נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

172 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/12/07

מקום מקסים ומיוחד, הייתי אמנם בארוע כך שאיני יודעת מחירים, אבל האוכל היה פנטסטי, כזה ששווה לחזור בשבילו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.4
05/11/07

יום שישי ישבתי עם ארבע חברים , המקום נראה מאוד יפה ,הזמנו את מנות הפתיחה שקדים שהטעם היה נחמד ואחרי זה הזמנו אנטריקוט הבשר היה מסטיק ולא טעים בכלל ,מאוד התאכזבנו מהבשר וביקשנו להחליף... את הבשר לפרגיות , כאשר קיבלנו את החשבון הם הוסיפו את את האנטריקוט לא הורידו את המחיר של האנטריקוט אוטומטי, רק אחרי שדיברנו איתם גילנו את הכרטיס אשראי כם כבר העבירו ולא יכולים לבטל את החיוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/10/07

כל חודש כמעט אנחנו הולכים לדוניה רוסה כי היא המסעדה הכי קרובה (אנחנו גרים בעין הוד היפה!!!) וגם הכי טובה שאנחנו היינו...(המסעדה)....[: השרות מעולה וגם האוכל....[: האווירה בחוץ יותר טובה... מאשר בפנים.... נ.ב. מומלץ ללכת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
2.4
20/10/07

הגעתי עם בן זוגי למסעדה לכבוד יום הולדתי והתאכזבנו מאוד. המנות מגיעות ללא כל תוספת מה שמייקר מאוד את החשבון הסופי. הזמנו תוספות אורז שהיה יבש וחסר טעם לחלוטין ותפוחי אדמה שהוגשו במחבת... חמה, אך התיבול שלהם היה בינוני לחלוטין. בעלי הזמין סטייק אנטריקוט שהוגש על מנגל אבל היה קר וצמיגי, ואני הזמנתי מנה גדולה של שרימפסים ברוטב שמנת - בפועל קיבלתי מעט שרימפסים במרק שמנת. בקיצור חשבון מנופח לכל הדעות - לצד אוכל בינוני לגמרי - לא נחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/10/07

המסעדה מצויינת! השירות היה מעולה, אכלנו בשר ברמה שכמוהו עוד לא אכלנו בארץ. החבר שלי ארגנטינאי ושנינו בילינו הזנה זמן בארגנטינה. אם אפילו החבר שלי (בתור ארגנטינאי) אישר את המקום זה אומר... עליו דברים טובים מאוד! האמפנדס היו לא רעות. והלחם הטרי בקיבלנו בהתחלה היה טעים מאוד! בקיצור שווה כל שקל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
07/10/07

אנו מקיבוץ בדרום בפעם הראשונה בעין הוד, טילנו בסוכות ונהננו מהכפר ובמיוחד מהמסעדה. אישתי עלתה מארגנטינה ונשבעה שיש לה מה ללמוד מהם, בשר מעולה וגם פירות הים, נשתדל לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/09/07

ממש מזעזע. אחרי המלצות רבות על המקום, קיבלנו שירות חובבני, אוכל לא טעים בכלל, בפנים רעש והמולהף בחוץ קצת יותר נחמד. יקר, מאכזב, מרוב שלא היה נעים מהמלצר, לא היה נעים לאמר לו שהמנות לא... טעימות. ברחנו מהר, לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
25/09/07

באנו קבוצה של 20 איש שתואמה מראש. השירות היה בסדר, היין - ממש גרוע (אבל זה היה חלק מה"דיל") והמנות הראשונות צפויות אך סבירות. כולנו חיכינו למה שבעבורו הגענו למסעדה זן - בשר! הבשר היה... מסריח (מצטער אבל כך היה) ובלתי אכיל. השארנו כמעט את כולו. לא הייתה התנצלות ולא היו מוכנים לזכות אותנו אפילו לא בחלק מהמחיר. ממש בושה!!! היזהרו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר מבקר מתחיל
1.3
31/08/07

לא נעים לשבת, רועש וכל הריח מהמטבח נשאר בחלל המסעדה. המחירים יקרים והאוכל לא מצדיק אותם. גובים כסף על כל פריט (לחם?) כאשר המנות העיקריות מגיעות ללא תוספות (אלא אם כן תשלמו סכום נאה... בנוסף). לא מכבדים קופונים והנחות..... אסיים מפאת קוצר המקום, ישנן בעיות נוספות ועדיין מדובר בביקור יחיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/08/07

קבענו דייט במסעדה.המקום מסביב מדהים .היה במקום ערב אתיופי.היה רעש והמולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה