נגישות
נגישות

קויאה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על קויאה

shimrit - תמונה
shimrit מבקר מתחיל
מעולה!!
4.0
20/09/12

אני ובן זוגי תמיד מבקרים בקויאה בתכיפות, המקום כשר עם אווירה טובה, האוכל והשירות מעולים. וכן המחירים סבירים. אנחנו ממליצים בחום. יישר כח

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן מבקר מתחיל
חוויה מקסימה
5.0
13/08/12

הגענו למסעדה - בחרנו לשבת על הבר. ברמן מקצועי שמתמרן בין שירות אדיב מקצועי מפנק (ולא כי משהו לא היה טוב, להיפך כי הכל היה מצויין) ומחייך לבין העבודה השוטפת, והכל בנועם ובהרמוניה בין... צוות העובדים.הזמנו קרפאציו, והמבורגרים שהגיעו עשויים בדיוק במידה הנכונה, וכמו שנראו ככה גם היה הטעם - מעולה!!! אכן זו בהחלט לא הפעם הראשונה במסעדה אבל היופי הוא לדעת לשמור בדיוק את אותה חוויה מדהימה לאורך שנים. לסיכום - קויאה שאפו! אותנו בהחלט תראו שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
2.0
10/05/11

בחרנו להעביר את יום העצמאות בקויאה ולחסוך את הנפנופים לאור המלצות חמות מאחותי ובעלה (שאף הצטרפו איתנו לחוויה זו) שנהגו בעבר לפקוד את המסעדה באופן קבוע. בדיעבד החלטה זו התבררה... כשגויה. שירות: אינני שף מדופלם ולא הכרתי את שמות המנות המופיעות בתפריט. כששאלתי את המלצרית לגבי מנות, כבר במנה השניה היא שאלה אם אני הולך לתחקר אותה על כל התפריט כי במידה וכן היא צריכה להתכונן נפשית. אווירה: המקום מעוצב טוב, לא גדול אבל יש בו פוטנציאל לבילוי טוב, בעיקר לשתות בירה על הבאר - נראה לי סבבה. יש גם מוזיקה טובה, שמו שירים עבריים (אולי לרגל יום העצמאות?), יתרון נוסף הוא שהמקום כשר. הזמנתי כמנה ראשונה עוף בבצק בירה - העוף היה ספוג בשמן ברמות קשות - מזכיר שוארמה! יכלו להגדיר את המנה כ"עוף בשלולית שמן". המנה העיקרית של אשתי הייתה המבורגר - היה לו טעם של קציצת בקר מבושלת פשוטה - כאילו לא הכינו אותו על האש אלא במחבת. המנה העיקרית שלי הייתה סטייק אנטריקוט 350 גרם - לא זול (150 ש"ח) אבל טעים ואיכותי. הבעיה היא שהצ'יפס שהוגש איתו היה לא טרי. מקום מתאים להיות פאב ולא מסעדה, לא סיימנו אף מנה (פרט לסטייק) ולא בגלל שהיינו שבעים. לסיכום: יכול להיות מגניב בתור פאב, בתור מסעדה - לא אתקרב לשם גם בחינם. חזרתי הביתה עם כאב בטן וזה מאוד מאוד נדיר אצלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/05/11

מסעדה מעולה,אוכל משובח(ממש לא שומרת כשרות ולמרות זאת!!!) שרות נעים,אדיב ומאד מאד נדיר כאן. מאד ממליצה-לא תתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dorit - תמונה
dorit 3 ביקורות
4.7
29/04/11

היום הגענו למסעדה 15 אנשים לחגיגת יום הולדת. הזמנו חדר פרטי.הגענו לחדר, שהיה נעים, גדול ונוח גם לילדים. השירות היה מעולה. שירות אדיב, מקצועי וסבלני, עשו מעל ומעבר כדי לעזור לנו, לשרת... אותנו ולהנעים את שהותינו במסעדה. הזמנו מבחר גדול של מנות מהתפריט - ראשונות, עיקריות ואחרונות. כל אחת מהמנות הייתה טעימה, משביעה ומפתיעה. תודה רבה על שירות מקצועי נדיר בנופי ארצינו, בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב 6 ביקורות
4.3
09/02/11

משפחתי (5 סועדים) מצאנו מסעדה סוף הדרך-טעימה, שירות מהיר,מחיר סביר, ומעל הכל מקום שוקק חיים שמבטיח לטעמנו את ההתחדשות. כל הכבוד לאסף ירון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/02/11

המלצתי היא להגיע לקויאה בכל יום אולם בימים שלישי וחמישי ישנה חגיגה מגוונת עם אווירה מיוחדת במינה ערב רווי בבשרים איכותיים הנמסים בפה ועם מבחר האלכוהול המגוון השילוב פשוט מצויין, בקיצור... כל מילה מיותרת ולכן יש מייד לגשת ולהזמין מקום כי: קויאה אם אתה לא שם אתה לא קיים!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/01/11

במסגרת ערב חברה הגעתי לקויאה (רעב במיוחד חשוב לציין) והיה מעולה... במיוחד קויאה XL - אחלה אסאדו. ואין מה לדבר על הקינוחים! מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטע זפרן - תמונה
נטע זפרן מבקר מתחיל
5.0
25/12/10

ערכנו אירוע בר מצווה היה נהדר אוכל משובח אוירה טובה והשרות היה ממש ממש טוב נעים ומכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל ויוני - תמונה
רויטל ויוני 3 ביקורות
4.0
09/12/10

לי יצא להתנסות בתפריט ללא גלוטן דבר ראשום כאשר אין לחץ במסעדה השרות הוא נפלא ומאוד מתחשב והאוכל מעולה הלחמניה ללא גלוטן מעולה מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה