נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

172 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

abalika - תמונה
abalika 4 ביקורות
4.3
17/08/07

מעולה! חגגנו יום הולדת משפחתית ,היה שווה לסחוב את המשפחה מהדרום האוכל מצויין,שירות מעולה וכול קינוח היה במקום(חוץ מהאלפחורס סבתא שלי מנצחת) מבטיח לשוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
roy - תמונה
roy 3 ביקורות
1.3
28/07/07

הגענו למסעדה לאחר ההמלצות באתר. היה חם , השירות איטי מאוד , ממש קשה להשיג מלצרית! לאחר שכבר הזמנו לקח למנה הראשונה המון זמן להגיע (אמפנדה בשר). המנות העיקריות היגיעו די מהר אבל היו... מאכזבות בטעמן. לא הגרועות ביותר שאכלתי אבל בהחלט לא משקפות את הציפיות...כמו כן האווירה לחוצה המון רעש במסעדה וחוסר אקוסטיקה למרות שהמסעדה הייתה רחוקה מלהיות מלאה לא הצלחנו לשמוע אחד את השני בשולחן!!! אני אישית התאכזבתי מאוד ולא אחזור למסעדה בשנית!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב 12 ביקורות
4.3
22/06/07

מעטות המסעדות ששומרות על רמה אחידה כל כך לאורך שנים. מעטות עוד יותר המסעדות ששומרות על רמה אחידה וגבוהה כל כך. אין ביקור באזור הצפון שלא מתחיל או נגמר בביקור במסעדה הזו ,ואין ביקור בה... שלא מסתיים בהרגשת סיפוק. כנפיים צלויות היוו סיפתח להמשך ארוחה מצויינת. סטייק האנטרקוט שחלקתי עם זוגתי טופל על ידי מישהו שאוהב את עבודתו. סטייק הסינטה שהוזמן אחריו גרר מיצמוצי סיפוק שהסבו את תשומת ליבם של הסועדים ליד. תודה על עוד ערב מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.3
17/06/07

מרפסת מהממת, בשר מעולה ויין טוב, זה כל מה שהינו צריכים בשביל לסיים סופ"ש מדהים בצימר בעין הוד. די קרוב לבית אבל איך שהוא מרגיש רחוק עם טעם של חו"ל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי - תמונה
שירי מבקר מתחיל
2.4
10/06/07

הגענו למסעדה בעקבות כתבה בעכבר העיר מאוד מפרגנת ואנחנו מאוד התאכזבנו. התאכזבנו בעיקר מרמת השירות ותודעת השירות ויותר מכך שגם הסבנו את תשומת ליבם והתלוננו, ההתייחסות היתה מאוד לא מכובדת... ודי מזלזלת. האוכל היה ברמה בינונית ומטה. אי תשומת לב לפרטים הקטנים, מנת לחם יבשה לחלוטין שאחרי שהוגשה ונחתכה, חוממה והוגשה שוב, סטייק הגיע עם רוטב צ''ימיצ''ורי מבלי ליידע אותנו, רוטב שהיה עשיר בחומץ שהרס את הסטייק, הסטייק היה צמיגי, מנת כבד בתפוחים ובצל הייתה פרווה לחלוטין ויקרה, היין הגיע חמים, השולחנות בחוץ לא היו ברמה אסטית ונקייה וכשנכנס לי זבוב לתוך כוס היין לא מצאו לנכון להציע לי כוס אחרת או לזכות על היין, האספרסו הגיע קר. בקיצור היה נורא מאכזב לחגוג במקום כזה יום נישואין ולשלם לא מעט כסף המנות אפילו יקרות מאוד ללא הצדקה. והכי מאכזב שמסעדה שמכבדת את עצמה לא טורחת לשפר את ההרגשה וכלל לא מציעה ולו במעט לפצות על עוגמת נפש ואכזבה כזאת. מסעדה שגובה מחירים כאלה ראוי שישקיעו בתודעת שירות ובפרטים הקטנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/06/07

הגענו למסעדה לחגוג יום נישואין. כחובבי בשר מושבעים חיפשנו מקום חדש ולדוניה רוסה הגענו דרך כתבה בהארץ והזמנו מקום ליום שבת בצהריים. למנה ראשונה הזמנו מנת קרפצ'יו מדהימה, האיזון בין... הלימון, שמן הזית וגבינת הפרמזן היה נהדר ופתח לנו את התיאבון למנות העיקריות. עדי המלצרית המקסימה המליצה לנו מכיוון שזהו ביקורינו הראשון לקחת את המיקס גריל בקר. הפילה היה חמאה, הסינטה עסיסית עם קצת שומן, הנקניקיות פשוט מדהימות ועל האנטריקוט פשוט התענגנו. כל זה בליווי בסיסי אך נחוץ של צ'יפס נהדר ופריך ורוטב צ'ימיצ'ורי ביתי. לסיום המושלם הוזמנה מנת ה"קרמה לה בננה" שהיתה פשוט חלום ואספרסו כפול שנעלו את חווית הבשר המושלמת שהעניקו לנו בדוניה רוסה. אנו מצאנו את מקדש הבשר החדש שלנו אליו נשתדל לעלות ( מרמת גן ) ככל שיזדמן לנו. תודה לכם הילה ורועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
uri - תמונה
uri 2 ביקורות
4.3
08/06/07

איני נוטה להגיב על ביקורות שכן כל אחד וטעמו הוא, אך כתיבתך המקוממת והמכעיסה אילצה אותי לחרוג ממנהגי זה. על מנת לא להטריח יתר על המידה אצמד לעובדות היבשות: בשום מקום באתר המסעדה לא מצוין... כי אנו פתוחים עד חצות (למען הגילוי הנאות אין כלל שעות פתיחה באתר).בשום מקרה לא הזמנת מקום במסעדה, וכיון שאף אינך טוענת כך מה לך להלין כי לא חיכינו לאורחת מכובדת שכמוך?מאחר ואינך לקוחה שלנו כיצד תגיבי על טיב השירות (שלצערי לא זכית לקבל) רמת הרעש (שככל הנראה לא זכית לשמוע) ואוכל שדירגת כמאכזב (למרות שאת טעמו אינך מכירה) אם כן נותר רק עניין הנידחות, שעליו עלי להסכים, עין הוד הינו כפר אמנים נידח ביותר כ-11 קמ' מחיפה שהם כחצי יום רכיבה על חמור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
03/06/07

בהמשך לכתוב קודם, שכחתי לציין כי הגענו למסעדה בשעה 21:30......

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
03/06/07

לא כדאי להגיע למקום הזה.אתמול, יום שבת, התקשרתי לוודא שיש מקום לזוג עפ"י הכתוב באינטרנט, נאמר לי שיש מקום. טרחתי ונסעתי הרבה כדי להגיע למסעדה הנ"ל. כשהגעתי נאמר לי שהמסעדה נסגרת; זאת... לאחר שבאתר מופיע כי המסעדה פתוחה בימי שבת עד חצות ולאחר שהתקשרתי ווידאתי שיש מקום ולא נאמר לי שעומדים לסגור. כמו כן, כשהגעתי למסעדה, פניתי לבחור שעובד שם ושאלתי אותו מדוע לא נאמר לי זאת כשהתקשרתי?תשובתו הייתה כי לא הוא זה שדיבר איתי וזרק את האחריות על מישהו שלא נראה במקום (למעט אותו בחור שאליו פניתי) בכלל.מסעדה שמכבדת את עצמה תיידע את הלקוח שהמקום נסגר בעוד זמן מה....הלא כך? ממש אכזבה גדולה. אנו ממש לא ממליצים להגיע למקום כזה: נידח, רועש עם שירות גרוע ביותר. אם בכל זאת תגיעו לשם, תיווכחו בכך.אנו לשם לא נגיע יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
3.7
06/05/07

מומלץ להגיע בערב למרפסת המקסימה. אני צמחונית שנהנתה ובעלי טורף בשר שיצא מרוצה.יין הבית היה מצויין וגם הקינוח המיוחד שהזמנתי (כמו מרנג).

עוד פרטים
הוספת תגובה