נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 24

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

Raanan Chasdai - תמונה
Raanan Chasdai 23 ביקורות
2.7
30/12/06

באנו שני זוגות עם קופון rest .לא טרחנו להדפיסו יותר מעותק אחד, על סמך נסיון עבר במסעדות שמכבדות הקופון למספר סועדים גם אם יש עותק אחד (הרי יכולנו להדפיסו באין ספור עותקים...). לצערנו... מנהל המשמרת היה נוקשה וגילה חוסר גמישות ולא היה מוכן לכבד את הקופון יותר מפעם אחת. פורמלית זה נכון אבל ההגיון? היחס? ועוד טען ש"אתר rest משלמים להם על המנה...???!!!". העלבת אותנו עם טיעון זה. אדוני! זה היה בשישי 29.12 בלילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/12/06

הזמנתי מקום לי ולאשתי. קיבלני שירות מפנק כבר מהכניסה. האוכל היה מצוין. הזמנו שתי ראשונות ושתי עיקריות מהספיישלים. אוכל מצוין, שירות מעולה. מחירים סבירים, מומלץ מאוד. מומלצים פילה לוקוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
20/12/06

שירות מזעזע!!!הגענו 4 חברות ביום שישי בבוקר לאחר שהזמנו מקום מראש. לא היה לנו שולחן ונאלצנו להמתין המון זמן. המארחת שכנראה צריכה להחליף מקצוע דחוף אמרה לנו שאין לנו מקום כי "לפעמים קורה... מצב שערסים נדחפים קודם ואין מה לעשות".אוקיי, סליחה?! את רצינית שזה מה שאמרת עכשיו? היינו בהלם ממנה. בסוף נמאס לנו לחכות לשולחן שלא יגיע אז הלכנו משם.בקיצור, הסיטרה מקום פלצני עם שירות מתחת לכל ביקורת! מאוד לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
18/12/06

היינו אתמול בצהרים לאחר שהזמנו מקום בטלפון לארוחת צהרים עיסקית. כשהמלצרית הגישה את התפריטים הופתעתי לגלות שלא מופיעה ארוחה עיסקית. שאלתי את אחראי המשמרת והוא אמר כי בגלל שזה חג חנוכה... אין עיסקיות בצהרי חול. אמרתי לו שזה ממש לא בסדר שהמארחת לא עידכנה אותי בטלפון כשהזמנתי מקום והוא כלל לא התייחס לכך. עזבתי את המקום ואחראי המסעדה לא טרח בכלל להתנצל על המקרה והיה קצר סבלנות. אינני מתכוונת לחזור לשם יותר עם התנהגות שממש לא מצופה ממי שאמור לנהל מסעדה ברמה שנחשבת לגבוהה מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופי - תמונה
סופי מבקר מתחיל
2.7
17/12/06

הפעם כשהגעתי עם בן זוגי כדי לחגוג לו יום הולדת מאוד התאכזבתי מהמקום.בעבר ישבתי שם עם חברותיי והשירות היה מאוד נחמד. היתה פרטיות, בין כל שולחן לשולחן היה מרחק מסוים. האוכל היה טעים... והמחירים היו סבירים, לדוגמא: אנטריקוט היה 98 ש"ח.אתמול הגעתי בערב עם החבר שלי. התיישבנו ולצערנו ראינו שאין לנו שום פרטיות. ישבו לידנו 3 אנשים וממש שמענו אותם - עוד רגע והיינו משתתפים בשיחה שלהם. ממש לא רצינו לדבר בינינו מהחשש שכולם יקשיבו לשיחתנו.האוכל לא היה כל כך טעים מהזכור לי מהפעם שעברה ובנוסף גם יקר - אנטריקוט עולה עכשיו 130 ש"ח. המחירים לא היו מעודכנים באתר האינטרנט. השירות לא היה כל כך טוב. לא נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ornah - תמונה
Ornah מבקר מתחיל
2.0
07/12/06

לאחר שהייתי במסעדה הזו פעמים רבות - ומאחר שאנחנו מרבים ללכת לשם לארוחות עם לקוחות, הגעתי לשם לפני מספר שבועות לצהרים - הזמנתי מראש, כרגיל. מדובר היה בארוחת צהרים חשובה עם לקוח עצבני... והמטרה הייתה לפייס אותו. אני מגיעה למסעדה - קטע ענק - הם החליטו לא (!!!) לפתוח לצהרים עקב "הכנסת תפריט חדש" - כששאלתי למה לא הודיעו לי לכל הפחות - הרי יש להם את מספר הטלפון שלי? ענתה לי הילדה בכניסה שהיא "באמת נורא מצטערת" - גם אני נורא הצטערתי שאני לעולם לא אחזור למקום כל כך לא מקצועי - רמת האוכל כבר לא משנה כשמזלזלים ככה בלקוח - ותארו לעצמכם איזה עניין היה להסביר ללקוח שלי למה אנחנו לא אוכלים שם?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
21/11/06

התארחתי ביום שישי בבוקר, השרות היה גרוע. ללקוחות מועדפים היה שרות אישי.האוכל מנימלי ולא טעים ויקר - 54 ש"ח ארוחת בוקר. המקום יפה עם פוטנציאל, חבל שהיחס מזלזל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/11/06

הייתי עם חברה ביום חמישי כי רציתי לנסות את התפריט החדש. למנה ראשונה אכלנו ברבוניות ופטה כבד אווז, מנות מעולות!!!למנה עיקרית אכלנו שתינו פילה בקר שנמס בפה...לקינוח רצינו לקחת את המנה... הקבועה - ממתק סיטרה אבל המלצרית המליצה בחום על הקדאיף ואכן היה שווה לנסות.ממליצה בחום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
27/09/06

כיצד הידרדר האוכל עד כדי כך?!הבמיה נראית כמו מחית.הפירה דליל כמו דייסה ורוטב הכבד הופך אותו לעיסה בלתי אכילה.לא מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
4.3
25/09/06

המסעדה עם רמת השרות הטובה בארץ לדעתי והייתי כבר בעשרות מסעדות יוקרה. האוכל, השירות והמקצוענות של המקום גורמים לי להתגאות בפני אורחים מחו"ל על הרמה של המסעדות בארץ.מאוד נחמד שאפשר לעשן... סיגר ללא טורדנים למיניהם. בקצרה מעולם לא התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה