נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
01/10/08

רמת האוכל במקום ירודה. תיכננו לקיים בה אירוע בגלל המיקום, אבל ביקור התנסות ביטל את האפשרות לחלוטין. המזגן שמטפטף לתוך הצלחת לא ממש הוסיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
19/09/08

כשיצאנו באמת כבר לא היה עם מי לדבר , אני חייבת לציין שהיין היה מצויין והקינוח היה מהמם השרות היה ממש לא יותר ממשהו, המוסיקה רועשת מידי ולא נעימה ,והבשר בסדר ...ולא יותר האורז סתמי... והסלט מעולה. חיפשתי דרך להביע את דעתי ומצאתי , כי לא נראה לי שלמישהו שם היה אכפת מידי . ואגב בעניין הל"ג בעומר אז באמת היה ל"ג בעומר ...ריח חזק של עשן. תודה על האפשרות להביע דעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/08/08

דונה רוסה היא פנינה של מסעדה גם אם מרגישים שם לפעמים כמו לג בעומר. אוכל ואוירה מקסימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/08/08

הגענו למסעדה בעין-עוד דרך המלצה של זוג חברים ואני חייב לציין נהנו מכל רגע שרות מעולה ופינוק שקשה לימצוע במיסעדות כיום והאוכל באמת גן עדן במיוחד הספריבס מנה של צלעות עגל שלא אוכלים כל... יום מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
05/08/08

אתמול בערב ביקרנו שם אחרי הרבה זמן שלא הינו בצפון , הגענו עם זוג חברים האוכל היה פחות מסביר כמו הסטיק הראשון של הטבח. הנורא היה שיצאנו מהמסעדה מסריחים מעשן ממש ל"ג בעומר על הבגדים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/08/08

שמענו רבות על עין הוד והחלטנו לבקר בסוף שבוע, מצאנו פנינה אמיתית ונהננו מכל מנה, אישתי לא אכלנית גדולה של בשר ובחרה במנה מעולה של פירות ים ואורז, אני לא מוותר על בשר בשום הזדמנות בחרתי... נתח קצבים שכמוהו לא טעמתי, פשוט נפלא! מחמאות גם למלצרית החמודה וגם לצימר של יקיר שהפכו את סוף השבוע לתחליף מוצלח (וזול) מלטיל באיטליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
02/08/08

לא מומלץ!!!האמת שבאנו לפתיחת תערוכה בעין הוד וניכנסנו לאכול , קיבלו אותנו מלצריות שחוקות ולא סימפטיות בכלל מה שעייף אותנו וגרם לנו להרגיש לא נוח . וכשהגיע האוכל לא הצלחתי להבין אם... התשלום על מקום ישיבה או על המזגן הבשר היה צרוב ,אורז סתמי לא ברור בכלל כבר אכלתי טעים יותר בשכונת התקוה . פניתי לבעלים אין עם מי לדבר , האף בעננים. בקושי אכלנו יצאנו רעבים עם כמה מאות שקלים פחות .לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
2.4
28/07/08

הגענו זוג והושיבו אותנו בכניסה בשולחן פינתי. האוירה היתה נחמדה עד שהמזגן מעלינו החל לטפטף. המקום אינו מוקפד מבחינת אחזקה. כל המזגנים מלוכלכים מאבק ושומן. הזמנו קרפציו, אמפנדס מיקסטה,... גריל מעורב בקר, סלט גדול, עוגת גבינה. ויין החודש. הקרפציו היה טעים, אמפנדס מיקסטה היה יבש מדי, גריל מעורב - הבשר לא היה מיושן כראוי ולכן סיבי וקשה ללעיסה. היין היה טעים אך שאריות שעם צפו להן בכוס. העוגה היתה טעימה. בקיצור לא שווה את הכסף הרב ששילמנו. ציינו בפני המארח את הבעיות אך זה לא מצא לנכון לפצות אותנו בשום אופן או להתנצל כראוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 3 ביקורות
2.0
19/07/08

לא להתקרב!!!. אכלנו שם בפעם הראשונה וגם האחרונה. למקום יש פוטנציאל כי יש בו אוירה, אבל האוכל...זה כבר סיפור אחר!. השניצל במנת הילדים היה עלבון לקליינטים הצעירים- יבש וסיבי. נראה כאילו... הכינו לפני 4 ימים וחיממו במיקרו. הבטיחו להחליף לנו אותו בנקניקיה. מיותר לציין, כי זו מעולם לא הגיעה. רק לאחר שהתלוננו, זיכו את החשבון. הסטייקים היו בינוניים ומטה, הצ'יפס תעשייתי וסטנדרטי. את הרוטב בסלט הירוק אנחנו מחפשים עד היום. גולת הכותרת היתה אמיר, מנהל המסעדה הצעיר, שלאחר ששמע שבכוונתנו לכתוב ביקורת באינטרנט הגיב ב:"אולי באמת לא כדאי שתחזרו הנה". אז אמיר- כמו שהבטחתי אני מקיימת, פספסתם ובגדול!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shai - תמונה
shai 7 ביקורות
4.3
24/06/08

היינו באירוע חברה היום (סה"כ כ-15 אנשים). המקום ממש נחמד ועין הוד נחמדה בלי שום קשר. ישבנו בפנים והיה נעים מאוד.השירות היה מעולה, בעיקר המלצרית סתיו עם האנרגטיות הבלתי נגמרת שלה והשירות... האישי והטוב שלה.הזמנו לפתיחה לכולם מנות של מולים, שרימפס, קלמארי וסלט, ובאופן מפתיע אף על פי שזו מסעדת בשרים, מאכלי הים היו טובים ואף מאוד. אני אכלתי אנטריקוט למנה עיקרית והוא היה פשוט מעולה ואין לי מה להוסיף על זה.הקינוח היה בסדר ולא יותר ואולי אף מיותר אחרי כל כמויות האוכל שאכלנו עד אליו.סה"כ מומלץ בחום וטעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה