נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

172 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

מיכה - תמונה
מיכה מבקר מתחיל
1.7
16/06/08

הגענו מת"א לחגוג הושיבו אותנו מול הגריל הענק ביום חם,ומול שמש מסנוורת.השרות היה טוב מאד. האוכל הרבה פחות !!! אני הזמנתי סטק לבן קבלתי נתח יבש וללא טעם,המחירים לא מצדיקים את הארוחה מסקנה... כדאי להשאר בת"א לאכול טוב יות ולשלם פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת ועיבל - תמונה
ליאת ועיבל מבקר מתחיל
1.0
09/06/08

שירות גרוע ביותר. לא הגענו לאוכל. הגענו כדי לחגוג אירוע, הזמנו מקום לזוג דרך אתר האינטרנט, וקיבלנו אישור. בהגיענו למקום, נער חצוף כבן 17 שהציג עצמו בתור המנהל אמר שהוא לא יכול להושיב... אותנו, אלא על הבר, ועוד הוסיף שהוא לא אחראי להזמנות באתר, ושזה לא בעייה שלו. מעניין שזו נהייתה בעייה שלי, וכף רגלי לעולם לא תדרוך שם. לא ממליצה גם לכם לדרוך שם. האתר הכריח אותי לדרג את יתר הקטגוריות, אין לי באמת מושג איך היה האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.3
02/06/08

הגענו בכדי לחגוג יום נישואים בעקבות המלצת חברים והחלטנו להמליץ הלאה! המנות הראשונות היו מעולות ואנחנו חובבי פירות ים רציניים, כ"כ התמלאנו שלא הצלחנו להגיע לבשר, יש למה לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
19/05/08

אכלנו כמה וכמה פעמים בדוניה רוסה, ואני חושש שהמסעדה מתחילה להידרדר. חוץ מאיתנו היו אולי עוד 4 אנשים במסעדה, כך שלטבח היה כל הזמן שבעולם להשגיח על הסטייקים, ולמרות זאת הם הגיעו וול דן... במקום מידיום. ובנוסף, הם לא היו טעימים. חבל, פעם זו הייתה מסעדה טובה. אולי ניתן לה עוד צ'אנס אחד. ואולי לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
17/05/08

המקום יפה והאווירה מאד נוחה. שירות מצויין, סבלני ואדיב. ל-4 סועדים נלקחו מנות: מיקס גריל בקר, רביולי, אמפנדס וסלט חי ולאחר מכן 3 קינוחים. האמפנדס עשירים טעימים ומהטובים שאכלתי .הסלט... והרביולי בסדר והקינוחים מצויינים.הבעיה הייתה עם המנה הבשרית העיקרית שבשבילה כעקרון באנו למסעדה - האנטריקוט היה סביר מינוס ושמנוני מדי, הסינטה גרועה מאד - בלתי ניתנת לאכילה - ממש סוליה של נעל, הצ'וריסוס על הפנים והפילה דווקא הפתיע לטובה. גם המחיר למנת המיקס מופקע לחלוטין יחסית לכמות הבשר שניתנה!!! מעצבן שתוספות כגון צ'יפס או סלט לא באות עם המנות וצריך להזמינן בנפרד, מה שמייקר את העסק פר מנה והופך אותה להגזמה.לסיכום חבל כי הכל היה בסדר פרט למנה העיקרית מה שמאד מבאס. שיפור רמת הבשר היה הופך את החוויה למושלמת - לא בטוח שאחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
10/05/08

מסעדה בינונית ואף למטה מזה. עד עכשיו אני סובל מצרבות קשות כתוצאה מאיכות הבשר הירוד! ושיא החוצפה - הם "דופקים" מחירים של מסעדת גורמה - 250 שקל לאדם (כולל יין) ואתה מקבל מנה עלובה של בשר... ללא תוספות !! (כן צריך לשלם על התוספות בנפרד!!! - שערוריה). בקיצור - לשם אני לא חוזר וממליץ גם לכם - חסכו זמן וכסף ולכו לאכול במקום אחר. עליבות במיטבה... (אחד שמבין באוכל..)

עוד פרטים
הוספת תגובה
vil109 - תמונה
vil109 24 ביקורות
3.7
03/05/08

מסעדה מדהימה - הבשר, ברמה הגבוהה ביותר שקיימת. ממליץ בחום על הסינטה שלהם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 4 ביקורות
1.3
22/03/08

אני ארגנטינאי, מבין בבשר ואכלתי בדוניה רוזה בעבר. מכוון שמזמן לא אכלתי שם והחלטתי שהגיעה הזמן לביקור חוזר ביום שישי אחרון. היינו 4 מבוגרים. כפי שמצויין בתפריט הבשר בקר מיובא וקפוא... מארגנטינה: זה לא בשר טרי מקומי .האנטרקוט היה צמיגי ושומני מידי, וכך יתר הבשרים פרט לצ'וריסוס שהיו טובים, רב המנות העיקריות ללא תוספות: רוצה תוספת תשלם ! המלצרים לא נתנו שירות ולא היה קל להשיג אותם (המסעדה לא היתה מלאה...) .כל זה עם מחירים מפוצצים: לדוגמה מנת פלאן (שהיתה טעימה) עלתה 44 ש"ח !!!!!!מנות ראשונות :1 שרימפס,1 קלמרי, 1 סלט ומנות מנות עיקריות : 1 אסאדו,1 אנטראקוט 400 ג"ר, 1 גריל מעורב. הגריל הגיעה עם מנת צ'יפס קטנה (וזוהי מנה ל2 אנשים) ויתר המנות העיקריות כאמור ללא תוספות (!!!!)מנות אחרונות: 2 פלאן, 1 צ"חה (מנה אחרונה) ,4 אלפחורס קטנים, 3 תה עם נענע וכד מיץ אחד בלבד. כל זה 708 ש"ח . סיכום: יצאנו לא מרוצים מטעם הבשר (זה העיקר) ועוד שילמנו המון. אותי וכל הקרניבורים במשפחתי לא יראו יותר שם, חבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/03/08

ביום שישי האחרון חגגנו לבננו בר מצווה במסעדת דוניה רוסה. אין מילים בפינו לתאר ולהודות לאמיר ואורי על הארגון הקפדני והמקצועי. לצוות המלצרים על השירות האדיב והמקצועי. הם היו בכל מקום... שירתו את כולם ויחד עם זאת לא הורגשו. וכמובן האוכל שהיה טעים להפליא ,המנות שזרמו בתיזמון מצויין והכמויות הנדיבות היו מעל ומעבר. מקום הוגן נעים חם ואדיב שכיף להיות בו. אין ספק שנחזור לשם . מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/12/07

הגענו למסעדה, ובמזל נשארו שני מושבים אחרונים ליד הבר, מנת הפתיחה: הקרפצ'יו- הייתה מעולה!!! כנ"ל לגבי הלחם שמגיע לכל שולחן ללא תוספת במחיר. למנה עיקרית הזמנו שנינו פילה בקר שהיה אלוהי... !!!!! רך, עדין, עשוי טוב ועסיסי. במהלך כל הארוחה פינקו אותנו המלצרים הברמנים- בשתייה חריפה- השירות מקצועי, אדיב עם חיוך גדול, פשוט כיף גדול!!!!! לשם בטוח שנחזור!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה