנו ובאיכות גבוהה. מנות ראשונות שלא את כולן יצא לנו לאכול בעבר במקום, מוגשות כולן בצורה מקורית, והטעם-פשוט התענגנו מכל ביס. גם הקינוח, שלמזלי יש עבורו קיבה נפרדת, היה מוצלח ממש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס מבקר מתחיל
מגיע למסעדה כוכבים במישלין
5.0
23/06/12

אין ספק המסעדה הטובה ביותר!!!! שירות סןפר אדיב ומקצועי,כל אורח חש VIP,מיקום מהמם,עיצוב מדהים שמשרה אווירה מיוחדת אבל הכי חשוב המנות המדהימות...אין ספק מומחים לבשר...עשוי מדהים!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 2 ביקורות
נחמד אך לא להיט, יקר.
3.0
20/06/12

הייתי במסעדה חגגתי יום הולדת. היינו זוג. המלצר היה אדיב וניסה לשכנע אותנו לקחת פורטראהוב 1.2 ק"ג ב310 שקל מנה ראשונה הזמנו חציל עם פסטו וגבינה היה אחלה, מנה מעולה. מנות עיקריות הזמנו... אנטריקוט וסינטה. אנטריקוט ב145 וסינטה ב110. סינטה הייתה על הפנים. היה קשה לאכול והרבה שומן. כשאמרתי למלצר שהסינטה פחות טעימה הוא ענה שאני לא מכיר טעם של סינטה , מה שלא נכון, בכל מקרה , לא התעקשתי על להחליף מנה. האנטריקוט היה מעולה אבל לא משהו שמפיל מהרגליים ולא משהו ששוה 145. הוא היה ברמה שזה מעולה אבל לא מצדיק את הפרמיה של המחיר. יש לציין שלא הזמנתי אותו עם חמאה אלא עם שמן זית. מביאים בקבוק לימונצ'לו למי שחוגג יום הולדת שזה נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
erezice - תמונה
erezice מבקר מתחיל
מסעדת הבשר הכי טובה בעיר!!!
4.8
19/06/12

אשתי ואני החלטנו לחגוג את יום הנישואין שלנו במסעדת NG, מרגע שנכנסנו למסעדה קיבלה אותנו מעיין מנהלת המשמרת באותו ערב שהייתה אדיבה ודאגה לנו במהלך כל הערב. למנה ראשונה הזמנו פיצה שהייתה... ספיישל באותו ערב, גן עדן מלאה בבשר ומוצרלה נהדרת. לאחר מכן הזמנו מנה של פורטר 1.2 מנה לזוג חלומית!!! בקיצור נהנו מכל ביס ורגע. ממליצים בחום, המחיר לא זול אבל גם לא יקר והאיכות...ושווה לשלם קצת יותר בשביל מנת בשר כזו!!! תודה לצוות על חוויה בלתי נשכחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן 3 ביקורות
א כ ז ב ה
2.8
09/06/12

לאחר כל כך הרבה מחמאות ששמענו, הגענו חמישה קרניבורים סופסוף למסעדה המיוחל NG. מנות ראשונות בינוניות ומטה. ממרח כבד עמוס בעודפים מוגזמים של שמן כמהין עד שאי אפשר לאכול אותו כמעט. קרפציו... הגיע בעיצוב יפה של גלילוני חסה מצופים קרפציו, אבל בסופו של דבר רצינו לאכול קפרציו ואכלנו תועפות חסה. ואז הגיע העיקר - הבשר. הזמנו רק ואך ורק בהמלצת המלצרית (במקור רצינו רק סטייקים אנטרקוט שחבל שלא לקחנו) מנות מרכזיות לשיתוף. מנה אחת של אנטרקוט בנתח שלם, ועוד מנה של פורטרהאוס גדולה המורכבת מפילה וסינטה על העצם. 310 שח כל מנה כזו. הנחמה היחידה בארוחה הזו היתה האנטרקוט, משובח ביותר. הנתח השני הפורטרהאוס היה יבש קשה וכמעט לא אכיל. אפילו חלק הפילה שבו היה יבש וקשה מה שמימי לא פגשתי אפשרות להרוס ככה נתח של פילה!!! התוספת ליד היתה סתמית ולא טעימה, ולמרביתנו גם לא אכילה. זהו זה, האנטרקוט היה טוב, כל השאר נפילה שלא פיללנו. לא נשוב עוד. אולי פעם NG היתה מסעדה טובה. אתמול למדנו שצריך קצת יותר משם טוב ופוזה במטבח כדי להוציא בשר כמו שצריך. סהכ שילמנו 1100 שקלים כולל טיפ, ולא לקחנו בקבוק יין. ח ב ל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren 2 ביקורות
מאכזב
2.8
04/05/12

אני רוצה להתחיל מזה שהשירות היה מעולה, אבל האוכל- כל כך רחוק מלהצדיק את המחיר. הזמנו פורטרהאוס 1.2 ק"ג- שעלה 310 ש"ח. ל2 אנשים המנה בהחלט מספקת(ל2 גברים אולי קצת פחות..). מראש אמרו... לנו שמדובר במשהו כמו 30% עצם במנה, ואכן כך היה. לחתוך את הבשר היה כמעט בלתי אפשרי. הטעם- לא רע,אבל גם לא מדהים בכלל. במחיר כזה ציפיתי לבשר מעולה, עם טעם נהדר. התוספת ליד- הפירה, עם שבבי הבטטה ועלי המנגולד, והשעועית הירוקה הייתה מאוד נחמדה, אך הכמות הייתה קטנה. לגבי יין- המחירים מופקעים- במידה ואתם רוצים להזמין רק כוס יין, יש רק יין אחד שמחיר כוס ממנו 28 ש"ח, והוא לא משהו, וישנם 2יינות אחרים- שעולים מעל 45 ש"ח לכוס! כל היתר מחייבים קניית בקבוק. הייתי בלא מעט מסעדות בעבר, אבל כאן- עם כל הרזומה של המקום, והמחיר - כל כך לא נפלתי, ובפה מלא אני חייבת לומר שהתאכזבתי. בקיצור- אם אתם מחפשים תמורה טובה לכספכם- ללא ספק- זה לא המקום בשביל זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir 4 ביקורות
טעים אבל יקר
4.0
03/05/12

האוכל בNG ללא ספק טוב ולכן שמה מוכר כל כך ברחבי הארץ. אכלנו סטייק פילה שהיה טעים ללא ספק יחד עם פטה כבד וקרפצ'יו שהיו טעימים גם כן , השירות היה מקצועי ונחמד. רק המחיר המופקע העיב על... החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tsafrir Peles - תמונה
Tsafrir Peles 2 ביקורות
יקר ולא מספיק טוב
2.5
29/04/12

שרות טוב צוות אדיב ומקצועי. בשר לא מספיק טוב באנטריקוט על העצם שהזמנו יותר מדי חלקים היו מסטיקיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zvika Gendler - תמונה
Zvika Gendler מבקר מתחיל
פשוט לא !
1.8
12/04/12

היינו לארוחת צהריים , 2 מבוגרים ו 2 ילדים , הזמנו את מנת הדגל פורטרהאוס ענק שהספיק לנו , אבל מעבר למחיר המופקע של המנה 360 ש"ח , התוספת שהוגשה , צלוחית פירה זערורית כמובן שלא מספיקה לא... ל 4 אנשים ולא ל2 וגם לא ליחיד ועל כל צלוחית נוספת שהזמנו חייבו אותנו , גם הבשר לא היה הברקה , בקיצר מלכודת יקרה בטירוף ללא הצדקה אמיתית. לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה