נגישות
נגישות

סיטארה - Seatara ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

256 ביקורות וחוות דעת על סיטארה

כרמלה - תמונה
כרמלה 2 ביקורות
אכזבה ושרות בושה למקום.
1.0
31/05/17

אכזבה טוטאלית. מחיר מופקע למנת שפייסל שלא טרחו להגיד אותו. שכחו לבצע חלק מההזמנה. בקיצור בושה למסעדה. מקום שמכבד את עצמו היה נותן מינימום פיצוי של קינוח על המנה שנשכחה.... חבל מאוד באנו מצפון הארץ בערב חג והיה מאכזבבבבב

עוד פרטים
הוספת תגובה
SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
הקיאו עלי במסעדה ואפילו לא התנצלו.
2.8
19/01/17

בערב יום ראשון שבוע שעבר ישבתי לאכול עם חברה במסעדה, החלטנו לפנק את עצמנו לאחר סיום לימודי התואר. החוויה הייתה קצת פחות נעימה משחשבתי. תחילה המארחת שקיבלה את פנינו הייתה נורא לא נחמדה.... לא יודעת לאיזה יום נוראי היא התעוררה, אבל לא אני זו שצריכה לספוג את החוסר נעימות שלה. ביקשנו לשבת באזור המעשנים, מוטב לציין שזה חדר פנימי בתוך המסעדה, אבל לא ציינו בפני שזה מקום חשוך באווירה של "בר", אבל בר חשוך מאוד. שקצת פחות מתאים לאנשים שמעוניינים לקרוא מהתפריט למשל.. המלצרית שקיבלה את פנינו הייתה ממש חמודה, אבל לצערי הייתי צריכה לבקש ממנה דברים בסיסיים כמו לפנות לי את השולחן ממנות ראשונות לעיקריות, להביא לי תפריט קינוחים , לערוך לי לקינוח וכיוצא בזה.. עד כאן הכל עוד בסדר! בהמשך, אורחת במסעדה שישבה לידנו לא הרגישה טוב והתחילה להקיא במסעדה, היינו במתחם המעשנים, מתחם סגור ללא אוורור. המלצריות נעלמו מין העין וכל שנוטר לי הוא לשבת באותו חלל סגור ולחכות שמישהו יבוא לפנות לי את השולחן ולהביא לי את החשבון (חיפשתי אותן גם פיזית הן לא היו שם!). אף אחד לא טרח להתנצל על החוויה הזו, ויתרה מכך, המלצרית שלבסוף הגיעה חזרה עם מטהר אוויר וריססה שם בכמויות מטורפות.. בזמן שהמתנתי לקבלת האשראי שלי בחזרה פשוט נחנקנו מתערובת הריחות, ושוב.. אף אחד לא טרח להתנצל, בשום צורה ודרך.. שילמתי ממיטב כספי והלכתי.. חשבתי שמקום שמכבד את עצמו, ישקיע מאמץ קטן בלקוחותיו.. התקשרתי להתלונן למחרת, וגם לזה אף אחד לא הגיב. אני לא אשקר, האוכל היה מאוד טעים אבל לצערי יצאנו משם עם טעם מר בפה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalbr - תמונה
michalbr 6 ביקורות
מקום נחמד, אוכל טוב, יש מקום לשיפור בתחומי השרות והתפריט
3.5
04/01/17

הבעיה בתפריט שהוא לא ברור, תחת קטגוריה ראשית מופיעות מנות ראשונות ועיקריות יחד, בלי אפשרות לדעת מה הוא מה- רק באמצעות ניחוש שהמנות שמגרדות את 100 השקלים מלמטה, והעיקריות עוברות סכום זה,... אפשר היה להוסיף הערה כדי שיהיה ברור. המנות יחסית קטנות, אבל האוכל משובח. המחיר קצת גבוה, ואין תקשורת בין אנשי הצוות, המלצר ששירת אותנו לא קיבל בקשות שהועברו דרך מלצרים אחרים. המלצרים לא נראו בסביבה באופן כללי, אלא רק כדי לקחת הזמנות או להגיש. לסיכום- מקום חביב, יש מקום לשיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hbm7 - תמונה
hbm7 2 ביקורות
ארוחת הבוקר הכי גרועה שאכלתי אי פעם בארץ
1.5
14/10/16

הגענו ביום שישי בבוקר בעלי ואנוכי לבוקר פינוק ולקחנו את אמי הקשישה איתנו. הבטחנו לה ארוחת בוקר יפה מול הים. המסעדה "נחשבת" יוקרתית והנוף מהמרפסת משקיף על הים. ארוחת בוקר עולה 68 שח... ליחיד ואין ארוחה זוגית. ארוחת הבוקר כוללת מיץ מבקבוק שאינו סחוט טרי. מיץ סחוט טרי מוגש היום בכל ארוחת בוקר פשוטה בארץ. אני ואמי קיבלנו שקשוקה יבשה עם 2 ביצים קטנות ועם טעם לוואי של הרוטב עגבניות. אמי לא יכלה לאכול אותה בגלל החריפות. אבל ממש לא טעימה, בלי קשר לחריפות. הזמנו גם סלט ירקות שהיה חתוך קטן כמעט על סף רסק עם טעם של ירקות לא טריים, או טעם של סלט שעמד. בעלי אכל ארוחת בוקר ישראלית, קיבל חביתה סבירה אך בנוסף רק 3 מטבלים, בעוד שבארוחות בוקר פשוטות מקבלים היום 5-6 מטבלים. אין סלט טוב לארוחת בוקר אלא צלחת קטנה עם עגבניות ומוצרלה. נקודת האור היחידה בארוחה הייתה סלסלת הלחם הטרי. אז מי שרוצה לאכול לחם טרי טוב ולשלם עבורו 68 ש"ח כארוחת בוקר שירוץ לסיטארה. אנחנו התאכזבנו, הרגשנו שצוחקים עלינו ולעולם לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 15 ביקורות
בהחלט אפשר לוותר
1.5
14/08/16

ישבנו על הבר בערב חמישי על הבר והזמנו 3 ראשונות, סביצ'ה סלמון, מרק אגדשי וסלט איטריות וואקמה. שלושתן היו נחמדות וסבירות לא יותר אבל ממש לא שוות את המחיר שנדרש עבורן. לעיקריות בחרנו... במחבת פירות ים והמבורגר. פירות הים במחבת היו חסרי טעם לחלוטין, המנה חזרה למטבח, ההמבורגר היה מלוח להחריד כמעט בלתי אכיל, גם הוא חזר למטבח. במקום אלה הוזמנה פסטה פטוצ'ה ברוטב שמנת. קיבלנו מנה תפלה בלי טיפה של טעם שאני לא מבין איך מגישים אותה. כמובן שגם היא חזרה למטבח. שילמנו על שלוש ראשונות ועפנו משם למקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
מאכזב ביותר
2.5
10/06/16

אנחנו חובבי מסעדות יוקרה אבל הפעם ממש התאכזבו, אני אכלתי מנת דג לוקוס על קרעי פסטה בהמלצתו החמה של המלצר, הפסטה ללא טעם בכלל מונחת על שלולית רוטב שמרגיש כמו טבסקו מדולל, הדג סתמי, ממש... לא משהו מיוחד, אכזבה גדולה ב 125 ש"ח (משהו כזה), בעלי אכל מנת פילה ב170 ש"ח, טעים אבל לא וואו ובטח שלא שווה את המחיר,חבר נוסף אכל את הלזניה, היא כל כך כבדה שניתן לאכול ממנה רק רבע. מרגיש כאילו לוקחים כסף על לוקיישן ללא התייחסות לאוכל עצמו. לקינוח הזמנו טירמיסו שהיה מאוד מאוד טעים. יצאנו בהרגשה שממש "עבדו" עלינו. מומלץ לחפש מסעדה אחרת באזור, יש מעולות בהרצליה הפיתוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Channy - תמונה
Channy מבקר מתחיל
רעש ועשן של סיגריות כמו פאב בטורקיה לפני שנים
2.0
11/03/16

ישבנו בארוחת ערב לא רעה,האקוסטיקה במסעדה גרועה מאוד והרעש מחריש אוזניים. ההפתעה הרעה שציפתה לנו שמותר לעשן בחלק מהמסעדה,העשן של הסיגריות משתלט על כל שטח המסעדה. היה דוחה ולא נעים לשבת... ,מהרו לאכול ולהסתלק מהמקום חבל. פניתי למארחת שהתנצלה באדיבות והבטיחה להעביר הלאה את ההערה. מוזר שבעלים של מסעדה כזו הורס את המקום עם הרשאה(לא בטוח שהיא חוקית לעשן במסעדה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ravit - תמונה
Ravit מבקר מתחיל
אוירה ואוכל מעולים אך שרות צולע
3.5
11/11/15

שירות: הגענו בשש וחצי והיו מעט אנשים. רוב המלצרים נראו מחליפים משמרת או משהו, מעט היו בעבודה. גם אלה שכן, לא היו זמינים. אף טחד לא ניגש כשהתישבנו ולכל המנות הראשונות לקח יותר מדי זמן... להגיע, כולל היין. אוכל: מרק היום (אפונה וכרישה עם שקדים קלויים) היה חמוץ, החזרתי. הפוקצ׳ה, היין, הסטייק והפירה היו מעולים! ממש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
merav - תמונה
merav 6 ביקורות
לא מומלץ
1.3
19/08/15

חיכינו המון זמן למלצרים המחירים היו מוגזמים בצורה מופרזת המנות היו ממש קטנות יקרות ולא טעימות. בעיקר המנות הראשונות. כל מנה בגודל מניאטורי מעל 45 שח - לא הייתה לנו בעיה לשלם אם זה היה... מצדיק את זה... הירקות היו סמרטוטיים, המנות האחרונות נראו כאילו הוציאו אותן מהמקרר שעה לפני, ועוד הזמנו 4 כאלו... השירות היה גרוע. ביקשנו מים דבר ראשון וזה הגיע אחרי המנות כשהיינו כבר מעולפים. בקוקטיילים התקמצנו עם האלכוהול. למה לשלם כל כך הרבה ולקבל כל כך מעט??? לא מוצדק ולא שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי - תמונה
ריקי מבקר מתחיל
ארוחת בוקר
1.8
17/07/15

היום ה17.7 2015 נפגשנו 2 זוגות לארוחת בוקר בראנץ בסיטארה. עלי לציין שזאת היתה ארוחת הבוקר הכי מאכזבת שאכלנו. הגענו עם שוברים של ״חבר״ שמוגדרים כארוחת בראנץ. קיבלנו יחד עם הלחם מאפה אחד... בגודל 3 ס״מ קוטר . חביתה הכי סתמית , פלטת גבינות שכללה 2 קעריות מינימליסטיות של גבינה וקערונית מינימליסטית של טונה ו-1/2 עגבנייה בתנור. פשוט מבייש!!!!! השירותים היו מלוכלכים. השירות היה חובבני! על אף שמרוב אכזבה לא ביקשנו שום דבר. אכלנו את המעט והלכנו!! לא נחזור לשם!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Vladimir Kaminskiy
Vladimir Kaminskiy
09/08/2015
פעם הבאה תנסו לשלם במזומן ולא בשוברים של חבר ותראו את ההבדל...