נגישות
נגישות

דוניה רוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על דוניה רוסה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
28/11/08

זוגתי ואני חגגנו שנתיים במקום שהכרנו לפני ...שנתיים הבטחנו לעצמינו שכל שנה עד 120 נחגוג שם .האוכל כבר לא משהו אבל הנוסטאלגיה... אח היו זמנים... אנחנו אוכלים את אותו הדבר אצלינו התפריט... לא משתנה בכל זאת משהו השתנה ברמת הטעימות אבל...לחיינו .שם נפגשנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/11/08

אני מוכרחה להודות שכמעט ולא הלכתי בגלל ביקורות נוראיות באינטרנט. מזל שהתעלמתי מהן ואני מקווה שגם אתם תשכילו לעשות זאת. הייתי במסעדה עם בן זוגי בשבת בצהריים והמסעדה הייתה מפוצצת!!! ולא... סתם!!!! למרות כמות האנשים השירות היה אישי, אדיב ואכפתי. המנות הראשונות פשוט תענוג!!! והבשר... תודה לך דוניה רוסה שהצלחת להזכיר לי את הטיול בארגנטינה!!!! תמשיכו ככה!!! אותי שכנעתם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שולי - תמונה
שולי מבקר מתחיל
4.3
27/10/08

אם אתם מתפשים מסעדה נעימה ויפה עם אוכל מעולה במחיר סביר סעו לען הוד למסעדת דוניה רוסה. אין מילה רעה להגיד . אתה נכנס מקבל אותך מנהל המשמרת בסבר פנים יפות וחיוך חמים. המלצרים מקצועיים... ביותר ונעימים. האוכל מוגש בצורה מיוחדת מנות סבירות בגודלן. אוכל טעים מאוד, מנות אחרונות מ..ע..ו..ל..ו..ת. ומחירים סבירים. אנחנו בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
25/10/08

בדר"כ אנחנו מצינים את דעתינו במדור הזה בכיף נחמד לפרגן. אחרי אתמול בערב היה חשוב לנו ליכתוב על מנת לידע, זו מטרת האתר וכמו כן חשוב שבעלי המסעדה ידעו מה לשפר. השרות היה ממש מעליב כזה... חוסר יחס ושחצנות כאילו מי אנחנו שבאנו בכלל( טוב שלא הרביצו לנו ). האוכל ממש לא מושקע רגיל לחלוטין אין אפיון מסעדה הזמנו אנטריקוט שהיה אמור להיות חבל"ז לפי התאור אבל בחייכם....חבל על השם שלכם. מוסיקה רועשת מהרמקול מאחורי ולך תנהל שיחה טוב זו לא הפגישה הראשונה . יש עוד הרבה מקום לשיפור לילמוד להבין את הלקוח ואת הצרכים שלו , אגב יש להם בר במירפסת שמלא במקומיים שיכורים פשוט שיכורים , ואגב גם אנחנו שותים . יש מקום לשיפור,תעבדו על זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
23/10/08

ביקרנו במסעדה בחול המועד סוכות והתאכזבנו מאוד מהזמן הממושך שהמתנו לאוכל , אנחנו מת"א ואנחנו רגילים לאכול במסעדות עמוסות אבל ממש רעבנו עד שהאוכל הגיע.האוכל היה בסדר כמו בחתונה רק התיבשנו... במהלך ההמתנה ...צוות דוניה רוסה קחו זאת לתשומת ליבכם והמלצרית היתה מפחידה אח"כ קיבנו מלצר נחמד.זהו לא מי יודע מה , אבל זה מה שיש לאכול בעין הוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/10/08

חגגתי במקום יום הולדת בצהריים עם 10 אורחים, לאחר שקראתי כמה מהתגובות נבהלתי, אבל החלטתי בכל זאת להיצמד לתוכנית ולאכול בדוניה רוסה.לשמחתי גיליתי מסעדה מעולה, יחס נפלא ואוכל טעים ביותר.... למרות שהיה חג והמקום היה מלא עד אפס מקום, השירות היה מהיר ואדיב, הבשר נפלא, הקינוחים מצויינים בקיצור הכל היה 10. במיוחד תודות לאמיר, שהיה פשוט מקסים. אני בטוחה שאחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
21/10/08

ביקרנו היום במסעדה , נעים לשבת במקום פסטורלי נעים ,שקט ורגוע ממש אווירה נעימה נחמד לצאת מהמקומות הרועשים של העיר.האוכל לא היה מהמם אבל השקט והשלווה במקום היתה שווה כל ביס וביס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
9 ביקורות
1.3
17/10/08

חבל על הזמן וחבל על הכסף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/10/08

תגובה ל - 93 , האחראי משמרת הזה פשוט מוריד את המסעדה לרמת פיצוציה , גם אלינו הוא התנהג לא יפה הבטחנו שאנחנו לא מגיעים יותר וחשוב שכולם ידעו שהם רחוקים משרות ושהם ממש אנטי ילדים " סתם... כסא גם ככה הילד לא אוכל שישב עליך " שוק חיי. שרות רע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/10/08

בחיים לא התיחסו אלי באופן כל כך לא יפה , מנהל המסעדה אחרי שפנינו אליו ואל המלצרית בעניין הסטק השרוף הגיב באופן של זה מה יש היתי בשוק אחרי שההזמנה שלי היתה ברורה.המוסיקה רועשת אין אפשרות... לדבר ולשמוע אחד את השני תשכחו מרומנטיקה מסעדה או פאב , וריח של מדורה .לא מומלץ בכלל פעם אחרונה שלנו שם. סתם יום ערב שהלך עם עוד 350 שח טיפ לא השארנו , באמת תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה