נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
01/05/07

הגעתי עם בת זוגתי לאחר ששמעתי על המסעדה.אני רוצה לציין שבתור אחד שמבין בבשר ומבלה המון במסעדות התאכזבתי מאוד מהבשר שהוגש לנו.האנטריקוט והסינטה היו חסרי טעם ואולי אפילו קצת מריחים לא... טוב.השירות במסעדה היה בסדר אך לא בשביל זה הגעתי.בקיצור, אפשר לוותר ולחפש מקום שנותן יותר תרומה לקיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/04/07

ארוחה במהלך לא מתוכנן, למזלינו היה מקום ובאמת למזלינו. פרשוטו למנה ראשונה נימוח על הלשון, נתח קצבים נח לו על המנגל, מעולה! דילגנו על הקינוח, דיאטה, אספרסו חזק. בסיכום, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר - תמונה
אופיר 3 ביקורות
2.7
16/04/07

חגגנו אירוע, אז הזמנו שולחן גדול.כשהגענו ראינו שהשולחן הוא ליד חלון, שחשבנו שהיה טוב כי היה יום חם, אבל מהחלון נכנס רק עשן לבן וסמיך שגרם לנו להשתעל בלי סוף.היינו צריכים להגיד 3 פעמים... שאנחנו רוצים משקאות כי המלצרית פשוט שכחה כל פעם.הזמנו את המנות ואף קיבלנו לחם שנשאר כנראה מאתמול כי הוא היה מאוד יבש.בגלל שהיינו שולחן גדול אז הלחם נגמר מהר ושאלנו אם אפשר לקבל עוד (כי הרי כל שולחן, אפילו של אדם אחד מקבל לחם שלם) ואז אמרו לנו שנקבל רק בתוספת תשלום (אולי היינו צריכים לבקש לשבת בהרבה שולחנות אישיים או זוגיים כדי לקבל כמות מספקת של לחם לכולם).המנות העיקריות הגיעו אחרי הרבה מאוד זמן, אך אני חייב לציין שהן היו טובות מאוד.כשהזמנו חשבון ראינו שגם הוסיפו לנו דמי אבטחה לחישוב הכללי, בנוסף למחירים המאוד מאוד גבוהים של המנות (מחיר המנות הוא ללא כל תוספת!).לסיכום:השירות חובבני ואף מעצבן.העיצוב לא נוח ורע.מסעדה יקרה (כי כשאתה מזמין מנה עיקרית אתה לא מקבל שום תוספת איתה).הקמצנות של בעלי המקום מורגשת בצורה נוראית (הלחם, דמי אבטחה).מה שכן - המנות העיקריות טעימות מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
18/12/06

היינו ביום שישי האחרון במסעדה, חגגנו יום הולדת 9 אנשים והיה מאוד מאכזב. רצינו לאכול במסעדה ברמה והאוכל ובמיוחד לעומת המחירים היה תת רמה.הזמנו כל אחד לפי בקשתו את כל סוגי הסטייקים וכולנו... התאכזבנו. אחד מאיתנו החזיר, אך אי אפשר להחזיר את כל הבשר וגם לא היה לכך טעם, הכל היה גרוע. הקינוחים היו לא טריים וגם הלחם. בקיצור, הבעלים של המסעדה צריכים לקחת לתשומת ליבם שבמחירים כאלה זה פשוט לבזות את הלקוחות שלך עם המנות של המסעדה. דבר נוסף שהדהים זה שהאחראי במקום רדף אחרינו והכריח אותנו לשלם למעלה מ-10% טיפ למלצרית שלפי מה שאני יודעת זה שיקולים שלי ולא חובה. לא להתקרב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/11/06

שבת צהריים אחרי טיול בכפר האומנים, הזמנו מקום עוד לפני ובאמת מאכזב. הבשר יבש בטעם של אתמול, הספגטי נוראי, שוחה ברוטב, חומם במיקרו ללא אהדה, קינוחים מצוינים, 400 שקל ולא נהננו. המלצריות... עבדו קשה מידי... אבל מה לעשות, אני צריך גם שרות וגם טעמים, אגב השרותים לא היו נקיים. מסעדה המונית, לא לטעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eddie - תמונה
eddie מבקר מתחיל
2.7
03/10/06

שנינו אוהבי בשר והחלטנו לא להזמין מנות ראשונות כי"חבל על המקום בבטן". הזמנו כבד בתפוחי עץ וסטייק אנטריקוט 300 גר', לתוספת, תפוח אדמה אפוי וסלט גדול.בין לבין הגיעו לשולחן לחמניות שרצו... להיות טריות (אולי מהבוקר?), ממרח עגבניות מיובשות שהיה נהדר וממרח זיתים בשמן אנשובי. (חוץ מהשמן לא הורגש אנשובי).כוס יין לא יקר וטוב למדי וכוס לימונדה טובה.את הסטייק ביקשתי מידיום רייר (כמו שאנטריקוט צריך) אבל הוא הגיע מידיום וול מונח על מנגל כבוי למחצה בליווי סכין שהיתה מביישת כל קרניבור מתחיל. הכבדים שחו בתפוחים ובצל ואין ספק שהלימונדה הייתה טעימה יותר.הסלט היה סלט, ירוק וגדול. לא היו מזיקות עוד כמה עגבניות שרי במיוחד אחרי שביקשתי להוציא את הפטריות.תפוחי האדמה היו אפויים כמו שכתוב. לקינוח קיבלנו מלצרית אחרת שהיתה כנה לגבי טיב הקינוחים ואכן לא התאכזבנו. קרם לה בננה!! טעים ומתוק (לא הייתה מזיקה קצפת אמיתית ולא מקופסה).לפעמים ההקפדה על הפרטים הקטנים היא זאת שתורמת להצלחה הכללית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
06/09/06

הייתי בערב שישי עם בעלי וזוג חברים והמקום הזכיר לנו מסעדה שהיינו בה יחד בדרום איטליה, מנות ענקיות וטעימות ואווירה טובה.מסעדה שווה בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים מבקר מתחיל
2.0
18/08/06

נראה שהרסתי לחברה של הבן שלי את היום הולדת שלה.אוכל יקר, מנות קמצניות, מגישים בשר חי כשבתפריט לא מצויין שהוא כזה, סטייק 250 בדיוק כמו 100 גרם, נקנקיית צו'ריסו ב-12 ש"ח ללא שום תוספת.רק... מהמחירים יצא החשק לאכול, אם זה לא היה אירוע הייתי קם והולך אבל בכדי לא להרוס לגמרי אכלתי את הצו'ריסי הבודד נשארתי רעב והלכתי לאכול שווארמה בלאפה זול יותר ושבעתי.ממש לא מומלץ, תושבי הצפון יכולים להנות במסעדות טובות יותר פי אלף, הבוקרים בקסטרא מעולה לא יקר וטעים מאוד.מקווה שבעלי המסעדה יראו תכתבה וההערות ויקחו לתשומת ליבם אני בכל מקרה לשם לא אגיע יותר.ד"א מאוכזב ממסעדות ארגנטינאיות עד היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
29/04/06

ביקרתי במסעדה ביום שבת בצהרים עם משפחתי ונהננו מאוד. כמישהי שגרה בארגנטינה 4 שנים, הופתעתי לגלות שאפשר לאכול בשר ארנטינאי בארץ. הבר מיובא מארגנטינה וטעים להפליא. התחלנו עם אמפנדס מעולות... ולאחר מכן הזמנו את מנת הבשר לזוג ומילנסה נפוליטנה וקינחנו עם פלאן והיה מצוין. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב 12 ביקורות
4.3
27/04/06

גן עדן לאוהבי בשר! היינו שם שמונה בשבת שעברה כך שזכיתי לדגום גם ממנות אחרות. המקצוענות בטיפול התבטאה בכל מנה והצביעה על כך שמישהו במטבח שם יודע את העבודה. מנות מומלצות: סינטה, ספריבס,... צ'וריסוס (מדהימות). להפתעתי, מחירים פחותים מאלו של מסעדות דומות באזור המרכז, הרמה - גבוהה הרבה יותר. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה