נגישות
נגישות

אנג'י - NG ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

307 ביקורות וחוות דעת על אנג'י

אור אלבז - תמונה
אור אלבז 3 ביקורות
ערב שף מקסים
4.8
26/06/14

אנחנו לקוחות קבועים שלכם ואתמול בערב הגענו לערב שף שעשיתם - היה פשוט מקסים אריאל השף הצליח להעביר חוויה מאוד מיוחדת של מגוון בשרים מעושנים שזרמו לשולחן בקיצור - היה ממש טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
yamila - תמונה
yamila מבקר מתחיל
כי בשר זה העיקר!
4.8
25/06/14

היינו ואכלנו פריים ריב מיושן 3 אנשים חלקנו ונהנינו נאוד מהבשר והשירות, כולנו הסכמנו שהנתח היה מעולה עם טעם חזק של היישון שהשתלב מצויין עם מרלו של ברבדו ושתי ראשונות של ברווז מעושן וסלט... היינו כמה פעמים ובהחלט נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gal - תמונה
gal 3 ביקורות
פשוט שווה!!
5.0
30/01/14

בת זוגי ואני אכלנו כבר פעם שנייה במסעדת NG ואנחנו רוצים להביע כמה טעים היה לנו, כמה האווירה הייתה נעימה וכמה שהשירות היה נחמד ואדיב. אכלנו בשתי הפעמים שהיינו במסעדה את האנטריקוט שלהם,... כי זה האנטריקוט הכי טעים שטעמנו מימינו. בנוסף, אכלנו המבורגר אלוהי שאין למצוא בשום מקום אחר! איפה עוד תמצאו המבורגר שעשוי מסטייק אנטריקוט קצוץ ומלחמניית בריוש?! איפה עוד תמצאו פירה שמעשנים את התפוחי אדמה שלו?! בנוסף, המחירים אולי לא זולים, אבל הם גם ממש לא יקרים בהשוואה למסעדות "יוקרה ואיכות" אחרות, במיוחד כשאתה מקבל את הרמה הכי גבוהה בהכל. לסיכום, אנחנו זוג סטודנטים, לא קל לנו לאכול בחוץ, אבל המקום הזה שווה כל שקל! בקיצור, תנסו! גל ומשי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rut - תמונה
Rut מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת!!!
5.0
12/01/14

כבר פעמיים שאנו נהנים מכל רגע.קודם כל השירות המוקפד ושנית המנות יוצאות מן הכלל.היינות שהיציעו לנו לטעום גם ברמה טובה מאוד. באמת אנו ממליצים לאוהבי בשר,כמו ארגנטינאים,לבקר בהקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
simona - תמונה
simona 2 ביקורות
איום ונורא
2.3
30/11/13

בחרתי לארח במקום לקוח עיסקי מחן"ל. השרות היה מצויין, כולם נחמדים, אבל האוכל היה נורא!! ממש לא אכיל. אני ואחד האורחים בחרנו במומלץ של היום PRIME RIB אחד 620 והשני 640 גרם. הבשר היה לגמרי... לא מיושן, בקושי אפשר היה ללעוס אותו. גם ה SPARE RIBS שבן זוגי לקח נשארו על הצלחת ולא בגלל שהוא לא היה רעב...המנה האחרונה היחידה שהעזתי לקחת היתה AFUGATO, מה כבר אפשר להרוס בגלידה ואספרסו?? מסתבר שאפשר - הגלידה היתה מלאה גושי קרח שנמסו לקפה והרסו אותו. המסעדה בהחלט ראויה לתואר המקום הגרוע ביותר שביקרתי בו ולמרבה הבושה זה קרה לי עם אורחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 3 ביקורות
ארוחת חודש נובמבר ב NG
5.0
09/11/13

חגגנו יום הולדת לשני ילדיי (חיילים) בארוחה מיוחדת שהוגשה ע״י אריאל השף. כמשפחה הנוהגת לחגוג במסעדות הייתה לנו הפתעה מדהימה מנת סלט העדשים שהוציא אריאל הייתה מרגשת צבעונית וטעימה,מנת... הסרדינים שינתה את יחסי לדג זה, מנה קלה ומיוחדת שקיבלנו אותה עם צייסר ערק שפתחה את התאבון לבאות. מאחר וראינו שהולך להיות ערב מיוחד הזמנתי בקבוק יין של פטיט קסטל שעינג ושידרג את הארוחה,לאחר מכן הגיעה מנת פילה בקר ולאחר מכן קיבלנו את המנה העיקרית :פורט האוס במשקל 6 ק״ג שחולק בין המשתתפים בארוחה יחד עם הפטיט של קסטל הנאתנו הרקיעה לשחקים. לסיום סופלה שוקלד מוגש בפוייקה,אין ספק סיום מופלא לארוחת העשור.אין ספק הארוחה הטובה שאכלנו בשנים האחרונות מעשי יידי השף המדהים.אין ספק שנחזור למקום והפעם עם כל המשפחה ,מה קרה ? גם להם מגיע להנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Assaf - תמונה
Assaf 5 ביקורות
ארוחה טובה במחיר סביר
4.3
26/08/13

חגגנו את יום ההולדת שלי במקום אכלנו את הריזוטו והאנטריקוט ולמנה ראשונה את החצילים היתה ארוחה טעימה וטובה, אווירה נעימה ושקטה ואפילו חניה בכניסה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ganit - תמונה
ganit 35 ביקורות
עדיין טעים, אבל חבל שלא מתייחסים למה שאמרנו בעת ההזמנה
4.3
03/08/13

הזמנתי מקומות, אמרתי בפירוש שחוגגים יום נישואין ושחברי מועדון, רק בסוף הארוחה הסתבר שיש מנות מיוחדות שהיו אמורים להציע לנו לרגל האירוע. מצד שני היה פיצוי נאות של קינוח, הסטייקים היו... נפלאים וגם המנות הראשונות. מבחינתי אין הרבה מסעדות שמצדיקות נסיעה לתל אביב, אבל NG היא אחת מאלה שכן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל אבן צור - תמונה
גל אבן צור 3 ביקורות
אוכל מעולה לחובבי הבשר
4.5
25/07/13

אכלנו אנטריקוט מעולה. השירות מצויין וחייכני והיה לנו כיף מאוד. חובה לתת קפיצה אם אתם בתל אביב. המחיר מעט יקר אך מותר להתפנק פעם בכמה זמן. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 2 ביקורות
חוויה מדהימה!
4.5
13/07/13

הגעתי למסעדה דרך האתר. פעם ראשונה שאכלתי שם הודהמתי לגלות שעדיין יש מקומות שבהם יודעים לתת שירות בצורה כל כך טובה בארץ ומגישים אוכל מעולה. הבשר שלהם מושלם, ממליץ בחום על הפורטרהאוס.... פשוט חוויה כיפית. נרשמתי במיוחד לאתר רק כדי לדרג אותם, כי באמת מגיע להם!

עוד פרטים
הוספת תגובה