נגישות
נגישות

צ'אקרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על צ'אקרה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
03/12/09

הגעתי למסעדה לאחר עיון בחוות דעת אחרות ובלחץ אישתי ונפלתי חזק מאוד!!!. הזמויה מנת חזה עוף בגריל ללא כל תוספת מנה פשוטה בהחלט אולם אין זה כך . בפעם הראשונה קיבלתי את המנה עם רוטב... קרמל,לטענת המלצרית זו המנה שמופיעה בתפריט,ואכן ,התנצלות מלצרית ראשית והמתנה של 40 דקות למנה בפעם שניה. הפעם החליט הטבח על דעת עצמו שלא יתכן שמנה תצא מהמטבח ללא תבלינים ולכן הציף את חזה העוף המסכן במלח ופלפל. מנה דוחה ובילתי אכילה בהחלט!!. הנסיון הבא היה האבסורד הטימטום והרישעות גם יחדיו כי במקום להגיע לגריל הגיע חזה העוף האומלל למחבט הטיגון ומשם לשולחן תחת השם חזה עוף בגריל.לצערי לאחר שעתיים תמימות של עוגמת נפש וזלזול בוטה יצאתי מהמסעדה רעב ומושפל.אולם לא היתי היחידי ולכן מודיע אני לכל העומדים לבוא בשערי מקום זה אנא הדירו רגליכם פן תיפגענה קיבתכם ונפשכם. ראו הוזהרתם!!!.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפתח - תמונה
יפתח מבקר מתחיל
4.0
03/12/09

היינו פעמיים. שווה לבוא מת"א :-) בפעם הראשונה ישבנו בשולחנות והיה מצויין. מנת דגים ופירות ים בתוף מחבת בנוסח אה-לה-חריימה הייתה מעולה לגמרי. בפעם שניה ישבנו על הבר (לא כדאי לשבת מול... הדלת. נכנסת רוח פרצים בכל פעם שזו נפתחת) וניסינו את ארוחת הטעימות של נובמבר (התפריט משתנה) - לא הצטערנו שבחרנו בטעימות. המנה המפתיעה - שרימפס עם ארטישוק. מפתיע ומוצלח מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
14/07/09

הגענו למסעדה במוצ"ש האחרון לחגוג יומולדת. המסעדה היתה עמוסה ולכן קיבלנו בהבנה את הזמן הממושך שחיכינו לאוכל. ההגשה היתה מאוד לא מוקפדת. שולי הצלחת מלוכלכים והרוטב מונח לו בצורה עלובה.... הזמנו דג שלם "בגריל"שהיה מוצף בשמן וטבעות פילה שהיו טעימות אך הוגשו בצורה מביכה. מעבר לזה, השירות היה מתנשא, חובבני ואיטי. בהתחלה המלצרית היתה נחמדה אך התנהגה בצורה דרמטית ומתנשאת כשביקשנו מים או כשביקשנו שידליקו לנו נר חדש (לא קיבלנו את שניהם). דבר נוסף, אין טעם לשאול אילו תוספות נרצה עם המנות כאשר אין שום כוונה להגיש אותן (הפירה נגמר עד שהגיע האוכל).

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי וללללללללל - תמונה
מירי וללללללללל מבקר מתחיל
5.0
19/03/09

האווירה קסומה מעניינת השירות מדהים אוכלוסיה מגוונת וססגונית מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
12/03/09

היתה ארוחה פשוט פגז!!! חוץ מהקינוחים. עכשיו אני מבין למה כל הביקורות הרעות אליהם (על הקינוחים) באתר... חברי, הקינוחים האלה יצאו מהאופנה כבר בתחילת שנות ה-90!!! לא הגיע הזמן שאתם... תגוונו?! דחילק עברו כמעט 20 שנה!!! איפה הטארט תמרים שלי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/02/09

המסעדה הטובה ביותר בירושלים! אוכל מעולה, אווירה מגניבה... המטבח ממוקם ממש בתוך המסעדה והוא כולו שקוף. אפשר לראות את הטבחים עובדים ולשמוע את הצעקות של השף. השירות מעט לחוץ אך בהחלט מפנק.... כבר הרבה זמן לא ראיתי צוות שלם של מלצריות יפיפיות כמו בצ'אקרה. מצטרף לנאמר לפני בנוגע לקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/01/09

היינו בסופשבוע האחרון בצ'אקרה. זו לא היתה הפעם הראשונה ובטוח לא הפעם האחרונה. היה ממש כייף. מהמארחת שהובילה אותנו לשולחן שהזמנו (כל השולחנות היו מלאים- כנראה שבאמת חייבים להזמין... מראש...), למלצר שעזר לנו לבחור מנות והסביר על כל מנה שלא הבנו בתשומת לב ובלי פלצנות, דרך האוכל שהיה מעולה, גם הפירות ים וגם התבשיל שטעמנו, ועד לאוירה הכללית שהיתה ממש תענוג. בהחלט נחזור, המעבר למיקום החדש עשה לכם רק טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.7
24/01/09

מסעדה מצויינת! האוכל היה פנטסטי. היינו בשבת בצהריים ואכלנו ארוחה עסקית (שהיא האופציה היחידה של המקום בשבת). המנות הגיעו מהר והשירות היה סביר. למרות הביקורות הרעות שנשמעות, מדובר במסעדת... שף שמתיימרת להשרות אווירה עממית ובהצלחה רבה. כנראה שמי שהתאכזב ציפה לאווירה אחרת. במקום מוגש אוכל מעודן כשכל אחד יכול להתחבר אליו, אם זה במזאטים שמוגשים בהתחלה כדי להשביע את הרעב של ההתחלה ואם זה במנות העיקריות, שהן מעדן לכל חיך. בין ההצלחות - מנת פירות ים ברוטב חריימה (מצויין - חריף אבל במידה, מתאים גם לאלה שלא באו עם החריף מהבית), אוסבוקו או חזה עוף ברוטב ערמונים וקרמל. הדג הטרי היה פחות טעים - טוגן בפשטות ובלי עניין. הקינוחים לסיום היו רגילים למדי. בסך הכל האווירה הייתה מאוד נינוחה רחוק מאוד ממעוז מסעדות השף הפלצניות, החל בלבוש המלצריות הפשוט (ג'ינס וגופייה), דרך המטבח שפתוח לעיני כל ונמצא בפנים המסעדה וכלה בעיצוב שנע בין מוטיבים קלאסיים (מנורות ועיטורים) לבין מוטיבים פשוטים וישנים כמו ויטרינות תצוגה לשימורי מזון שדומה כי נלקחו משנות ה-60. ציון כולל - 9/10

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבי - תמונה
גבי 9 ביקורות
2.7
21/01/09

האוכל טעים, טוב, בכמות בינונית. המלצריות לא כל כך שמות לב לקהל המחפש אותן, פשוט לא מקצועיות, למרות שכולן נחמדות מאוד, קצת קשה לצוד מלצרית בלי לצעוק לעברה. ההגשה סבירה, הכלים לא כולם,... למשל לפיצוח רגלי סרטנים קיבלנו מפצח אגוזים :). המחיר סביר, מעט גבוה לימינו אלה, עבור התמורה המתקבלת - 300 שח לזוג עם כוס יין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/01/09

פשוט תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה