נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

שמרית - תמונה
שמרית מבקר מתחיל
לא מומלץ. שירות גרוע. ריח סיגריות כבד
1.8
05/11/18

חגגנו יום הולדת רומנטי במסעדה. יש לציין שהאוכל היה טעים, אולם השירות לא ענה על הציפיות במסעדה כזו יקרה. לקח זמן לקבלת המנות. התבקשנו לעבור שולחן באמצע הארוחה. ובעיקר סבלנו מריח סיגריות... חריף במסעדה הסגורה. האפשרות למעשנים לעשן במרפסת המקיפה את פנים המסעדה, תוך פתיחת הדלת באופן רציף לא משאירה אופציה אחרת מאשר לסבול את הריח. בעוזבי את המסעדה, ביקשתי להתלונן ולהעביר הלאה את העובדה שלא אחזור למסעדה כי סבלתי מריח הסיגריות ונעניתי על ידי מארח צעיר וחצוף: "תודה רבה, שיהיה לך לילה טוב", בלי טיפה של כבוד אלי כלקוחה ששילמה היטב, בלי טיפת התנצלות ורצון להעביר את פנייתי הלאה. יצאתי משם בכעס רב. לא ממליצה בשום אופן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 9 ביקורות
יקר מידי ביחס לתמורה.
2.0
15/09/18

לא מומלץ. מחירים של מסעדת שף יקרה ואוכל ברמה בינונית. מרק טופו טעים. סלט ירוק גם לא רע. מנת דג לוקוס יקרה מאוד ולגמריי לא מצדיקה את המחיר. בסה״כ תחושה שלא מקבלים תמורה עבור המחיר היקר,... לא באוכל ולא בשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 4 ביקורות
לא נגיע שוב
1.5
05/07/18

מאכזב ביותר! שירות גרוע מאוד, לא מתעניינים בסועדים, לא עורכים את השולחן בזמן, מחיר גבוה ביחס לשירות ולאיכות המנות. מבחינתי לא מומלץ בכלל. היינו 9 אנשים וכולנו הסכמנו שהשירות לא טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shmuel - תמונה
shmuel 2 ביקורות
ריח של סיגריות מאפיל על המנות
2.8
27/01/18

אכלתי במוצש לפני כשבוע עם אשתי וזוג חברים. המנות היו טעימות ויקרות בצורה מוגזמת אך השירות טוב. אבל לאורך כל הערב היה ריח של סיגריות שנדבר בבגדים ובגוף. שלחתי תגובה למסעדה במייל ואף אחד... לא טרח להגיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orit - תמונה
orit 4 ביקורות
אחראי משמרת שהרס לנו ולמסעדה
2.3
22/12/17

פעמים רבות כבר ביקרנו בסיטארה. בדרך כלל אנחנו אוכלים במקום סושי ועל אף שהוא יקר, הרולים מצויינים, מעניינים והדגים תמיד טריים וטעימים. אלא שחווית הבילוי במסעדה אינה מסתכמת באיכות המזון,... אלא גם בכל מה שמסביב, כולל הגישה והשירות, והפעם יצאנו מן המקום מאוכזבים ועם טעם רע מאוד ואיני בטוחה שנחזור לשם שוב. כחברת מועדון קיבלתי במייל שובר להנחה בת 15% על הארוחה וקינוח בחינם לכבוד יום הולדתי. החלטנו להתחיל את סוף השבוע של ימי ההולדת של בן זוגי ושלי והגענו למקום לארוחת צהריים. במהלך הארוחה הראינו את השובר למלצרית והיא אישרה לנו את ההטבה, אך בסיום הארוחה, כאשר הצגנו את ההטבה החליט אחראי המשמרת , כי אין אפשרות לקבל את ההטבה ללא כרטיס המועדון. הראינו לו כי בשובר כתוב שצריך להביא את השובר עצמו והכרטיס אינו מוזכר (הכרטיס נשאר בבית לאחר שהקפדתי לקרוא את כל האותיות הקטנות), אך הוא המשיך להתווכח איתנו. הוא אמנם עשה זאת בשקט ולכאורה ברוגע, אך תוכן דבריו היה בגדר חוצפה, עלבון ואבסורד. זאת ועוד, הוא אף התהדר בעובדה שאינו מתרגז ומרים את קולו. באמת? האם עלינו להודות לו על כל? בסופו של דבר, לא הסכמנו לוותר וקיבלנו את ההטבה, אבל הארוחה מבחינתנו נהרסה ויצאנו בתחושה רעה של מפח נפש, עצבניים וחשים מושפלים ומרומים. חבל שממנים אדם כמו אותו מנהל משמרת, לתפקיד שלתפיסתי אינו מבין וכך לדעתי, אין באפשרותו לבצע, מבלי לפגוע בלקוחות ובסופו של דבר במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yair - תמונה
Yair 2 ביקורות
זלזול שעולה הרבה כסף.
1.3
23/11/17

הגענו בכדי לאכול טוב עם חברים. התפריט לא מבשר טובות: 180 שח עבור סטיק. התפשרתי על המבורגר. אחרי שגבו 20 שח על תוספת של רצועת גבינה ובצל מטוגן הגיעה המנה. ארוחת ילדים. ציפס גרוע. ללא... רטבים. בקיצור בושה וחרפה. חברה כסף אתם יודעים לקחת. תמורה - ברצפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
פעם אחרונה בסיטארה בוודאות
1.5
11/11/17

שירות מחפיר יחס מזלזל מצד מנהל המסעדה מלצרים לא אחראיים שמפספסים מנות!! לאחר שכולם סיימו לאכול לא קיבלנו את המנות שלנו ולמנהל לא היה שום דבר מספק לומר לנו! לשם לא הייתי חוזר! וגם לא... ממליץ להגיע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval - תמונה
Yuval מבקר מתחיל
לא ממליץ
2.3
26/08/17

הזמנו סושי שלפי התפריט מאד יקר ולפי זה מצפים לקבל דגים איכותיים אבל בפועל קיבלנו מנות ברמה בינונית. מנת סטייק של 600 גרם טיבון הוגשה פושרת וחתוכה. מי מגיש סטייק חתוך? הבשר היה לא איכותי... ולא מכבד את המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Almog - תמונה
Almog 2 ביקורות
חמוד+
3.3
07/07/17

לפחות במנות הראשונות- קטנות ויקרות. קינוחים מאכזבים. אציין לטובה את השירות, מלצר אדיב ושירותי מאוד, מדבר בגובה העיניים ונענה לכל בקשה גם כשהיינו מציקות קצת(: אווירה חמודה ולא... מעבר. בקיצור הייתי ממליצה לסכם ארוחת ערב בסיטארה עם מנה עיקרית בלבד, לא לבוא רעבים ובטח שלא קצרים בכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak - תמונה
Barak 2 ביקורות
הייתי עם אורחת מחו"ל והתביישתי !!!
1.3
07/07/17

הזמנו מקום מראש, במרפסת, למרות שהשולחן היה פנוי, ניקו אותו לידנו הזמנתי טונה אדומה ב 75 שח, שהופיע בתפריט הרגיל ואז המלצרית הודיעה שזו מנה ראשונה מאוד קטנה ולא מספקת (למרות שלא הופיע... תחת הכותרת של מנות ראשונות). המליצה במקום על דג מוסר, שלא הופיע בתפריט , כששאלתי למחיר , ויתרתי על הרעיון - 158 שח! הזמנתי במקום שתי מנות של סושי 8 יחי' כל אחת בכ 60 שח למנה , ואז הסתבר שהמנות שלי לא תגענה יחד עם המנה של האורחת (שהזמינה סוג של פסטה) , בגלל שזה יוצא מ 2 מטבחים נפרדים ! התפשרתי על מנת פרגיות , פסטה לאורחת , ו- 2 כוסות יין במחיר מופקע של 50 שח כל אחת. תוך כדי הארוחה , גילינו זחל (לא מעופף) בצלחת הפסטה של האורחת. אמנם החליפו את המנה שטעמה גם כך היהממוצע מינוס, כנ"ל לגבי הפרגיות. בקיצור חוויה מביכה ומאכזבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה