נגישות
נגישות

צ'אקרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על צ'אקרה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
05/11/10

ממסעדה של 100 ש"ח למנה אני מצפה ליותר! וחבל, כי ברחוב שלומציון מאד אהבתי וחזרתי פעמים רבות. מנות עיקריות לשולחן של תשעה הגיעו בהפרשים של דקות שלמות עד כדי האחרונה מביניהן שהגיעה 10 דקות... אחרי זו שלפניה. חלקנו כבר סיימו לאכול כשהאחרון קיבל את שלו. בסיבוב הקינוחים תופעה זהה - כמה הכנות כבר צריך בכדי להוציא מנת סורבה בשלושה טעמים?!ובמטבח שקוף לא רצוי שטבח יטעם מתוך מחב, ובאותה כף ימשיך בערבוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 8 ביקורות
3.7
10/10/10

השירות אכן לא אחיד, אבל אחרי המלצרית הראשונה שהיתה גרועה, שאר המלצרים היו בסדר גמור. האוכל היה מוצלח כרגיל, אם כי למרות שהגענו ב-7 באוקטובר, התפריט היה עדיין של ספטמבר. היות והמסעדה... מתבלטת באוכל העונתי שלה, הדבר צרם מעט. המנות שהגיעו היו מוקפדות ומצויינות. מנת הדניס בלימון כבוש וקרפצ'יו הטונה בלטו במיוחד. גם המנות האחרונות היו טובות, בייחוד עוגת הגבינה והפנה קוטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 2 ביקורות
2.0
25/09/10

הופתענו לרעה. כשביקשנו מהמארחת לעבור שולחן של מיקומו במרכז המסעדה (השולחן הצמוד היה ערוך למספר סועדים רב) זכינו ליחס לא נעים. המלצרית המליצה על הפריטים היקרים ביותר בתפריט, וגילתה חוסר... התלהבות כששאלנו לגבי מנות זולות יותר שנראו לנו מעניינות. שירתו אותנו בסה"כ כ-8 מלצריות, היין הגיע לאחר המנות העיקריות, שהיו מאכזבות יקרות ( עבור פירות ים קפואים). לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
23/09/10

המלצרים חביבים אך לא ממש מקצועיים כל אחד לבוש בצורה אחרת כך שקשה לדעת מי המלצר, ככלל השירות היה מעט איטי ודי מפוזר.. האוכל היה נחמד מינוס ולא מעבר לכך ולעומת זאת המחיר היה גבוה ולא ממש... תאם את רמת הארוחה והאוכל שהוגש - שורה תחתונה : יקר ולא ממש משתלם יש מקומות מוצלחים יותר עם תמורה משתלמת הרבה יותר. בקיצור לא להיט..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
28/08/10

הייתי בצאקרה לפני 6 שנים וזכרתי זאת כחוויה רומנטית ומהנה וטעימה. החלטנו לשלב ביקור בירושלים במסעדה הזו אשר נהנו ממנה בעבר.אכזבה.מלצרים במכנסיים קצרים, לא מגולחים. מנות ראשונות הוגשו... לפני השתייה הקלה. עיצוב של חדר אוכל בצבא והאוכל עצמו בינוני. לא סיימנו את המנות - קבבונים יבשים, קלמרי מיובש, דג שוחה בשמן וסלט חסה טובל כולו ברוטב אלף האיים התעשייתי. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/07/10

חזרנו למקום לאחר שבפעם הקודמת התאכזבנו מאוד, אך חברים שלנו התעקשו שניתן למקום הזדמנות נוספת והמליצו לנו על מלצר אחד שיגרום לשהות שלנו להפוך לחוויה בשם דרור. שהוא הבחור הנחמד ביותר במקום... החברים שלנו צדקו במיליון אחוז.זכינו במלצר הטוב ביותר שנתקלנו בו בארץ וגם בחו"ל.הוא הסביר לנו על כל מנה וכל משקה ששאלנו.ההמלצות שלו על המנות היו מדויקות לטוב ולרע.אין ספק שנחזור לשם פעמים נוספות שהוא עובד..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.7
13/07/10

חייב להודות שהצ'אקרה בה אני הייתי אינה מתאימה לתיאורים המופיעים באתר. האוכל מצויין, אך צריך לדעת מה להזמין. התפריט מכיל מספר לא מבוטל של מנות "רגילות עד משעממות" אך גם מגוון מנות... מקוריות ומעניינות, רובן מכילות פירות ים. השירות אכן לא מקצועי, ולפי איך שהמלצריות לבושות (בבגדים רגילים לחלוטין) גם לא מתיימר להיות. אבל ללא ספק נחמד וחייכני. הצוות מתנהל באווירה טובה, נראה שבאמת אכפת שם מהלקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
16/06/10

הגענו מרחוק אחרי הרבה המלצות על המסעדה. לצערנו - התאכזבנו מאוד! האוכל ברובו טעים למדי, אם כי היו הפתעות לרעה (טליאטה - בשר יבש ונטול כל טעם!). הגרוע מכל - ההמתנה הנוראית! הזמנו רק... עיקריות, לקח עד 45(!!!!!) דקות להגעת המנה העיקרית האחרונה. ואם כבר איחרתם בהגשה - למה להתעקש לפנות את השולחן כשאנשים עוד באמצע הביס? פיצו קצת (טעימת מרגריטה וגלידה לקינוח), אבל יצאנו בהרגשה רעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
26/05/10

לגבי האוכל יש רק דברים טובים לאמר. סטייק אנטריקוט עשוי טוב וקדרת ים מעולה.אספרסו נהדר ואף אפרטיף חינני על חשבון הבית. אבל! השירות היה חובבני. מלצרית היפראקטיבית, חטטנית, חסרת טקט ולא... מקצועית אליה נוסף מלצר נוסף שהתערב ללא הרף בדבריה כאילו הם בתחרות אגו. מצב זה הוביל לאווירה לחוצה חסרת אינטימיות וגרע מהחוויה כללית של הארוחה. שכחו שהאוכל הוא לא תנאי מספיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר ועופר - תמונה
עומר ועופר מבקר מתחיל
1.3
24/05/10

חברותיי לקחו אותי לצ'קרה - המסעדה האהובה עליי בירושלים (לשעבר) - לחגוג מסיבת רווקות. הצוות (שטען שאין אחראי משמרת) של המסעדה הרס לנו לחלוטין את הערב ואת המצברוח. אחרי המתנה של 45 דקות... לשולחן שהוזמן מראש, זכינו ליחס מזלזל ולשירות מעליב. אכלנו את ארוחת הטעימות היקרה, אך לא זכינו אפילו לכוס שתייה עלובה כפיצוי לעוגמת הנפש. היה פשוט ביזיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה