נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

benbeny - תמונה
benbeny מבקר מתחיל
ארוחת צהריים משולמת!
5.0
27/10/13

הלכנו המשפחה לאכול ארוחת צהריים, היו איתנו שני ילדים שקיבלו את האוכל שלהם בתזמון מושלם- רגע לפני שהתעייפו והתחלו להציק, אחר כך הילדים ירדו לשחק בגינה ליד, ואנחנו נהנו מהנוף עוצר הנשימה... של הים! היה באמת מושלם! השירות מצקועי ממש והאוכל פשוט טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itzik - תמונה
Itzik מבקר מתחיל
שם מפוצץ עם אוכל גרוע
1.8
26/10/13

ישבנו לאכול ארוחת בראנץ איכות הארוחה הייתה הרבה מתחת למצופה, מנות קטנות , מפוצצות בגבינת שמנת וחמאה במחיר מפוץ , התמורה שקיבלנו לכסף ואיכות הארוחה היו הרבה מתחת למה שמקבלים בבתי הקפה... בארץ . ממליץ להיזהר משמות מפוצצים שכל מה שהם בונים זה השם המפוצץ עם איכות ירודה של ארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
KEREN וMARTIN - תמונה
KEREN וMARTIN 4 ביקורות
ארוחות בוקר חדשות
5.0
07/09/13

בשישי האחרון, הגענו לסיטרה והופתענו לגלות ארוחות בוקר חדשות. אני הזמנתי פרנץ' טוסט שהיה מושלם ובעלי טרף את האגז בנדיקט עם החזה אווז, שהספקתי לטעום ולהסכים איתו. אין ספק שנשוב לסיטרה... ,להתחיל את הבוקר במיוחד עם ארוחות הבוקר החדשות! ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי - תמונה
שלי 2 ביקורות
ארוחת בוקר
3.0
25/08/13

המקום מדהים, הנוף עוצר נשימה. אך לצערי ארוחת הבוקר סתמית ואינה מאפיינת מקום שאמור להיות יוקרתי. המלצרים לא מקצועיים כל הזמן צריך לבקש דברים הם לא ערים לצרכי הלקוח. כדאי שסיטארה יתעוררו... וישדרגו את ארוחת הבוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 2 ביקורות
ערב חברים ויום הולדת
5.0
10/07/13

הגענו לסיטרה לחגוג יום הולדת ביום רביעי שעבר, גילינו שזה ערב חברים, המוזיקה הייתה מעולה, האווירה כיפית וצעירה. פשוט נהננו כולם! ממומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חווה - תמונה
חווה 2 ביקורות
תענוג צרוף!
5.0
09/07/13

הגענו לסיטרה (שוב) פשוט לא יכולים ללכת לשום מקום, כרגיל השירות היה אדיב מקצועי וזמין, האוכל היה מושלם, הזמנו סושי, החומרים הכי-הכי טובים שיש, רולים נדירים! מוזיקה ואווירה שמתשלבים לנוף... העוצר נשימה של הסיטרה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Udi - תמונה
Udi 2 ביקורות
מעולם לא שילמתי כ"כ יקר על משהו כ"כ גרוע
1.5
05/07/13

המנות היו מעליבות בגודלן, חלקן היו טובות וחלקן פחות מבסדר, שירותים מלוכלכים, מלצריות חמוצות, מוזיקה שניגנה עיבודי דאנס לשירים ישראלים בקולי קולות, לקינוחים לקח חצי שעה להגיע, השירות... בינוני. אבל המחיר: כמו מסעדת יוקרה פריזאית. לא חוזר לשם גם בחינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יולי - תמונה
יולי מבקר מתחיל
NEVER AGAIN מחקתי את סיטארה מרשימת המסעדות שאבקר בהן
1.0
21/06/13

למרות שהזמנתי שולחן יומיים מראש ולמרות שהיגעתי בזמן. נאלצתי לחכות 50 דקות יקרות לשולחן פנוי. שמעתי הרבה 'מצטערים' מצוות המלצרים ומנהל משמרת אבל אני מחקתי את סיאטרה מרשימת המסעדות שאי... פעם אבחר לשבת בהם. שירות גרוע ויחס מזלזל

עוד פרטים
הוספת תגובה
mesi - תמונה
mesi מבקר מתחיל
ארוחת צהריים מושלמת
5.0
15/06/13

אמנם חיכינו כמה דקות בדלת, אבל ברגע שהתיישבנו, קיבלה אותנו מלצרית חיננית ואדיבה, מאד מקצועית שהמליצה על מנות טעימות כמו ריזוטו פירות ים ורולים מדהימים ממבחר הסושי העצום שהיה בתפריט.... נהננו מאד מהאוירה (המסעדה היתה מלאה), מהשרות מהאוכל והנוף היפיפיה.נשמח לחזור, תודה סיטרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Loveeat - תמונה
Loveeat 2 ביקורות
שירות גרוע
3.0
15/06/13

ארוחת בוקר מפנקת ברמה, הכל טרי אבל שירות איטי, לא מפוקסים המלצרים, טעות בהזמנה...

עוד פרטים
הוספת תגובה