נגישות
נגישות

קויאה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על קויאה

Bella - תמונה
Bella מבקר מתחיל
האוכל מעולה המלצר היה סבבה
3.0
18/11/18

בעלי ואני החלטנו להגיעה למסעדה. היום לפני חצי שעה ברחנו מהמסעדה. המלצר היה נחנד מאד האוכל היה טעים מאד. הברמן היה עצבני הוא מאד דיבר לא יפה לעובדים שאיתו. קיבל את הבר לא מסודר ולא כמו... שצריך. אבל יושבים לקוחות ושומעים את כל הבלגן ואומרים לו לא עכשו תירגע זה לא מתאים יש לקוחות במקום. מוזיקה בעוצמה חזקה ועד שלא ביקשתי המטזיקה לא ירדה... בקיצור לא היה כייף למרות שהאוכל והמלצר היו ממש יופי וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלחריף - תמונה
אלחריף 2 ביקורות
perfect
5.0
25/04/18

עשיתי אירוע בר מצווה לבני. הוזמנו 90 אנשים. האוכל היה מצויין, השירות והצוות היה מנצח, והקינוחים מטורפים. וכמוני כל ה 90 איש שיבחו ופירגנו. ממליץ בחום לאירוע משפחתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gidon - תמונה
Gidon 19 ביקורות
בילוי זוגי נעים ביותר
4.3
06/11/17

הלכתי יחד עם אשתי שבוע שעבר. מיקום טוב. חניה בשפע. האוכל הגיע חם. היה טעים ומשביע, למרות שמנת הפתיחה קרפצ'יו בקר הייתה קטנה ביותר ולא הצדיקה את המחיר. הצ'ורוס לקינוח היה סביר ויקר... ביותר. למרות זאת, האווירה במקום טובה, המנות העיקריות היו משביעות וגדולות (יחסית למסעדה) והשירות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir מבקר מתחיל
גרוע ביותר!
2.0
12/11/16

הגענו 4 סועדים, רצינו לחלוק 2 מנות ראשונות, כשאחת מהן לא היה ניתן להזמינה כי היא כללה גוואקמולי ולא היה להם (המלצרית טענה שאין בשוק אבוקדו- נו באמת!!!!). כמנה עיקרית הזמנתי סלמון- וגם... זה לא היה, רק שזה נמסר לי אחרי שאני ממתינה יותר מ- 5 דק לאוכל שלי ואז הגיעה מנהלת המשמרת להתנצל על כך,אני לא מבינה למה לא לעדכן בתפריט מה לא אקטואלי או לפחות שהמלצרית תגיד בזמן שהיא מחלקת את התפריטים.!! בלית ברירה הזמנתי סלט עדשים והוא הגיע כשכולם כבר לקראת סיום המנה שלהם ואני עדין גוועת! השוס היה שהמנה היתה מלאאההה בעדשים לא מבושלים, (מדובר בגולות קטנות שיכולות לשבור שיניים כן?!!?!) ואת הצ'יפס היבש בטירוף של בן זוגי ציינתי?! אכזבה. פיצו בקינוח שאגב הוא היה ממש טעים אבל לא מפצה ולשם אני בטח לא חוזרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר מבקר מתחיל
טעים..איכותי..ומפנק...
4.5
16/09/16

התארחתי יחד עם אישתי ביום חמישי בערב..המקום שהזמנתי היה מוכן..המנה ראשונה שהזמנו היתה טעימה מאוד..המנה עקרית (קויאה XL) הייתה עשויה טוב ואיכותית..השירות היה מעולה...אני בודאי שלמסעדה... הזאת נחזור שוב..היה מעולההה. יש מה לשפר קצת במחיר אבל זה היה שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niva - תמונה
Niva 8 ביקורות
היה סביר
3.5
12/05/15

הגענו לעיסקית צהריים, מלצרית חביבה ומסעדה דיי ריקה קיבלו את פנינו. אכלתי למנה ראשונה כבד קצוץ חביב בן זוגי אכל מרק בצל שהיה מעולה. הזמנו המבורגרים שהיו בינוניים ולא יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adir - תמונה
Adir 4 ביקורות
אכזבה
2.3
29/12/14

מאכזב ביותר מנה ראשונה חציל בטחינה. הוגש קר מנה עיקרית. בורגר אנטריקוט לא המידת צלייה הנכונה וזה ממש לא אנטריקוט! סתם בורגר ! אכזבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מסתפק במקום סביר - תמונה
מסתפק במקום סביר 2 ביקורות
ממש לא כדאי לנסות
2.0
29/11/14

הגענו כשלושים איש , מבוגרים וילדים, למסיבת יום הולדת של אשה מבוגרת. לאחר הזמנת המנות , החלו המנות להגיע בסדר וקצב לא מובנים. חלוקת המנות הראשונות בין האורחים התמשכה כעשרים דקות לפחות!... לחם הבית הגיע לאחר תחנונים חוזרים ולאחר שרוב האורחים סיימו כבר את המנה הראשונה. המנה העיקרית חולקה לחלק מהסועדים כאשר חלק עדין היו במנה הראשונה וחלק סיימו את המנה העיקרית לאחר שאחרים סיימו אותה. את כוס הסודה שלי , שהייתה חלק מהמנה הראשונה , קבלתי לאחר כרבע שעה מקבלת המנה הראשונה ולאחר בקשות חוזרות. ובאשר לטיב האוכל. מרק האפונה שקבלתי היה נוזל דליל בתוכו צפו מספר גרגיר אפונה ושלושה ריבועים של תפוח אדמה. המרק היה פושר לחלוטין. פטה הכבד שאמור להיות מוגש בטמפרטורת החדר על טוסט, היה קר על גבול הקפוא והוגש על פרוסת לחם שבספק ראתה הטוסטר. למנה עיקרית הזמנתי מנה ״מקסיקנית״ שלאחר ההגשה נתברר שזו אמורה להיות מנת פאייטה של בקר ועוף. המנה הוגשה על מחבת ,שאמורה להיות לוהטת, ניתן היה להחזיק אותה ללא כל קושי. ומובן שגם המנה הייתה פושרת. למנה מקסיקאנית לא היה כל תיבול. מצע הפילפלים, שאמורים להיות קלואיים , היו פלפלים על גבול החיים שצפו בשמן. העוף היה סביר . הבקר שנאמר לי שיהיה רצועות אנטריקוט , היו כעשר רצועות בלתי מזוהות שתיים מהן פשוט חתימות שומן . מידת העשייה נעה בין שרוף לבשר חיי. הטורטיות והרטבים שאמורים היו מוגשים עם המנה הגיעו למעלה מחמש דקות לאחר הגשת המנה. בשניצל העוף היו נוצות!!!! וכו׳ וכו׳ .... אכן בעלי המקום היו בהחלט הוגנים ונתנו בסוף הארוחה מספר מנות קינוח על חשבונם ועשו הנחה של 50%!!!!! אבל המטרה המקורית לא הייתה לסבול בזול.... רצף הכשלים מעלה השאלה האם הם יכולים לעשות אחרת????

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yehonatan - תמונה
Yehonatan 8 ביקורות
ערכנו יום הולדת במסעדה והיה מדהים
4.0
27/03/14

סגרנו את החדר הפרטי לטובת מסיבת יום הולדת ל-18 מבוגרים. החדר היה מוכן וערוך בטוב טעם בזמח שביקשנו, היה פלזמה גדולה שיכלנו להקרין את המצגת שהכנו, הצוות היה קשוב מאד לצרכינו ועשה כל... שביכולתו לעזור לנו בכל בקשה וגחמה. עוד נקודה טובה שיש לציין לזכותם שכל המנות הוגשו יחד ולא כפי שהרבה מסעדות חוטאות ומגישות בסדר טורי. האוכל היה טעים ומהנה. לסיכום נחזור בוודאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 2 ביקורות
התעקשנו והגענו לקויאה. היה שווה
3.8
20/01/14

למרות שהGPS שלח אותנו לכתובת אחרת והטלפון במסעדה היה מנותק באשמת בזק, הגענו לצהריים עסקי. היה שווה. נקי, מריח טוב, שירות (על הבר) מצויין וידידותי. המנות טעימות והבשר איכותי. יש... ספיירריבס אבל הכל כשר! לא ידענו. פונקנו ויצאנו. נפרדנו מ-220 ש"ח כולל הטיפ לארוחה עסקית אחת + ראשונה נפרדת ושני שליש בירה קרה וטובה. זול? לא. מהנה - כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה