נגישות
נגישות

צ'אקרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על צ'אקרה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/05/10

היינו שלושה חברים בארוחת טעימות בשישי האחרון. אוכל מעולה, אווירה מגניבה ואחלה מלצרית בשם מזל שעשתה לנו את הערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי טל - תמונה
מוטי טל 4 ביקורות
1.3
16/05/10

כל הדרך נסענו מת"א כדי לאכל בצ'אקרה.המסעדה הייתה מאכזבת ברמה גבוהה שלא כדוגמתה. אתייחס ל2 המרכיבים העקריים אוכל ומחיר. האוכל היה פשוט מאכזב. אני הזמנתי את ה"טליאטה אנטריקוט" וקיבלתי מנה... סופר קטנה של בשר אנטריקוט צלוי על מחבת, מנה מאכזבת ביותר נטולת כל טעם של בשר עמוק שמאפיין את האנטריקוט, מה גם שהיה גם צלוי יתר על המידה יבש ולא עסיסי במחיר של 98 שח!! עסקיות בשבת במחיר מופקע. חבל על הזמן ועל הכסף שלכם. מוטי

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבל - תמונה
ענבל 2 ביקורות
4.3
01/05/10

איכות לא מתפשרת זו לא מילה. גם כאשר באים עשרה אנשים ומזמינים שלוש מנות כל אחד, כל המנות מושלמות. רשימת היינות מרשימה, גם לכוס בודדה! המקום נקי לחלוטין מעישון וזה תענוג. חבל שאין קפה עם... חלב (אספרסו יש והוא מצויין). הנאה מובטחת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלי - תמונה
גלי 3 ביקורות
2.0
18/04/10

מאכזב !!! שירות סביר, אוכל מלוח, מנות קטנות, מחירים יקרים. המקום מעוצב בצורה נעימה וממוקם בתוך פארק יפה. פוטנציאל לא ממומש...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/04/10

באתי עם אורחים מחו"ל לאחר שגיליתי את המחירים החדשים של מסעדה מסוימת. השירות האדיב (אם כי איטי), האוכל שהוא בהחלט טוב והיחס מחיר/איכות הראו לי שיש אופציה בירושלים למסעדה המסוימת. ממליץ... בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
27/02/10

על שום מה? מקום מלא פוטנציאל מפוספס אוכל םתמי ויקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידית - תמונה
עידית 6 ביקורות
4.7
19/02/10

ביקרנו ביום ראשון האחרון (יום האהבה), שני זוגות מורעבים, והמקום הייה מפוצץ (מזל שהזמנו מקום). אני לא יודעת מאיפה להתחיל כי הכל הייה פשוט מעולה!!! המנות הראשונות, העקריות, הקינוחים... והחשוב מכל- הצוות- המארחת החמודה בכניסה, השף שדאג שטוב לכולם ועידן המלצר שלנו שטיפל בהכל במקצוענות והייה קשוב . תודה לכולכם על כל הפינוקים הייה מדהים!!! נמליץ ונחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חןןןן - תמונה
חןןןן מבקר מתחיל
4.7
06/02/10

נדיבות קולינרית ממדרגה ראשונה. מקום נהדר, אווירה פסטורלית ירושלמית בלב גן העצמאות. תפריט מגוון, מנות עשירות וטעימות בצורה יוצאת דופן. מומלץ בחום לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
05/01/10

אפרת תתפלאי כנראה שאת מקורבת לבעל הבית אבל בצאקרה כבר מזמן לא כמו מה שאת כותבת מקום יקר עם שירות גרוע, האוכל רע אלא אם כן את מקורבת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
efrat - תמונה
efrat 3 ביקורות
4.3
29/12/09

ביקרתי בצ'אקרה הרבה מאוד פעמים ובהזדמנויות שונות. אין לי מושג איך מישהו יכול "להיות מושפל" מביקור במסעדה הזאת. הצוות קשוב ודואג ונותן שירות מעולה ובטוח שלא מזלזל (...). כל פעם שבאנו... עמלו וטרחו סביבנו ובשילוב עם אוכל טעים, אין ספק שיש פה מתכון מנצח של מסעדה מעולה שקיימת ועומדת איתנה כבר הרבה מאוד שנים בנוף הירושלמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה