נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מדהים!!! כל החוויה מדהימה!!!
4.8
29/06/15

חווית ההגעה למסעדה , קבלתי נו על ידי צוות המלצרים הייתה מושלמת! אנשים טובים שעושים אוכל טוב. פשוט ככה! נהנו מכל שניה ומארוחת הבוקר שהגיעה אלינו ממש מהר!!! מנות טעימות ומעוצבות! מקסים... לגמריי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nisso18 - תמונה
nisso18 12 ביקורות
עסקית חביבה
4.0
08/02/15

הגענו ארבעה סועדים. נבחרו 4 עסקיות ב-79 שקלים. בראשונות נבחרו להן 2 קרפצ'יו (טרי וטעים) ושני סלטים (גדולים וטעימים אף הם). לקחנו 4 שניצלים ובחיי, כל שניצל גדול מקודמו, טרי, דק... וטעים. הוגש גם לחם עם שמן זית ומעט רסק עגבניות. חייב לציין כי מחיר העסקית טיפה הרתיע (80 ש"ח עבור שניצל, המבורגר בעסקית של 99 שקלים) אבל חומרי הגלם נהדרים ושווים כל פרוטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
שירות לא נעים, אוכל בינוני
1.8
25/01/15

הגענו ביום רביעי האחרון לחגוג לחברה יום הולדת, הזמנו ראשונות למרכז השולחן, שהיו חביבות.. ולעיקריות הזמנתי את מנת הפסטה פירות ים, כשהמלצרית סיפרה שיש במנה שרימפס, קלמארי, מולים וסרטן לא... מקולף- ביקשתי בלי הסרטן כי אני לא רוצה להתעסק עם האוכל. כשהגיעה המנה היו בה קריסטל שרימפס לא מקולפים. כשאמרתי למלצרית שהיא לא אמרה לי שיש גם שרימפס לקלף, היא אמרה שהיא תגיד במטבח שיקלפו לי. אחרי ששלפו לי את שני הקריסטל שרימפס מהפסטה, היא חזרה פושרת, ואת הקריסטל שרימפס לא קיבלתי חזרה. חברה אחרת בשולחן שהזמינה פסטה ברוטב עגבניות, נתקלה בשערה ארוכה ושחורה בפנים, היא במקרה ישבה עם שיער אסוף (בניגוד לכמה מלצריות שהיו עם שיער פזור). אחראית המשמרת ראתה את החברה שלי מוציאה מהפה את השערה ושלחה מלצר שיגש אליה וירים את המנה, כעבור 2 דקות האחמשית ניגשה לחברה שלי ואמרה לה שאין במטבח אף אחד עם שיער ארוך בטון ממש ממש לא מתנצל. כשהחברה שלי אמרה לה שזו הייתה שערה שחורה והיא בכלל בלונדינית, האחמשית שאלה מה היא תרצה במקום- וכשחברתי ענתה שאכלה כבר חצי מנה והיא לא תרצה כלום האחמשית שאלה שוב אם בטוח, והלכה. בלי להתנצל!!! כשביקשנו תפריטי קינוחים לקח למלצרים 20 דקות להביא לנו ( אחרי שפינו את השולחן) וכשהזמנו קינוחים לקח להם עוד 20 דקות להגיע אלינו. אחרי עוד 10 דקות בהם הקינוחים מתחילים להנמס -אף מלצר לא חושב להביא לנו כפיות, ניגשתי למלצרית וביקשתי את המנהלת, היא עשתה לי פרצוף, אפילו לא ענתה, לקחה כפיות והניחה על השולחן. כאילו שאני אשמה. כשביקשנו חשבון, הוא הגיע בלי הפסטה עם השערה. לסיכום החוויה: השירות מזעזע ומתנשא, האוכל בינוני, ואחראית המשמרת לא נעימה. ד״א, ריח הסיגריות בכלל המסעדה לא מעורר תיאבון במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 4 ביקורות
תמורה גרועה למחיר
1.5
03/01/15

חזרנו עכשיו מבראנץ משפחתי בשבת. הרושם הראשוני, מעבר לנוף היה של בלאגן בגלל הרעש האיום. ישבנו במרפסת המקורה ואמנם הייתה קבוצה גדולה שעשתה הרבה רעש אבל בנוסף לזה הייתה מוזיקה חזקה ונראה... שלא הקדישו טיפת מחשבה לאוירה ואקוסטיקה. הזמנו 5 מנות ובנוסף את ארוחת הדייגים למרכז השולחן. האוכל הגיע אחרי די הרבה זמן ואמנם הגיע לחם בינתיים אבל מים ושתיה לא. הבנדיקט (ללא תוספת) היה טעים, אבל בשביל מחירו הייתי מצפה שלפחות יגיע בליווי קצת ירקות או סלט ירוק. ארוחת הבוקר הייתה סבירה, אבל מצאו לנכון לחייב על כל תוספת קטנה, אפילו על בצל מטוגן בחביתה גבו 6 ש״ח. העניין הוא פחות הכסף אלא התחושה של קטנוניות. צחקנו ואמרנו שעוד יגבו על מלח ופלפל במנה. ארוחת הדייגים הייתה יפה אבל ברגע שהיא הונחה על השולחן, בלטו בעליבותם העגבניה והמלפפון החתוכים, והיה נראה כאילו הטבח שהניח אותם על הצלחת לא הסתכל עליהם לרגע. הכל היה מאוד בינוני, חסר אוירה ובלי שום תשומת לב לפרטים. היה די ברור גם מההתחלה שלא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מסעדה יוקרתית עם מחירים בהתאם
4.3
21/12/14

מנות שלא משאירים מהן פירור בצלחת. ממש ללקק את האצבעות פשוטו כמשמעו. מעולה לגמריי. נוף מושלם. מקום מרשים ללא ספק, שמספק אווירה חד פעמית ומדהימה. חוויה קולינרית מקורית וחד פעמית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yitzikal - תמונה
yitzikal 24 ביקורות
מסעדת סיטרה
1.0
29/11/14

בשבת 28.11.14 התארחנו שלושה זוגות לארוחת ״בראנץ״ אשר הוזמנה על ידנו דרך חברת דור חדש בשוברים . בהתאם למפורט באתר חברת דור חדש בשוברים, ארוחת הברנץ לזוג היתה אמורה לכלול אחת מחמש... אפשרויות של ארוחת בוקר רגילה בתוספת טאפאס אחד לכל ארוחה מתוך מספר אפשרויות שהמסעדה מציעה בתפריט הבוקר וכן קוקטייל כאפשרות במקום שתיה קלה/ חמה בחלק מהארוחות. בפועל נדהמנו להווכח כי המפורט באתר חברת דור חדש בשוברים אינו תואם את אשר נדרשנו במסעדה עצמה. כך לדוגמה נדרשנו כסף עבור כל תוספת מיוחדת לאומלט דבר שכלל אינו מוזכר כאמור באתר דור חדש בשוברים וכך לגבי הקוקטיילים והטאפאסים. מנהל המשמרת בחור בשם אוראל שהוזמן להסביר לנו את הסתירה בפרסום הוכיח עד כמה הוא אינו ראוי למלא תפקיד ניהולי במסעדה!!! לדבריו ״ הוא אינו אחראי על הפרסום באתר חברת דור חדש בשוברים( טענה קלושה שהתבררה כלא נכונה, מחברת דור נמסר לנו שהפרסום בוצע בתאום מלא עם המסעדה וקיבל את אישורם!) והוא יבדוק עימם את הסתירות שיש בין המפורסם על ידם לבין המוצע במסעדה. הוסבר ל״ מנהל״ הנכבד שתפקידו כמנהל תורן במסעדה הוא לתת שרות מיטבי לאורחים ואת הבירורים עליו לבצע מול חברת דור שוברים לא על חשבון הנאת אורחי המסעדה אך הוא סירב בתוקף להעניק לנו את תנאי ארוחת הבראנץ כמתחייב מהשוברים אותם רכשנו!לקינוח כדי להמחיש את חוסר המקצועיות של צוות המסעדה, הוגש לנו חשבון שגוי בסכום של 58 ש״ח אך לפחות המלצרית התנצלה על הטעות. לסיכום, מקום המתיימר להיות ולהתנהל ברמה גבוהה בפועל מתנהל ונותן שירות כמו במסעדת פועלים זולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
N.R - תמונה
N.R מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!
5.0
15/11/14

אכלנו שם כמעט את כל המנות- ארוחת בוקר, צהריים, ערב, סושי! מקום מומלץ בחום לכל אירוע וזמן, אפילו לאירועים גדולים! השירות מעולה, אווירה מצויינת, ונוף עוצר נשימה! נחזור בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yakov - תמונה
Yakov מבקר מתחיל
"חוויה בלתי נשכחת"
1.0
08/11/14

יום רביעי האחרון הזמנתי מקום ליום שישי בשעה 20:00 לארוחה רומנטית עם רעייתי ביקשתי מקום שקט. למחרת קיבלתי טלפון לאימות הגעתי וכמובן אישרתי הגעה . אך כאשר הגעתי למסעדה כמובן בדיוק בזמן... המארחת בדקה שהזמנתי מקום ומיד הרגשתי שמשהו לא בסדר וכמובן לא שמרו מקום ולא ערכו שולחן וברוב חוצפתם ניסו לדחוף שולחן במעבר , כמובן שהבעתי את חוסר שביעות רצוני והודעתי שאני לא מתכוון לשבת במקום זה וללכת לדרכי .מה שלא גרם לאף אחד שם לנסות לכפר על בושתם . מסתבר שבמסעדה זה הלקוח הוא מובן מאליו ואני הלקוח לא שווה הרבה בעינם . כמובן שאותי ואת קרוביי הם לא יזכו לארח שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan 46 ביקורות
יקר מאד ולא ממש מוצדק
2.5
19/10/14

הגענו לארוחת ערב, זוג + 3 ילדים. המקום חביב, אם כי צפוף וחשוך מידי לטעמי. השירות אדיב והמנות טעימות אבל יקרות מאד מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילת - תמונה
גילת 2 ביקורות
מעולה!
4.5
13/10/14

תמיד כיף לחזור, ותמיד אותה רמה גבוהה ואוכל מעולה. הפעם הזמנו בעיקר סושי- שהיה מדהים! וכמה מנות ראשונות- שגם היו מעולות.

עוד פרטים
הוספת תגובה